Przetargi.pl
Rozbudowa istniejącego budynku Miejsko – Gminnego Przedszkola i Żłobka w Kańczudze

Miasto i Gmina Kańczuga ogłasza przetarg

  • Adres: 37-220 Kańczuga, ul. M. Konopnickiej
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 423 142 , fax. 166 426 630
  • Data zamieszczenia: 2020-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Kańczuga
    ul. M. Konopnickiej 2
    37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie
    tel. 166 423 142, fax. 166 426 630
    REGON: 65090060200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa istniejącego budynku Miejsko – Gminnego Przedszkola i Żłobka w Kańczudze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego budynku Miejsko – Gminnego Przedszkola i Żłobka w Kańczudze w celu zapewnienie nowych miejsc dla dzieci zarówno w żłobku jak i w przedszkolu. Zadanie obejmuję rozbudowę od strony północno – wschodniej. Obejmuję ono część sanitarno – szatniową oraz sale dla dzieci. W ramach zadania przewiduję się do wykonania następujące działania: I – Architektura i konstrukcja: - roboty ziemne, - elementy konstrukcyjne, - pokrycie stropodachu, - ścianki działowe, - podłoża i posadzki, - tynki wewnętrzne, gładzie, malowanie, okładziny ścienne, - stolarka drzwiowa, - stolarka okienna, - elewacja i elementy zewnętrzne, - roboty rozbiórkowe i demontażowe, - zagospodarowanie terenu, II - Instalacje sanitarne: - instalacje wody zimnej, ciepłej i p.poż., - instalacje kanalizacji sanitarnej, - instalacje ogrzewania, - instalacje wentylacji, - instalacje kanalizacji deszczowej, III – Instalacje elektryczne i teletechniczne, - budowa instalacji elektrycznych wewnętrznych w dobudowanej części budynku przeznaczonego na przedszkole i żłobek, wykonanie instalacji domofonu oraz wykrywania i sygnalizacji pożaru. IV – Aranżacje wnętrz - Dostawy w ramach wyposażenia i aranżacji wnętrz zgodnie z dokumentem pn. Aranżacja wnętrz oraz szczegółowym opisem dostaw zawartym w cennikach 1-7 stanowiących załącznik do dokumentu. W odniesieniu do parametrów liczbowych podanych w opisie przedmiotu zamówienia w cennikach Zamawiający dopuszcza możliwość odchylenia +/- 10 % od ich wartości pod warunkiem zapewnienia kompletności i wartości użytkowych produktów. Wszystkie dostarczone przedmiotu muszą być wniesione i zamontowane w poszczególnych pomieszczeniach. Lokalizacja obiektu: dz. nr 1861/1, ul. W. Witosa 1, 37-220 Kańczuga. Okres gwarancji na roboty budowlane [opisane w dokumentacji projektowej i przedmiarach] – minimum 36 miesięcy Okres gwarancji na dostawy wyposażenia w ramach aranżacji wnętrz – 24 miesiące. Szczegółowy zakres prac, sposób wykonania oraz ilości zostały zawarte w dokumentacji projektowej, przedmiarach, STWiORB, Dokumencie – Aranżacja wnętrz wraz z cennikami zawierającymi szczegółowe opisy przedmiotów dostaw w ramach zamówienia - stanowiących załącznik do SIWZ. Realizacja zadania współfinansowana ze środków Wojewody Podkarpackiego w ramach Programu "MALUCH+" 2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 ze. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jarosławiu Filia w Kańczudze ul. Rynek 11 37-220 Kańczuga Nr 89 9096 0004 2004 0041 6713 0014 W tytule przelewu – przetarg - Rozbudowa istniejącego budynku Miejsko – Gminnego Przedszkola i Żłobka w Kańczudze 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej przez konsorcjum z dokumentu takiego powinien w jakikolwiek sposób wynikać obowiązek gwaranta zapłaty kwoty zabezpieczonej gwarancja w odniesieniu do wykonawcy rozumianego jako wszyscy członkowie konsorcjum które składa ofertę. 7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, termin ważności gwarancji powinien obejmować 30 dni począwszy od dnia złożenia oferty. 8. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie zawiązania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o których mowa w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga w pok. Nr 13 lub dołączyć do oferty. 10. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta - wzór (zał. 1). Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub informacji z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają do oferty wypełnione załączniki nr 8 lub 9 do SIWZ. Określenie podwykonawstwa – załącznik nr 10. Przed podpisaniem umowy: - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do Zamawiającego kosztorysy ofertowe (architektura i konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne i teletechniczne) oraz Cenniki 1-7 (aranżacja wnętrz) na wartość zaoferowaną w treści oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach