Przetargi.pl
„Utworzenie Centrum Zdrowia Psychicznego – Łódź Bałuty” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, (Oś Priorytetowa VII: - Działanie VII.2 Infrastruktura ochrony zdrowia

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 91-229 Łódź, Aleksandrowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 71 55 777, , fax. 42 652 80 30
  • Data zamieszczenia: 2019-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    Aleksandrowska 159
    91-229 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 71 55 777, , fax. 42 652 80 30
    REGON: 00029718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.babinski.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utworzenie Centrum Zdrowia Psychicznego – Łódź Bałuty” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, (Oś Priorytetowa VII: - Działanie VII.2 Infrastruktura ochrony zdrowia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ,,Utworzenie Centrum Zdrowia Psychicznego – Łódź Bałuty” realizowanego i współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, (Oś Priorytetowa VII: - Działanie VII.2 Infrastruktura ochrony zdrowia). Zakres prac obejmuje: 1. Roboty budowlane: a) roboty budowlane – architektoniczne w zakresie ścian, ścianek działowych, podłóg, sufitów i fundamentów, stropów i schodów, pokrycia dachu na nowo projektowanej części, montażu i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, wykończenia pomieszczeń, ocieplenia i elewacji; b) instalacje sanitarne (wodociągowe i kanalizacyjne), ciepłownicze i wentylacji, w tym wykonanie nowego układu przygotowania ciepłej wody użytkowej dla całości budynku – węzła cieplnego. c) instalacje elektryczne i teletechniczne d) dobudowa nowego fragmentu budynku po stronie północnej wraz z szybem windowym i windą. Zaprojektowano dźwig osobowy szpitalny o napędzie hydraulicznym nieprzelotowy. Ilość przystanków:3. e) Wyposażenie – w ramach przedmiotu zamówienia należy dostosować wszystkie instalacje do montażu przyszłego wyposażenia oddziału. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia ( zwany dalej OPZ) jest zawarty w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 1 oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do niniejszego postępowania Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi podstawę informacyjną i nie może stanowić jedynej podstawy wyliczenia ceny oferty. Przy wyliczeniu ceny oferty, która jest ceną ryczałtową, należy uwzględnić wszystkie nakłady, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Zagospodarowanie terenu: W ramach zagospodarowania terenu - budowa nowego odcinka drogi dojazdowej wyłącznie w obrębie dojazdu do nowoprojektowanego dźwigu osobowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 1 oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do niniejszego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające , iż Wykonawca spełnia warunki udziału z art. 22 ust. 1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert Wykonawca samodzielnie winien złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Formularz ofertowy przygotowany wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie/oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu -wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5.1. SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o którym mowa w pkt. 7.2.1. SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie o którym mowa w pkt. 7.2.1.SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.2.2. SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców(dotyczy również wspólników spółki cywilnej)oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.2.2. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Oryginał zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę –jeżeli dotyczy(Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ)Oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy –jeśli dotyczy(sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ).W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, ww. dokument, winien określać w szczególności: 1 zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;2 sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;4. czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą 6. Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika. 7. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 8.Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.Oferta i załączniki do oferty (tj. wymagane oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do jego reprezentacji. Pełnomocnictwo –jeżeli dotyczy -musi zostać załączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku pełnomocnictwa złożonego w innym języku niż język polski winno być ono złożone wraz z przysięgłym tłumaczeniem na język polski. Dokumenty wchodzące w skład oferty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, poprzez złożenie na każdej zapisanej stronie kopii dokumentu podpisu wraz z adnotacją „za zgodność z oryginałem”.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Oświadczenia, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, (jeżeli dotyczy), składane są w oryginale. Poświadczenia za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, własnoręcznym podpisem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, lub oświadczeń , o których mowa lub innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Wszelkie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnice przedsiębiorstwa, winny być załączone w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa –nie udostępniać”, z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt.1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz.U.z2017 r. poz. 570). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach