Przetargi.pl
Utworzenie Centrum Perinatologii – roboty budowlane – II etap wraz z wyposażeniem

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 40-752 Katowice, ul. Medyków
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032)2071532 , fax. (032)2071546
  • Data zamieszczenia: 2017-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II
    ul. Medyków 16
    40-752 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032)2071532, fax. (032)2071546
    REGON: 001415000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gczd.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Centrum Perinatologii – roboty budowlane – II etap wraz z wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej ze wszystkimi niezbędnymi pracami przedprojektowymi obejmującymi przebudowę pomieszczeń Szpitala na potrzeby Centrum Perinatologii wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę ETAP 2. - Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w pomieszczeniach Szpitala na potrzeby Centrum Perinatologii ETAP 2. - Uzyskanie niezbędnych pozwoleń budowlanych jak i użytkowych. - Dostawę mebli oraz wyposażenia zgodnie z „kartami wyposażenia” (wraz z wymaganymi dokumentami). Ostateczne rozstrzygnięcia, co do sposobu realizacji przedmiotu zamówienia określać będzie dokumentacja projektowa opracowana na podstawie PFU: projekty budowlane, projekty wykonawcze, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, które muszą zostać pozytywnie uzgodnione z Zamawiającym oraz uzyskać prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę. PFU i wszystkie dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego (istniejące dokumentacje, inwentaryzacje, ekspertyzy itp. dotyczące przedmiotowego obiektu) stanowią składniki umowy, a wymagania określone w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w otrzymanych dokumentach, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który podejmie decyzję o wprowadzeniu odpowiednich zmian i poprawek. Podstawą dostawy mebli i wyposażenia są załączone rysunki o charakterze poglądowym. Wymiary mebli należy dostosować do aranżacji pomieszczeń i podlegać będą weryfikacji na miejscu w siedzibie Zamawiającego. Proponowane przez Wykonawcę wyposażenie jak i kolorystyka wymaga akceptacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego. Przyjęte wyposażenie oraz wszystkie urządzenia mają być fabrycznie nowe, rok produkcji 2017/2018r., nie rekondycjonowane, nie powystawowe oraz w stanie kompletnym tj. gwarantującym uruchomienie ich oraz stosowanie zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów (poza materiałami eksploatacyjnymi) oraz posiadające instrukcję obsługi w języku polskim. Należy wykonać niezbędne przyłącza instalacyjne w ramach prac budowlanych. W załącznikach PFU znajdują się szkice, które należy traktować, jako rozwiązania koncepcyjne (wytyczne). Szczegółowe rozwiązania mogą odbiegać od ww. propozycji, jeśli wynika to z wymagań zawartych w obowiązujących rozporządzeniach czy normach lub są korzystniejsze pod względem funkcjonalno-użytkowym. Gdziekolwiek w dokumentach umownych przywołane zostaną konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania przywołanych norm i przepisów o ile w ramach Nadzoru Inwestorskiego nie postanowi się inaczej. W przypadku, gdy przywołane normy i przepisy odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż przywołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy przywołanymi normami, a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym; W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy, którzy zamierzają przystąpić do przetargu, powinni obowiązkowo wnieść wadium przed terminem otwarcia ofert w wysokości 56 200,00 zł (słownie: pięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście złotych). 2. Wadium, można wnosić w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275). 3. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Środki pieniężne należy wpłacić na następujące konto: BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO 50 1130 1091 0003 9032 2920 0005 4. W przypadku pozostałych form, wadium należy wnieść w siedzibie Zamawiającego lub dokonać cesji praw na jego rachunek. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu okres jego ważności nie może być krótszy niż okres związania ofertą tj. 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert. 5. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przetargu. 6. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu należy włączyć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu kserokopię potwierdzoną ,,za zgodność z oryginałem” należy załączyć do oferty, natomiast oryginał złożyć w Kancelarii (pokój nr 1) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach