Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg
- Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
- Data zamieszczenia: 2019-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
Ks. Piotra Skargi 7
89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
REGON: 09235089500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Utworzenie Centrum Aktywności Wsi w miejscowości Wieszki wraz z infrastrukturą towarzyszącą” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia w zakresie wykonania robót budowlanych jest adaptacja części pomieszczeń w budynku oświatowym na potrzeby świetlicy wiejskiej obejmująca wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Utworzenie Centrum Aktywności Wsi w miejscowości Wieszki wraz z infrastrukturą towarzyszącą”. Lokalizacja budynku: Budynek zlokalizowany jest w miejscowości Wieszki gm. Nakło nad Notecią, na działce o nr ewid. 113/3. Dotychczasowy sposób użytkowania budynku: Budynek do końca 2018 roku pełnił funkcję oświatową w ramach filii Szkoły Podstawowej w Paterku. Obiekt we Wieszkach zlokalizowany na działce zagospodarowanej zgodnie z funkcją oświatową (wewnętrzne ciągi komunikacyjne, tereny zieleni, boiska, place szkolne). Budynek o typowym układzie funkcjonalnym przeznaczonym na potrzeby szkoły wiejskiej (sale lekcyjne zlokalizowane obustronnie wzdłuż centralnego korytarza, na szczytach budynku sale przedmiotowe). Docelowo budynek adaptowany będzie w części na potrzeby świetlicy i w części na dom dziennego pobytu dla osób wymagających stałej opieki. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach adaptacji części pomieszczeń na cele świetlicy wiejskiej. Przedmiot zamówienia opisany jest w załączonej dokumentacji określonej jako Etap I „Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku szkolnego na potrzeby świetlicy wiejskiej wraz z wykonaniem robót budowlanych”. Adaptacja pomieszczeń oświatowych na Dom Dziennego Pobytu (Etap II) stanowi odrębny projekt i będzie przedmiotem odrębnego postępowania. Granicę wewnętrznego podziału funkcji (świetlicy i domu dziennego pobytu) wyznaczy ściana działowa wzniesiona na korytarzu. Celem planowanych robót budowlanych jest dostosowanie funkcjonalne istniejących pomieszczeń oświatowych na potrzeby świetlicy wiejskiej. Nowa funkcja świetlicy zostanie przyporządkowana pomieszczeniom określonym w dokumentacji projektowej. Przeznaczenie adaptowanych pomieszczeń – spotkania okazjonalne społeczności lokalnej, organizacja zajęć dla młodzieży i dzieci w okresie pozalekcyjnym, okolicznościowe imprezy z poczęstunkiem. Zaplecze świetlicy zorganizowane w formie kuchni cateringowej z możliwością przygotowania posiłków gotowych (podgrzania, porcjowania, przygotowania napojów ciepłych). W kuchni zostanie wydzielona powierzchnia na zmywalnię. Dostęp do pomieszczeń świetlicy dla osób niepełnosprawnych zabezpieczony będzie docelowo (Etap II) podjazdem zaprojektowanym w części Domu Dziennego Pobytu. Do czasu wykonania etapu II, dostęp do pomieszczeń świetlicy dla osób niepełnosprawnych realizowany będzie rampą tymczasową wykonaną z przestawnych stalowych podkładów. Zakres prac budowlanych objętych przedmiotem zamówienia w zakresie części pomieszczeń przeznaczonych na świetlicę wiejską: a) Prace budowlane wewnętrzne: prace murarskie (wykonanie ściany działowej z przejściem awaryjnym, wykonanie ścianek działowych, osadzenie stolarki i parapetów), prace wykończeniowe wewnętrzne (tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, okładzinowe), wykonanie sufitu podwieszanego z naświetleniami, wykonanie nowych węzłów sanitarnych (ścianki działowe systemowe z płyt HPL), adaptacja pomieszczeń administracyjnych na kuchnię ze zmywalnią. b) Prace zewnętrzne: przebudowa schodów zewnętrznych przy wejściu głównym. c) Prace instalacyjne: wymiana instalacji elektrycznej w pełnym zakresie (oświetleniowa i gniazd), modernizacja instalacji wod.-kan. (rozprowadzenie instalacji kanalizacyjnej, instalacji wody zimnej i ciepłej z cyrkulacją w kuchni, zmywalni i węźle sanitarnym, wykonanie przyłącza kanalizacyjnego, modernizacja systemu wentylacji grawitacyjnej, wykonanie nowej instalacji grzewczej. Pozostałe prace budowalne zewnętrzne związane z częścią świetlicy wiejskiej (docieplenie ścian, zewnętrznych, docieplenie ścian fundamentowych, docieplenie stropodachu, wymiana naświetli, modernizacja kominów wentylacyjnych ponad dachem itp.) oraz elementy zagospodarowania terenu (drogi dojazdowe, place zabaw, parking, elementy małej architektury, tereny zieleni itp.) nie są przedmiotem prowadzonego zamówienia. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania i utylizacja po stronie Wykonawcy). Wykonawca ma obowiązek z 14 – dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonywać prace zgodnie z wydanymi warunkami od gestorów. Załączniki do przedmiotu zamówienia: - projekty budowlane, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiary i formularz kosztorysu ofertowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII w pkt 3.1; ppkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się : 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują); 6) Kosztorys ofertowy; 7) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
Dodano: 2024-04-25 - Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Raciążek” (realizowane w systemie: zaprojektuj i wybuduj).
Dodano: 2024-04-25 - Modernizacja placu zabaw w Szembruku
Dodano: 2024-04-24 - 31/PM/2024 Termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Rycerskiej 5 i ul. Rycerskiej 7 (budynek frontowy i oficyny) oraz przy ul. Granicznej 13 w Bydgoszczy (wraz z budową węzłów cieplnych)
Dodano: 2024-04-22 - Infrastruktura wodociągowa wraz z modernizacją i wyposażeniem obiektów sportowych i kulturalnych
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa placów zabaw w miejscowościach Jastrzębiec i Pęperzyn oraz budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Zgniłka
Dodano: 2024-04-19 - Remont ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Konstytucji 3-go Maja w Toruniu
Dodano: 2024-04-18 - Utwardzenie powierzchni dojazdu na dz. nr ewid. 453 w Michalu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12m x 24m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Szczepanowie
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi gminnej nr 100558 C w miejscowości Grzywna-Zęgwirt II etap
Dodano: 2024-04-17