Przetargi.pl
Utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej w Gminie Boguchwała – „Przebudowa Spichlerza na rynku miejskim Boguchwała”

Gmina Boguchwała ogłasza przetarg

  • Adres: 36-040 Boguchwała, Suszyckich
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8755201 , fax. 017 8755209
  • Data zamieszczenia: 2019-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boguchwała
    Suszyckich 33
    36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie
    tel. 017 8755201, fax. 017 8755209
    REGON: 69058200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguchwala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej w Gminie Boguchwała – „Przebudowa Spichlerza na rynku miejskim Boguchwała”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania zabytkowego budynku Spichlerza w Boguchwale. Obiekt wpisany do rejestru zabytków pod nr A-480, decyzją z dnia 27.01.2011r., zlokalizowany jest w centrum miejscowości, ul. Plac Rynek 1, przy ul. Akacjowej, dz. ewidencyjna nr 1355/61. Jest to budynek o prostej bryle, pięciokondygnacyjny (w tym jedna podziemna), o wymiarach: szerokość 12,55 m, długość 18,60 m, wysokość kalenicy 13,46 m. Powierzchnia zabudowy wynosi 268,18 m2, powierzchnia użytkowa wynosi 672,02 m2, kubatura budynku 3065,45 m3. W ramach robót budowlanych, związanych z przebudową budynku Spichlerza, zaplanowano roboty instalacyjne oraz roboty wykończeniowe, bez zmian w zakresie elewacji oraz zagospodarowania terenu, które wykonano we wcześniejszych latach. Zaplanowano roboty: tynkarskie renowacyjne i cementowo- wapienne, poszerzenia części ścian pod otwory drzwiowe, budowę nowoprojektowanych ścian lekkich oraz systemowych ścian aluminiowych (przeszklonych), wykonanie warstw posadzkowych wraz z ich wykończeniem, wykonanie sufitów podwieszanych, malowanie ścian, wykonanie ocieplenia dachu i ścian kolankowych poddasza, a także przebudowę kominów ponad dachem pod jednostki zewnętrzne klimatyzacji. W ramach robót instalacyjnych, zaplanowano: wykonanie instalacji: elektrycznej, c.o., wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, gazowej, klimatyzacji i wentylacji mechanicznej, teletechnicznej, telewizji dozorowej. Roboty wykończeniowe będą obejmowały również: montaż parapetów drewnianych, montaż stalowych balustrad schodowych, wykonanie drewnianych okładzin elementów konstrukcyjnych oraz odtworzenie fragmentu pierwotnego wiązara dachowego na poddaszu budynku czy montaż rolet sterowanych na oknach połaciowych. W wykonanym w roku 2014 szybie windowym o konstrukcji stalowej, zlokalizowanym przy ścianie zewnętrznej budynku, zaplanowano montaż windy towarowo- osobowej, o wym. podestu 1,1 x 1,4 m oraz wykonanie belki montażowej kabiny windy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta być zabezpieczona wadium o wartości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisany i wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnie-nia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ 3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych za-sobów (Załącznik Nr 9 do SIWZ). 4. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.boguchwala.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach