Gmina Lipno ogłasza przetarg
- Adres: 64-111 Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich 9
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5340127 , fax. 065 5340109
- Data zamieszczenia: 2015-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipno
ul. Powstańców Wielkopolskich 9 9
64-111 Lipno, woj. wielkopolskie
tel. 065 5340127, fax. 065 5340109
REGON: 41105076400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utwardzenie ul. Nowej w Lipnie - etap III oraz budowa ścieżki pieszo - rowerowej przy drodze krajowej nr 5 w Lipnie - II etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie ul. Nowej w Lipnie - etap III oraz budowa ścieżki pieszo - rowerowej przy drodze krajowej nr 5 w Lipnie - II etap 2. Zakres prac do wykonania : 1) Utwardzenie ul. Nowej : a) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, szarej, wibroprasowanej o grubości 8 cm - 874,00 m2, b) ułożenie krawężnika drogowego betonowego, szarego, wibroprasowanego o wymiarach 15x30x100 cm - 361,00 m. 2) Budowa ścieżki pieszo - rowerowej : a) ułożenie obrzeża betonowego, szarego, wibroprasowanego o wymiarach 8x30x100 cm - 165,0 m (obrzeże dostarczy inwestor), b) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, szarej, wibroprasowanej o grubości 8 cm - 231,25 m2 (kostkę brukową dostarczy inwestor). 3. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z : 3.1 Obsługą geodezyjną (wytyczenie pasa drogi, szkice i mapy inwentaryzacji powykonawczej) - 3 kpl. 3.2 Określeniem wskaźnika zagęszczenia dla każdej ułożonej warstwy- 1 kpl. 3.3 Urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem. 3.4 Ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z prowadzonymi w ramach zamówienia robotami. 3.5 Pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy. 3.6 Odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane. 3.7 Wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych. 3.8 Zgłoszeniem do wszystkich jednostek branżowych, faktu rozpoczęcia robót oraz współpraca z tymi jednostkami w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego. 3.9 Utrzymaniem na bieżąco czystości na terenie budowy. 3.10 Koordynowaniem prac realizowanych przez podwykonawców. Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Wykonanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków postawionych w SIWZ. Wykonawca, zlecając roboty podwykonawcom zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać przepisów wynikających z art. 647 Kodeksu Cywilnego. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy zmiany podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami i przepisami. 3.11 Prowadzeniem dokumentacji budowy, o której mowa w Prawie budowlanym w tym dziennika budowy i udostępnianie go Zamawiającemu oraz innym upoważnionym osobom lub organom celem dokonywania wpisów i potwierdzeń. 3.12 Zapewnieniem dozoru mienia na terenie budowy. 3.13 Ewentualnymi innymi kosztami, które zdaniem oferenta trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. Powyższy zakres należy uwzględnić w cenie oferty. 4. Zamawiający wskaże miejsce wywozu urobku z korytowania drogi. 5. Zamawiający sporządzi projekt organizacji ruchu dla robót w pasie drogi gminnej i dostarczy Wykonawcy 1 kpl w dniu przekazania placu budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł. (słownie : trzy tysiące złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na wykonane roboty
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipno.biuletyn.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja terenu wokół Spichlerza Polskiego Rocka na cele kulturalne
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej łączącej SUW Sieraków z siecią wodociągową w miejscowości Lutom, gm. Sieraków
Dodano: 2016-07-22 - Budowa z przebudową ulicy Zielonej w Pogorzeli - etap II
Dodano: 2016-07-08 - Modernizacja placu zabaw wraz z budową boiska na Osiedlu Ługi w Jarocinie
Dodano: 2016-06-30 - Przebudowa drogi gminnej w m. Pietrzyków Kolonia - gm. Pyzdry
Dodano: 2016-06-29 - Rozbudowa sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy
Dodano: 2016-06-29 - Budowa linii kablowej oświetleniowej w Nochowie, ul. Ogrodowa
Dodano: 2016-06-27 - Budowa przyłączy kanalizacyjnych w miejscowościach Piotrkowice, Niedźwiady Duże i Wygoda w ramach zadania: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Ślesin - etap II
Dodano: 2016-06-24 - Termomodernizacja obiektu użyteczności publicznej - szkoła
Dodano: 2016-06-14 - Budowa sieci kanalizacyjnej w ul. Szamotulskiej w Nowej Wsi
Dodano: 2016-06-07