Przetargi.pl
Utwardzenie ul. Jesiennej w Lipnie, przebudowa i budowa chodnika przy ul. Spółdzielczej w Lipnie, modernizacja chodnika przy ul. Jackowskiego w Lipnie oraz budowa chodnika w Klonówcu

Gmina Lipno ogłasza przetarg

  • Adres: 64-111 Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 340 127 , fax. 655 340 109
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipno
    ul. Powstańców Wielkopolskich 9
    64-111 Lipno, woj. wielkopolskie
    tel. 655 340 127, fax. 655 340 109
    REGON: 41105076400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie ul. Jesiennej w Lipnie, przebudowa i budowa chodnika przy ul. Spółdzielczej w Lipnie, modernizacja chodnika przy ul. Jackowskiego w Lipnie oraz budowa chodnika w Klonówcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie ul. Jesiennej w Lipnie, przebudowa i budowa chodnika przy ul. Spółdzielczej w Lipnie, modernizacja chodnika przy ul. Jackowskiego w Lipnie oraz budowa chodnika w Klonówcu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część 1 : „Utwardzenie ul. Jesiennej w Lipnie”. Część 2 : „Przebudowa i budowa chodnika w Lipnie ul. Spółdzielcza”. Część 3 : „Modernizacja chodnika ul. Jackowskiego w Lipnie oraz budowa chodnika w Klonówcu”. 3. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4. Zakres prac do wykonania : 1) Część 1 : Utwardzenie ul. Jesiennej w Lipnie: a) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, szarej, wibroprasowanej o grubości 8 cm – 1509,40 m2, b) ułożenie krawężników drogowych, najazdowych, betonowych, szarych, wibroprasowanego o wymiarach 15x22x100 cm– 524,00 m. Szczegółowy zakres Części 1 przedmiotu zamówienia określa: -przedmiar robót „Utwardzenie ul. Jesiennej w Lipnie” [zał. nr 6 do siwz] -„Opis Techniczny do projektu budowlanego na budowę dróg gminnych z kostki betonowej wraz z odwodnieniem w miejscowości Lipno” [zał. nr 7 do siwz]. UWAGA: 1.Opis Techniczny obejmuje dodatkowo wykonanie dróg gminnych: ul. Krótka, Słoneczna, Nowa, Poprzeczna, Kwiatowa, Krańcowa i Wiosenna wraz z chodnikami. Niniejszy przedmiot zamówienia dla Części 3 nie obejmuje wykonania dróg gminnych ul. Krótka, Słoneczna, Nowa, Poprzeczna, Kwiatowa, Krańcowa i Wiosenna wraz z chodnikami. 2. Opis Techniczny obejmuje dodatkowo wykonanie zjazdów i dojść do posesji ul. Jesiennej. Niniejszy przedmiot zamówienia dla Części 3 nie obejmuje wykonania zjazdów i dojść do posesji ul. Jesiennej. - stwior – [zał. nr 8 do siwz] - rysunek przedstawiający projekt zagospodarowania terenu [zał. nr 9 do siwz] UWAGA: zgodnie z rysunkiem projektu zagospodarowania terenu, niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje utwardzenie ul. Jesiennej w Lipnie na szerokości 6 m. 2) Część 2 : Przebudowa i budowa chodnika w Lipnie ul. Spółdzielcza: a) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, szarej, wibroprasowanej o grubości 8 cm – 1.171,00 m2, b) ułożenie krawężników drogowych, najazdowych, betonowych, szarych, wibroprasowanego o wymiarach 15x22x100cm – 190,00 m. c) ułożenie obrzeży betonowych, szarych, wibroprasowanych o wymiarach 8x30x100 cm – 1.050,00 m. UWAGA: Wykonawca wykona część 2 przedmiot zamówienia z materiałów własnych z wyjątkiem następujących materiałów, które posiada zamawiający i które to materiały, ilościowo zostały ujęte w przedmiarze robót: – kostka brukowa [szara] gr. 8 cm w ilości 719 m2 [miejsce składowania do 0,5 km od placu budowy] Szczegółowy zakres Części 2 przedmiotu zamówienia określa: -przedmiar robót „Przebudowa chodnika ul. Spółdzielcza, Lipno” [zał. nr 10 do siwz] 3) Część 3 : Modernizacja chodnika ul. Jackowskiego w Lipnie oraz budowa chodnika w Klonówcu : a) Zadanie nr 1 „Modernizacja chodnika ul. Jackowskiego w Lipnie” :  ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, szarej, wibroprasowanej o grubości 6 cm – 119,46 m2,  ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, szarej, wibroprasowanej o grubości 8 cm – 35,64 m2  ułożenie krawężników drogowych, najazdowych, betonowych, szarych, wibroprasowanych o wymiarach 15x22x100 cm -19,8 m  ułożenie krawężników drogowych, wystających, betonowych, szarych, wibroprasowanych o wymiarach 15x30x100 cm -67,70 m  ułożenie obrzeży betonowych, szarych, wibroprasowanych o wymiarach 6x20x100 cm – 26,50 m b) Zadanie nr 2 „Budowa chodnika w Klonówcu”:  ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, szarej, wibroprasowanej o grubości 6 cm – 53,25 m2  ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, szarej wibroprasowanej o grubości 8 cm – 81,63 m2  ułożenie obrzeży betonowych, szarych, wibroprasowanych o wymiarach 8x30x100 cm – 58 m UWAGA: Wykonawca wykona część 3 przedmiot zamówienia – „Budowę chodnika w Klonówcu” z materiałów własnych z wyjątkiem następujących materiałów, które posiada zamawiający i które to materiały, ilościowo zostały ujęte w przedmiarach robót: – kostka brukowa [szara] gr. 6 cm w ilości 53,25 m2 [miejsce składowania do 0,5 km od placu budowy] – kostka brukowa [szara] gr. 8 cm w ilości 81,63 m2 [miejsce składowania do 0,5 km od placu budowy] -obrzeże betonowe, szare, wibroprasowane o wymiarach 8x30x100 cm – 58 m [miejsce składowania do 0,5 km od placu budowy] Szczegółowy zakres Części 3 przedmiotu zamówienia określa: -przedmiar robót „ Modernizacja chodnika na M. Jackowskiego w Lipnie” [zał. nr 11 do siwz] -przedmiar robót „Budowa chodnika w Klonówcu” [zał. nr 12 do siwz] Dotyczy Części 1, Części 2 i Części 3: Zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części obejmuje wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Wszystkie ewentualne wskazane w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, patenty, nazwy producentów, pochodzenie lub źródło albo wskazany szczególny proces który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ponadto: Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych [Dz.U z 2016 poz. 1570 z późn. zm.] oraz do przedstawienia dokumentów wymienionych we „wzorze umowy” – załącznik nr 5 do siwz. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy [Dz.U z 2018 poz.917 z późn. zm.]. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są we „wzorze umowy” –załącznik nr 5 do siwz Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi: Dla Części 1: 5 000,00 zł Dla Części 2: 3 000,00 zł Dla Części 3: 500,00 zł Wadium dla każdej części należy wnieść osobno. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym 3.gwarancjach bankowych 4.gwarancjach ubezpieczeniowych 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Urząd Gminy Lipno Bank Spółdzielczy Filia w Lipnie 42 9043 1083 0045 9169 0006 z dopiskiem: „Utwardzenie ul. Jesiennej w Lipnie” – dla Części 1 „Przebudowa i budowa chodnika przy ul. Spółdzielczej w Lipnie” – dla Części 2 „Modernizacja chodnika przy ul. Jackowskiego w Lipnie oraz budowa chodnika w Klonówcu” – dla Części 3 Kserokopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, przy czym w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota odpowiadająca wymaganej wysokości wadium musi zostać zaksięgowana na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu do złożenia oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach należy dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot dokumentu w zw. z art. 46 ust. 1 ustawy PZP. Ponadto do oferty należy dołączyć kserokopię tego dokumentu po poświadczeniu za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Z treści gwarancji, w terminie związania ofertą, winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. Wadium składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postaci gwarancji/poręczenia musi w swojej treści wymieniać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy stanowiący: załącznik nr 1a do SIWZ. – dla Części 1 załącznik nr1b do SIWZ – dla Części 2 załącznik nr 1c do SIWZ – dla Części 3 Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę. b) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa. c) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoby udzielające pełnomocnictwa były upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa. d) Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wytycznymi rozdziału VIII Siwz. e) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP składa dokument/dokumenty zawierające informacje, o których mowa w par. 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia [Dz.U. z 2016 poz. 1126 z póżn. zm ] tj. informacje, które określają w szczególności : -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, w tym informację czy podmiot ten zrealizuje roboty budowlane –w przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach innego podmiotu w odniesieniu do warunków dot. kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. f) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 - Wykonawca składa oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego: www.lipno.biuletyn.net informacji z otwarcia ofert [informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP] zgodne z zał. nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach