Urząd Gminy Kościan ogłasza przetarg
- Adres: 64-000 Kościan, ul. Młyńska 15
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5121001 , fax. 065 5120315
- Data zamieszczenia: 2009-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kościan
ul. Młyńska 15 15
64-000 Kościan, woj. wielkopolskie
tel. 065 5121001, fax. 065 5120315
REGON: 00054120400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscian.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utwardzenie tłuczniem drogi gminnej Stary Lubosz - Darnowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utwrdzenie tłuczniem drogi Stary Lubosz - Darnowo Lokalizacja: Stary Lubosz - Darnowo, na długości ok. 1,19 km. W ramach zadania przewiduje się : - wykonanie robót ziemnych - na jezdni : a)rozbiórka istniejącego bruku b)wykonanie warstwy podsypkowej z piasku gr. 10 cm c)ułożenie nawierzchni z tłucznia kamiennego 0÷31,5 gr. 20 cm - wykonać rowy opływowe - uzupełnić pobocza piaskiem - wyciąć istniejące krzewy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ, dokumentacji projektowej oraz w specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324518
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie wnoszą wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) w okresie pięciu lat (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania wykonali co najmniej dwie roboty budowlane, każda polegająca na budowie lub/i przebudowie drogi/ulicy w tłuczniu lub o podbudowie tłuczniowej o wartości zadania nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto. b) dysponują lub będą dysponować (przedstawią pisemne zobowiązanie) co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowj. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, Wykonawcy, którzy nie spełniają przedstawionych wyżej warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonany wg formuły spełnia/niespełna w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wg załączonego wzoru 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych polegających na budowie lub/i przebudowie dróg/ulic w tłuczniu lub o podbudowie tłuczniowej o wartości zadania nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (każde) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- wg załączonego wzoru 4) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( w zakresie określonym warunkami udziału w postępowaniu pkt. 7 2) b) SIWZ )- wg załączonego wzoru wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień budowlanych i aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o przynależność do właściwej Izby 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Brak któregokolwiek z wymienionych powyżej dokumentów lub złożenie ich z błędem skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakoscian.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- odwodnienie terenu przy budynku B Oddziału ZUS w Pile przy ul. Dr. Drygasa 5
Dodano: 2016-07-13 - Remont nawierzchni na terenie DS. Hipokrates w Poznaniu przy ul. Wilczak 12b i DS. Karolek w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 5e
Dodano: 2016-06-09 - Letnie utrzymanie dróg powiatowych w roku 2016 - roboty ziemne i odwodnieniowe
Dodano: 2016-02-18 - Letnie utrzymanie dróg powiatowych w roku 2016 - roboty ziemne i odwodnieniowe
Dodano: 2015-12-31 - Letnie utrzymanie dróg powiatowych w roku 2016 - roboty ziemne i odwodnieniowe
Dodano: 2015-11-30 - Rozbiórka istniejących włazów kanalizacji deszczowej i montaż włazów studni ?600 z pierścieniem odciążającym
Dodano: 2014-04-01 - Drenaż opaskowy i kanalizacji deszczowej z zbiornikiem retencyjnym, izolacja przeciwwilgociowa i termiczna.
Dodano: 2013-11-16 - Remont przepustów w ciągach dróg powiatowych
Dodano: 2013-10-22 - Naprawa włazów kanalizacji deszczowej na drodze wojewódzkiej nr 184 w miejscowości Szamotuły.
Dodano: 2013-05-17 - Remont przepustów na drogach powiatowych ZDP Poznań (Przetarg nr 22/R/2012)
Dodano: 2012-10-16