Przetargi.pl
„Utwardzenie terenu wraz z remontem i wymianą ogrodzenia ul. Kochanowskiego 32, 33-100 Tarnów, działka nr 304/23 obręb 199”

Tarnowski Klaster Przemysłowy S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Słowackiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 277 594 , fax. 146 277 593
  • Data zamieszczenia: 2019-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tarnowski Klaster Przemysłowy S.A.
    ul. Słowackiego
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 146 277 594, fax. 146 277 593
    REGON: 85173061000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tkp.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utwardzenie terenu wraz z remontem i wymianą ogrodzenia ul. Kochanowskiego 32, 33-100 Tarnów, działka nr 304/23 obręb 199”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Utwardzenia terenu wraz z remontem i wymianą ogrodzenia ul. Kochanowskiego 32, 33-100 Tarnów, działka nr 304/23 obręb 199”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Obowiązek wpłaty wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 22 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100) płatne do dnia 30 lipca 2019 r. na rachunek Tarnowskiego Klastra Przemysłowego S.A. w Tarnowie, prowadzony przez BPS o numerze 12 1930 1839 2650 0626 2693 0001. Dla potwierdzenia należy dołączyć do oferty kopię dowodu wpłaty. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Dowód wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 2 ppkt. 2) do 5) musi być dołączony do oferty w oryginale. 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt.1) z zastrzeżeniem art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy pzp. 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu: a) posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. b) Wiedza i doświadczenie. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował: co najmniej 3 (słownie trzy) umowy obejmujące swym przedmiotem prace budowlane. Zamawiający uzna, że warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca wykaże wykonanie 3 umów o roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł każda. W przypadku wykazania przez wykonanie roboty budowlanej o wartości stanowiącej wielokrotność kwoty 300 000 zł (np. 600.000 zł lub 900.000 zł itp.) Zamawiający przyjmuje to jako wykonanie jednej umowy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz treści załącznika nr 5 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1). 2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2). 3. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3). 4. Wykonawca wskaże część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i poda firmy podwykonawców (załącznik nr 4). Niedołączenie do oferty tego załącznika będzie traktowane jako brak uczestnictwa podwykonawców w realizacji zamówienia. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych umów o roboty budowlane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że umowy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – (załącznik nr 5). W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, że dysponuje doświadczeniem polegającym na wykonaniu co najmniej 3 (słownie: trzech) umów. Zamawiający uzna, że warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej trzech umów o roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł dla jednej umowy. Wykonawca nie może sumować wartości kilku umów o mniejszej wartości dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej, jak również przedstawiać jednej umowy o wartości stanowiącej wielokrotność kwoty 300 000 zł jako odpowiadającej równowartości lub przenoszącej wartość trzech umów. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnieniu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie. 6. Pełnomocnictwo – jeśli wymagane. 7. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy. 8. Wydruk odpisu KRS lub wydruk informacji z CEIDG w celu wykazania umocowania osoby podpisującej ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach