Przetargi.pl
Utwardzenie placu na działce Nr 222/33 obręb Sokółka

Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, ul. Torowa 12
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7118909 , fax. 085 7112229
  • Data zamieszczenia: 2012-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce
    ul. Torowa 12
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 085 7118909, fax. 085 7112229
    REGON: 05066730800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdsokolka.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie placu na działce Nr 222/33 obręb Sokółka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia 1.1. Utwardzenie placu na działce Nr 222/33 obręb Sokółka. Zamówienie obejmuje: 1.1.1. Roboty przygotowawcze a) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - 0,1ha; b) przebudowa kablowych linii telekomunikacyjnych przy budowie dróg - założenie dwudzielnej rury osłonowej ? 110 na kabel telekomunikacyjny - 27,00m; c) rozbiórki elementów dróg, ogrodzeń i przepustów - rozebranie krawężników betonowych o wym.15x30cm na podsypce piaskowej - 67,00mb; - rozebranie obrzeży o wym.6x20cm na podsypce piaskowej - 60,00m2; - rozbiórka nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych o grubości warstwy 4cm - 35,00m2; - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 5,14m3. 1.1.2. Roboty ziemne a) wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych - wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. III-IV z transportem urobku na nasyp samochodami na odl. do 3 km wraz z zagęszczeniem gruntów w nasypie i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą - 364,27m3; b) nasypy - wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I-II z transportem urobku na nasyp samochodami na odl. do 3 km wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą - 101,20m3. 1.1.3. Odwodnienie korpusu drogowego a) kanalizacja deszczowa - montaż studzienek ściekowych ulicznych żelbetowych ?500 mm z osadnikiem i syfonem - 2,00szt.; - wykonanie przykanalików ? 200 z rur PCV - 17,50m; b) regulacja pionowa kratek ściekowych i zaworów wodociągowych - regulacja studni kanalizacyjnych - 4,00szt.; - regulacja pionowa studzienek telefonicznych - 4,00szt.. 1.1.4. Podbudowa a) koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - koryto wykonywane na całej szerokości placu mechanicznie w gruncie kat. II-IV, głębokość koryta 10 cm - 736,40m2; - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV - 736,40m2; b) warstwy odsączające i odcinające - wykonanie i zagęszczanie warstwy z piasku w korycie lub na całej szer. placu mechanicznie, grub. warstwy 15 cm - 736,40m2; c) podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie , warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 736,40m2; - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie , warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 736,40m2. 1.1.5. Nawierzchnie a) nawierzchnia z betonowej kostki brukowej - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grafit o grub. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 233,75m2; - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej o grub. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 502,62m2. 1.1.6. Roboty wykończeniowe a) umocnienie powierzchniowe brukowcem - obrukowanie skarp brukowcem o grubości 16-20cm z kamienia polnego ułożonego na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 158,20m2. 1.1.7. Elementy ulic i dróg a) krawężniki betonowe - ustawienie krawężników betonowych o wym.15x30cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C8/10 (B-10) - 234,00mb; b) chodnik z brukowej kostki betonowej - wykonanie chodników z kostki brukowej o grub. 6 cm, kolorowej (grafit) na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 99,35m2; c) betonowe obrzeża chodnikowe - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 77,00mb. 1.1.8. Zieleń drogowa a) trawniki - wykonanie trawników dywanowych siewem na skarpach z uprzednim humusowaniem torfem ogrodniczym warstwą grub. 2cm - 153,50m2. 1.2. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją przetargową oraz dokonać wizji lokalnej placu budowy, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót. 1.3. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: a) urządzenia terenu budowy, b) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, c) wykonania kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, d) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy, e) wykonania schematu czasowej organizacji ruchu wraz z jego wdrożeniem na czas prowadzenia robót (konserwacja oznakowania), f) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, g) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, h) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, i) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, j) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, k) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, l) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, m) wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego) przy współudziale niezależnego laboratorium drogowego zaakceptowanego przez Zamawiającego, n) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego. 1.4. Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce będzie pełnił rolę inwestora zastępczego w imieniu Zamawiającego w ramach niniejszej inwestycji, zgodnie z Uchwałą Nr 134/2012 Zarządu Powiatu Sokólskiego z dnia 30 lipca 2012r. w sprawie upoważnienia Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce do wykonywania czynności związanych z realizacją inwestycji Utwardzenie placu na działkach nr 222/33 i nr 222/36 obręb Sokółka w ramach planowanych zadań inwestycyjnych Powiatu Sokólskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdsokolka.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach