Przetargi.pl
Utwardzenie dróg gminnych oraz wykonanie zatoki autobusowej na terenie gminy Kazimierz Dolny

Gmina Kazimierz Dolny ogłasza przetarg

  • Adres: 24-120 Kazimierz Dolny, ul. Senatorska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818810212 w. 28 , fax. 818 810 213
  • Data zamieszczenia: 2020-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kazimierz Dolny
    ul. Senatorska 5
    24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie
    tel. 818810212 w. 28, fax. 818 810 213
    REGON: 43102007800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkazimierzdolny.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie dróg gminnych oraz wykonanie zatoki autobusowej na terenie gminy Kazimierz Dolny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie zatoki autobusowej w miejscowości Kazimierz Dolny oraz utwardzenie dróg gminnych. 3.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót obejmujących: a. Część I: „Wykonanie zatoki autobusowej przy Spółdzielni Mieszkaniowej „Zawiślanka”, tj.: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; - wykonanie krawężników i obrzeży betonowych; - wykonanie zatoki autobusowej z kostki brukowej o długości 43mb i głębokości 2,75m wraz z chodnikiem z kostki brukowej szerokości 1,7m ( wzdłuż zatoki) i peronem przystankowym o wymiarach 4x3m; - obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza; - roboty porządkowe; - wykonanie oznakowania pionowego. Część II: „Utwardzenie płytami ul. Droga Akacjowa”, - długość wykonywanego odcinka – 90 mb tj.: - wykonanie koryta mechanicznie gł. 10 cm; - profilowanie i zagęszczenie podłoża; - wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem gr. 12 cm; - wykonanie nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych wielootworowych podwójnie zbrojonych typu JOMB; - uzupełnienie poboczy ziemią pozyskaną z korytowania; - obsługa geodezyjna; - roboty porządkowe. Część III: „Wykonanie zjazdu z ul. Nadedworce – działka nr ewid. 135 i 103 w msc. Kazimierz Dolny”, tj.: - wykonanie koryta mechanicznie gł. 10 cm; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm; - wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem gr. 12 cm; - wykonanie nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych wielootworowych podwójnie zbrojonych typu JOMB; - obsługa geodezyjna; - roboty porządkowe. Część IV: „Wbudowanie płyt w działkę nr ewid. 370/3 w msc. Cholewianka”, - długość wykonywanego odcinka – 36 mb tj.: - wykonanie koryta mechanicznie gł. 15 cm; - profilowanie i zagęszczenie podłoża; - wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem gr. 15 cm; - wykonanie nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych wielootworowych podwójnie zbrojonych typu JOMB – przekazanych przez Zamawiającego; - uzupełnienie poboczy ziemią pozyskaną z korytowania; - obsługa geodezyjna; - roboty porządkowe. Część V: „Utwardzenie drogi gminnej w msc. Zbędowice – dz. nr ewid. 651/2”, - długość wykonywanego odcinka – 65 mb tj.: - profilowanie i zagęszczenie podłoża; - wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm; - skropienie podbudowy emulsją asfaltową; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – asfaltowych o gr. 5 cm; - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm; - regulacja studzienek wodociągowych i gazowych – 2 sztuki; - obsługa geodezyjna; - roboty porządkowe 3.3. Szczegółowy opis robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacjach stanowiących Załącznik Nr 1a, 1b, 1c, 1d i 1e do SIWZ, w skład której wchodzą:  dokumentacja,  przedmiar robót, W związku z tym, że wynagrodzenie będzie miało charakter ryczałtowy, przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu. 3.4. Rozwiązania równoważne W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik Nr 5 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach