Przetargi.pl
Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej nr 118003L od km 2+350 do km 3+045 w miejscowości Skorczyce.

Gmina Urzędów ogłasza przetarg

  • Adres: 23250 Urzędów, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 822 50 42 , fax. 81 822 51 50
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
    ul. Rynek 26
    23250 Urzędów, woj. lubelskie
    tel. 81 822 50 42, fax. 81 822 51 50
    REGON: 54908043729
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej nr 118003L od km 2+350 do km 3+045 w miejscowości Skorczyce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie dna i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej nr 108003L od km 2+350 do km 3+045 w miejscowości Skorczyce. Zakres robót: 1) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym – 0,695 km; 2) obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową – 1390,00m; 3) ławy fundamentowe betonowe – ręczne układanie ław pod obrzeża - 58,80 m3; 4) profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 2831,25 m2; 5) warstwy odsączające wykonane i zagęszczane mechanicznie gr. 10 cm – 2803,45 m2; 6) warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm. Analogia podbudowa z kruszyw łamanych gr. 12 cm - 2831,25 m2; 7) podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5MPa, warstwa gr. 10 cm. Analogia - 2831,25 m2; 8) nawierzchnia z płyt wielootworowych ( płyty o powierzchni do 1m2) – budowa. Analogia budowa nawierzchni z płyt typu YOMB 100x75x12cm z wypełnieniem otworów płyt piaskiem stabilizowanym cementem o Rm=5,0MPa - 2831,25 m2; 9) plantowanie ( obrobienie na czysto) skarp wykonywanych ręcznie w gruntach kat. I-III za obrzeżami – 695,00m2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w niniejszym zadaniu określa załączony przedmiar robót ( zał. nr 1a), na podstawie którego należy opracować kosztorys ofertowy Realizacja zadania przewidziana jest z dofinansowaniem (dotacją) na usuwanie skutków klęsk żywiołowych przyznanych przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Uzyskanie tej dotacji uzależnione jest od terminu wykonania tego zadania, który jest określony na dzień 15.12.2016r. W przypadku braku możliwości wykonania pełnego zakresu robót budowlanych przewidzianych w ww. zadaniu ( niekorzystne warunki atmosferyczne), Zamawiający ograniczy zakres robót w uzgodnieniu z wykonawcą i inspektorem nadzoru i dokona rozliczenia według faktycznie wykonanego zakresu – najpóźniej w terminie do 25.12.2016r. 2. Jeżeli dokumentacji przetargowej wskazane są w odniesieniu do niektórych materiałów, wyrobów itp. znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający , zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Materiały lub wyroby pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, ( zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów), cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. 3. Materiały użyte przez wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, mają odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2016, poz. 290) 4. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a informuje, że określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących nw. roboty i czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.) - wykonywanie prac ujętych w załączniku nr 1a pn. podbudowy i nawierzchnie ( stabilizacje, podbudowy, nawierzchnie z płyt) – przynajmniej 1 osoba wykonujące te roboty. a) Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace osoby wykonujące wskazane wyżej czynności. b) Wykonawca składa imienny wykaz osób wykonujących ww. roboty i czynności, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Wykaz zostanie złożony do 3 dni od daty podpisania umowy, ze wskazaniem co najmniej: osoby, rodzaju wykonywanej roboty roboty/czynności, rodzaju umowy. W przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez zamawiającego, wykonawca ma obowiązek w terminie do 3 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zmianę zamawiającemu. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli ( sprawdzenia tożsamości pracowników wymienionych w wykazie), na miejscu wykonywania zamówienia w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie o którym mowa w ust. 4. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących prace na placu budowy zamawiający wzywa kierownika budowy do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wzywa wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły sprawdzenia ich tożsamości podczas kontroli zamawiającego. 6. Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 2 dni od dnia wezwania przez zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o prace osób wskazanych w wykazie ( potwierdzenie zawarcia umowy o pracę według załącznika nr 8 ) o którym mowa w ustępie 4 – jeżeli zamawiający o to wystąpi. 7. Niespełnienie przez wykonawcę wymagań o których mowa wyżej skutkuje zapłaceniem zamawiającemu kar umownych z tytułu: a) oddelegowania do wykonywania prac wskazanych w ust. 4 osób nie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – w wysokości 500,00 zł za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec ten samej osoby, jeżeli zamawiający podczas kontroli stwierdzi, że nie jest ona zatrudniona na umowę o pracę); b) oddelegowania do wykonywania prac wskazanych w ust. 4 osób niewskazanych w wykazie o którym mowa w ust. 4 pktb) – w wysokości 500,00 zł za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec ten samej osoby, jeżeli zamawiający podczas kontroli stwierdzi, że nie jest ona wskazana w wykazie o którym mowa w ust. 3) – dotyczy to także osób zatrudnionych przez podwykonawców; c) odmowy podania danych umożliwiających identyfikację wykonujących czynności wskazane w ust. 4 na zasadach określonych w ust. 5 – w wysokości 250,00 zł za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec ten samej osoby w przypadku niewskazania jej danych przez wykonawcę w drodze oświadczenia o którym mowa w ust. 5).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach