Przetargi.pl
UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, CIĄGACH PIESZYCH I PRZYSTANKACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ ORAZ UTRZYMYWANIE SZALETU MIEJSKIEGO

Urząd Miejski Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, Plac Zamkowy 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3132346 , fax. 071 3132491
  • Data zamieszczenia: 2010-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Oława
    Plac Zamkowy 15 15
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3132346, fax. 071 3132491
    REGON: 00052500400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, CIĄGACH PIESZYCH I PRZYSTANKACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ ORAZ UTRZYMYWANIE SZALETU MIEJSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ciągłe utrzymywanie porządku i czystości na podwórkach , placach, chodnikach, ciągach pieszych, przystankach komunikacji miejskiej, na terenie cmentarza wojennego oraz utrzymywanie szaletu miejskiego. Do obowiązków wykonawcy należy: I. Tereny zielone -stanowią ok. 30 % powierzchni określonej w zał. 4 1. Koszenie - częstotliwość koszenia winna być dostosowana do warunków wzrostu trawy, tak, aby jej wysokość nie przekraczała 10cm. Trawa oraz inne odpady po koszeniu winny być zebrane i usunięte niezwłocznie na koszt wykonawcy. Równolegle z koszeniem należy dokonywać przycinki i formowania żywopłotów. 2. Dwa razy w roku ( jesienią i na wiosnę) należy przeprowadzić porządkowanie terenów zielonych ( grabienie, lokalne ręczne plantowanie) oraz zapewnić jesienne grabienie liści. 3. Bieżące utrzymanie porządku i czystości polegające na zbieraniu wszelkich zanieczyszczeń i odpadów, lokalnym wygrabieniem, według ustalonej częstotliwości ( zał.nr 4 - częstotliwość sprzątania w tygodniu). II. Tereny utwardzone (place zabaw chodniki, parkingi, ciągi piesze, przystanki komunikacji miejskiej, teren targowiska miejskiego wymienione w zał.nr 4- stanowią ok. 70% powierzchni określonej w zał. 4 1. Bieżące utrzymanie czystości ( zbieranie pojedynczych zanieczyszczeń i miejscowe zamiatanie) z ustaloną częstotliwością ( załącznik nr 4 - tabela - częstotliwość sprzątania w tygodniu ) 2. Likwidacja narastających roślin zielonych równolegle z koszeniem terenów zielonych. 3. Zimowe utrzymanie - usuwanie śniegu i zwalczanie śliskości na ciągach pieszych, pieszo - jezdnych, chodnikach, dojściach do kontenerów i przystankach komunikacji miejskiej niezwłocznie w przeciągu 4 godzin od wystąpienia zjawiska bądź w godzinach wczesnorannych w przypadku ich wystąpienia w godzinach wieczornych bądź nocnych, a także usuwanie materiałów do zwalczania śliskości po ustąpieniu warunków zimowych ( środki do zwalczania śliskości dostarcza wykonawca). 4. Bieżące usuwanie plakatów, ogłoszeń z wiat przystankowych oraz mycie szyb minimum 1 raz w kwartale. Częstotliwość sprzątania- 5 razy w tygodniu. Wykaz wiat przystankowych i przystanków komunikacji miejskiej - załącznik nr 4 III. Dodatkowe porządkowanie na zlecenie terenów wskazanych przez zamawiającego (zbieranie zanieczyszczeń i porządkowanie terenów rekreacyjnych po imprezach masowych i innych w razie potrzeby). Orientacyjna ilość takich zdarzeń - 6 w ciągu jednego roku w tym powierzchnie do sprzątania do 1ha - 3 zdarzenia w ciągu roku, powierzchnie do sprzątania do 0,5 ha - 3 zdarzenia w ciągu roku. Uwagi: 1. Do obowiązków wykonawcy należy przenoszenie odpadów gabarytowych znajdujących się na nieruchomości w pobliże kontenera celem zabrania ich przez firmy wywozowe oraz zgłaszanie firmie wywozowej takiej potrzeby. 2. Wykonawca winien podpisać stosowną umowę z firmą na odbiór zebranych odpadów i dzierżawę kontenerów na w/w odpady IV. Utrzymanie cmentarza wojennego w Oławie przy ul. Zwierzynieckiej 11 obejmujące: 1.Zadbanie o estetyczny wygląd cmentarza, 2.Koszenie i grabienie trawników, przycinanie i formowanie żywopłotów, 3.Pielenie i zamiatanie alejek oraz alei głównej, 4.Odchwaszczanie, koszenie i utrzymanie mogił w należytej czystości, 5.Nasadzenie kwiatów sezonowych w gazonach przed pomnikiem, 6.Ustawienie zniczy przy pomniku zlokalizowanym na cmentarzu wojennym przed dniem 1-go listopada i Świętami Bożego Narodzenia, 7.Wykonywanie innych zadań wynikających z bieżących potrzeb. Częstotliwość koszenia winna być dostosowana do warunków wzrostu trawy tak, aby jej wysokość nie przekraczała 10cm. Trawa oraz inne odpady po koszeniu winny być zebrane i usunięte niezwłocznie na koszt wykonawcy. Równolegle z koszeniem należy dokonywać przycinki i formowania żywopłotów. Ogólna powierzchnia cmentarza wojennego wynosi 0,7393 ha, z czego tereny do koszenia stanowią około 70%. Pozostałe 30% do pielenia i zamiatania. V. Utrzymanie szaletu miejskiego przy ul. Kościelnej w Oławie poprzez:. 1. Bezpłatne udostępnianie obiektu w godzinach: dni powszednie - 10:00-18:00, niedziele i święta 10:00-14:00. 2. Sprawowanie stałego nadzoru w godzinach udostępniania pomieszczeń szaletu. 3. Przeprowadzanie na własny koszt drobnych napraw i remontów typu: malowanie sufitów wewnątrz obiektu raz w roku, naprawa zamków i wymiana szyb okiennych, żarówek w razie konieczności, usuwanie usterek urządzeń sanitarnych i sieci wodno-kanalizacyjnej w obrębie obiektu, 4. Zapewnienie odpowiedniej ilości środków higieniczno - sanitarnych, drobnego sprzętu typu kubły na odpadki, worki, miotły, wiadra itp. 5. Utrzymywanie pomieszczeń szaletu oraz urządzeń w nich znajdujących się w należytych warunkach sanitarno - higienicznych poprzez codzienne zmywanie przy użyciu środków dezynfekujących podłóg, urządzeń sanitarnych, a raz na 2 tygodnie mycie ścian i drzwi wewnątrz obiektu, 6. Dbanie o porządek w bezpośrednim sąsiedztwie tj. 2 m od ścian obiektu poprzez zamiatanie i usuwanie narastającej roślinności. W obiekcie znajdują się następujące urządzenia sanitarne: 3 muszle klozetowe, 3 pisuary, 2 umywalki, 2 baterie, 2 elektryczne przepływowe podgrzewacze wody. Obiekt jest ogrzewany grzejnikami elektrycznymi. Kubatura obiektu ok.75 m3 (5m x 5m x 3m), pomieszczenia szaletu wykafelkowane od podłogi po sufit
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000 PLN Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 , z późn. zm.). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujące konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oławie nr 92 95850007 0010 0016 7716 0030. Na poleceniu przelewu należy umieścić adnotacje Wadium - przetarg - Utrzymywanie porządku a kserokopie polecenia przelewu załączyć do składanej oferty. Uznanie rachunku zamawiającego kwotą tak wnoszonego wadium musi nastąpić przed wyznaczonym terminem składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu oryginały tych dokumentów należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.olawa.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach