Urząd Miejski Oława ogłasza przetarg
- Adres: 55-200 Oława, Plac Zamkowy 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 303 55 01 , fax. 71 303 55 00
- Data zamieszczenia: 2013-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Oława
Plac Zamkowy 15 15
55-200 Oława, woj. dolnośląskie
tel. 71 303 55 01, fax. 71 303 55 00
REGON: 00052500400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO ORAZ UTRZYMYWANIE SZALETU MIEJSKIEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Do obowiązków wykonawcy należy: I. Tereny zielone -stanowią ok. 30 % powierzchni określonej w załączniku nr 4 1.Koszenie w okresie wegetacyjnym - częstotliwość koszenia winna być dostosowana do warunków wzrostu trawy co najmniej jeden raz w miesiącu tak, aby jej wysokość nie przekraczała 10 cm. 2.Przycinka, formowanie żywopłotów oraz krzewów zdobnych w okresie od maja do września winno być dokonywane jeden raz w miesiącu zgodnie ze sztuką ogrodniczą. Równolegle z przycinką żywopłotów i formowaniem krzewów ozdobnych należy usuwać samosiejki drzew i krzewów. 3.W okresie od maja do września należy co najmniej raz w miesiącu dokonywać plewienia klombów i usuwania chwastów z obrębu żywopłotów i krzewów ozdobnych. 4.Dodatkowe usuwanie liści i owoców w okresie intensywnego ich opadania oraz po opadnięciu. 5.Równocześnie z koszeniem, formowaniem i przycinką żywopłotów i krzewów ozdobnych należy niezwłocznie (nie później niż w ciągu trzech dni) usunąć skoszoną trawę oraz pozostałości po formowaniu, przycince i plewieniu. 6.Bieżące utrzymanie porządku i czystości na terenach zielonych polegające na zbieraniu, usuwaniu wszelkich zanieczyszczeń i odpadów, jak również opróżnianie koszy znajdujących się na terenach zielonych według ustalonej częstotliwości (załączniku nr 4- częstotliwość sprzątania w tygodniu). II. Tereny utwardzone - stanowią ok. 70% powierzchni określonej w załączniku nr 4 1.Bieżące utrzymanie czystości, zbieranie pojedynczych zanieczyszczeń i zamiatanie) z ustaloną częstotliwością (załącznik nr 4 tabela - częstotliwość sprzątania w tygodniu) 2.Likwidacja chwastów narastających na chodnikach, parkingach, ciągach pieszo-jezdnych i innych utwardzonych 3.Zimowe utrzymanie - usuwanie śniegu i zwalczanie śliskości na ciągach pieszych, pieszo - jezdnych, chodnikach i przystankach komunikacji miejskiej niezwłocznie nie później niż w przeciągu 4 godzin od wystąpienia zjawiska bądź w godzinach wczesnorannych w przypadku ich wystąpienia w godzinach wieczornych bądź nocnych, a także usuwanie materiałów do zwalczania śliskości po ustąpieniu warunków zimowych (środki do zwalczania śliskości dostarcza wykonawca). 4.Przystanki komunikacyjne - częstotliwość sprzątania 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa piątek), bieżące usuwanie plakatów, ogłoszeń z wiat przystankowych oraz mycie szyb w wiatach minimum 1 raz w kwartale. Wykaz wiat przystankowych i przystanków komunikacji stanowi załącznik nr 5 III. Dodatkowe porządkowanie na zlecenie terenów wskazanych przez zamawiającego (zbieranie zanieczyszczeń i porządkowanie terenów rekreacyjnych po imprezach masowych i innych w razie potrzeby). Orientacyjna ilość takich zdarzeń - 6 w ciągu jednego roku w tym powierzchnie do sprzątania do 1ha - 3 zdarzenia w ciągu roku, powierzchnie do sprzątania do 0,5 ha - 3 zdarzenia w ciągu roku. Uwagi: 1.Do obowiązków wykonawcy należy przenoszenie odpadów gabarytowych znajdujących się na nieruchomości w pobliże kontenera oraz niezwłoczne zgłoszenia do Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim takie sytuacji. 2.Usługobiorca zobowiązany jest postępować z odpadami powstałymi (zebranymi) z terenów objętych umową zgodne z ustawą o utrzymaniu porządku i czystości w gminach oraz regulaminem utrzymania porządku i czystości. IV. Utrzymanie cmentarza wojennego w Oławie przy ul. Zwierzynieckiej 5 obejmujące: 1.Koszenie i grabienie trawników oraz terenów zielonych przy mogiłach winno być dostosowane do warunków wzrostu trawy, tak, aby jej wysokość nie przekraczała 10 cm jednak nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu. 2.Przycinka, formowanie żywopłotów oraz krzewów zdobnych w okresie od maja do września winna być dokonywana jeden raz w miesiącu zgodnie ze sztuką ogrodniczą. Równolegle z przycinką żywopłotów i forowaniem krzewów ozdobnych należy usuwać samosiejki drzew i krzewów. 3.Pielenie i zamiatanie alejek oraz alei głównej co najmniej jeden raz w miesiącu , 4.Odchwaszczanie i utrzymanie mogił w należytej czystości, 5.Nasadzenie i pielęgnacja kwiatów sezonowych w gazonach przed pomnikiem, 6.Ustawienie zniczy przy pomniku zlokalizowanym na cmentarzu wojennym przed dniem 9-go maja, 1-go listopada i Świętami Bożego Narodzenia, 7.Wykonywanie innych zadań wynikających z bieżących potrzeb. 8.Każdorazowe wykonanie usługi należy zgłosić do Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Ogólna powierzchnia cmentarza wojennego wynosi 0,7393 ha, z czego tereny do koszenia stanowią około 70%. Pozostałe 30% do pielenia i zamiatania. V. Utrzymanie szaletu miejskiego przy ul. Kościelnej w Oławie poprzez:. 1.Nieodpłatne udostępnianie obiektu w godzinach: dni powszednie od poniedziałku do piątku 10:00-18:00. Soboty, niedziele i święta w okresie: maj, - październik godz. 10:00-18:00 natomiast w pozostałych miesiącach od 10:00-14:00 2.Sprawowanie stałego nadzoru w godzinach udostępniania pomieszczeń szaletu. 3.Przeprowadzanie na własny koszt drobnych napraw i remontów typu: malowanie sufitów wewnątrz obiektu raz w roku, naprawa zamków i wymiana szyb okiennych, żarówek w razie konieczności, usuwanie usterek urządzeń sanitarnych i sieci wodno - kanalizacyjnej w obrębie obiektu, 4.Zapewnienie odpowiedniej ilości środków higieniczno - sanitarnych, drobnego sprzętu typu kubły na odpadki, worki, miotły, wiadra itp. 5.Utrzymywanie pomieszczeń szaletu oraz urządzeń w nich znajdujących się w należytych warunkach sanitarno - higienicznych poprzez codzienne zmywanie przy użyciu środków dezynfekujących podłóg, urządzeń sanitarnych, a raz na 2 tygodnie mycie ścian i drzwi wewnątrz obiektu, 6.Dbanie o porządek w bezpośrednim sąsiedztwie tj. 2 m od ścian obiektu poprzez zamiatanie i usuwanie narastającej roślinności. 7.Utylizacja odpadów winna zostać przeprowadzona na koszt wykonawcy W obiekcie znajdują się następujące urządzenia sanitarne: 3 muszle klozetowe, 3 pisuary, 2 umywalki, 2 baterie, 2 elektryczne przepływowe podgrzewacze wody. Obiekt jest ogrzewany grzejnikami elektrycznymi. Kubatura obiektu ok.75 m3 (5m x 5m x 3m), pomieszczenia szaletu wykafelkowane od podłogi po sufit - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000 PLN Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 , z późn. zm.). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujące konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oławie nr 92 95850007 0010 0016 7716 0030. Na poleceniu przelewu należy umieścić adnotacje - Wadium - przetarg - Utrzymywanie porządku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.olawa.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usług porządkowych na terenach zewnętrznych i wewnątrz budynków stanowiących zasób OReg AMW Wrocław
Dodano: 2016-07-25 - Bieżące utrzymanie dróg krajowych na terenie Rejonu w Wałbrzychu w 2016 - Prace utrzymaniowe
Dodano: 2016-07-22 - Świadczenie usług porządkowych w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych, stanowiących własność Gminy Wrocław - ZZk-WP/3400/40/16
Dodano: 2016-04-08 - Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych położonych na terenie Gminy Wałbrzych
Dodano: 2016-03-23 - Wykonywanie usług w zakresie utrzymania w czystości chodników i placów na terenie miasta Kłodzka i prowadzenia na nich akcji ZIMA
Dodano: 2016-03-03 - OBSŁUGA I EKSPLOATACJA TOALET DLA ZWIEDZAJĄCYCH, ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. ORAZ UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W PAWILONIE PN: KLIMAT, ZWIERZĘTA, LUDZIE I SZKLANEGO OGRODZENIA PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM DO ZOO
Dodano: 2016-02-26 - Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz utrzymanie zimowe terenów gminnych na obszarze Miasta i Gminy Radków w latach 2015-2016
Dodano: 2015-10-07 - Wykonanie usług porządkowych na terenach zewnętrznych i wewnątrz budynków stanowiących zasób OReg WAM Wrocław
Dodano: 2015-08-28 - Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz utrzymanie zimowe terenów gminnych na obszarze Miasta i Gminy Radków w latach 2015-2016
Dodano: 2015-08-25 - Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych położonych na terenie Gminy Wałbrzych
Dodano: 2015-03-20