Przetargi.pl
UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO ORAZ UTRZYMYWANIE SZALETU MIEJSKIEGO

Urząd Miejski Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, Plac Zamkowy 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 303 55 01 , fax. 71 303 55 00
  • Data zamieszczenia: 2012-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Oława
    Plac Zamkowy 15 15
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 303 55 01, fax. 71 303 55 00
    REGON: 00052500400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO ORAZ UTRZYMYWANIE SZALETU MIEJSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ciągłe utrzymywanie porządku i czystości na podwórkach, placach, chodnikach, ciągach pieszych, przystankach komunikacji miejskiej, na terenie cmentarza wojennego oraz utrzymywanie szaletu miejskiego. Do obowiązków wykonawcy należy: I. Tereny zielone -stanowią ok. 30 % powierzchni do sprzątania określonej w załączniku nr 4 1. Koszenie - częstotliwość koszenia winna być dostosowana do warunków wzrostu trawy, tak, aby jej wysokość nie przekraczała 10cm. Trawa oraz inne odpady po koszeniu winny być zebrane i usunięte niezwłocznie na koszt wykonawcy. Równolegle z koszeniem należy dokonywać przycinki i formowania żywopłotów. 2.Dwa razy w roku (jesienią i na wiosnę) należy przeprowadzić porządkowanie terenów zielonych (grabienie, lokalne ręczne plantowanie) oraz jesienne grabienie liści. 3.Bieżące utrzymanie porządku i czystości polegające na terenach zielonych zbieraniu wszelkich zanieczyszczeń i odpadów z lokalnym grabieniem, według ustalonej częstotliwości (załączniku nr 4 - częstotliwość sprzątania w tygodniu). II. Tereny utwardzone (place zabaw, chodniki, parkingi, ciągi piesze, przystanki komunikacji miejskiej, teren targowiska miejskiego wymienione w załączniku nr 4) - stanowią ok. 70% powierzchni do sprzątania określonej w załączniku nr 4 1.Bieżące utrzymanie czystości (zbieranie pojedynczych zanieczyszczeń i miejscowe zamiatanie) z ustaloną częstotliwością (załącznik nr 4 - tabela - częstotliwość sprzątania w tygodniu) 2.Likwidacja narastających roślin zielonych równolegle z koszeniem terenów zielonych. 3.Zimowe utrzymanie - usuwanie śniegu i zwalczanie śliskości na ciągach pieszych, pieszo - jezdnych, chodnikach, dojściach do kontenerów i przystankach komunikacji miejskiej niezwłocznie w przeciągu 4 godzin od wystąpienia zjawiska bądź w godzinach wczesnorannych w przypadku ich wystąpienia w godzinach wieczornych bądź nocnych, a także usuwanie materiałów do zwalczania śliskości po ustąpieniu warunków zimowych (środki do zwalczania śliskości dostarcza wykonawca). 4.Bieżące usuwanie plakatów, ogłoszeń z wiat przystankowych oraz mycie szyb minimum 1 raz w kwartale. Częstotliwość sprzątania - 5 razy w tygodniu. Wykaz wiat przystankowych i przystanków komunikacji miejskiej - załącznik nr 4 III. Dodatkowe porządkowanie na zlecenie terenów wskazanych przez zamawiającego (zbieranie zanieczyszczeń i porządkowanie terenów rekreacyjnych po imprezach masowych i innych w razie potrzeby). Orientacyjna ilość takich zdarzeń - 6 w ciągu jednego roku w tym powierzchnie do sprzątania do 1ha - 3 zdarzenia w ciągu roku, powierzchnie do sprzątania do 0,5 ha - 3 zdarzenia w ciągu roku. Uwagi: 1.Do obowiązków wykonawcy należy przenoszenie odpadów gabarytowych znajdujących się na nieruchomości w pobliże kontenera celem zabrania ich przez firmy wywozowe oraz zgłaszanie firmie wywozowej takiej potrzeby. 2. Wykonawca winien podpisać stosowną umowę z firmą na odbiór zebranych odpadów i dzierżawę kontenerów na w/w odpady IV. Utrzymanie cmentarza wojennego w Oławie przy ul. Zwierzynieckiej 11 obejmujące: 1.Koszenie i grabienie trawników, przycinanie i formowanie żywopłotów, 2.Pielenie i zamiatanie alejek oraz alei głównej, 3.Odchwaszczanie, koszenie i utrzymanie mogił w należytej czystości, 4.Mycie i usuwanie skutków aktów wandalizmu z obelisku z piaskowca oraz tablic ustawionych na mogiłach 2 razy w roku (kwiecień, październik) 5.Nasadzenie kwiatów sezonowych w gazonach przed pomnikiem ( koszt wykonawcy) 7.Ustawienie zniczy przy pomniku zlokalizowanym na cmentarzu wojennym przed dniem 1-go listopada i Świętami Bożego Narodzenia,( koszt wykonawcy) 7.Wykonywanie innych zadań wynikających z bieżących potrzeb. Częstotliwość koszenia winna być dostosowana do warunków wzrostu trawy tak, aby jej wysokość nie przekraczała 10cm. Trawa oraz inne odpady po koszeniu winny być zebrane i usunięte niezwłocznie na koszt wykonawcy. Równolegle z koszeniem należy dokonywać przycinki i formowania żywopłotów. Ogólna powierzchnia cmentarza wojennego wynosi 0,7393 ha, z czego tereny do koszenia stanowią około 70%. Pozostałe 30% do pielenia i zamiatania. V. Utrzymanie szaletu miejskiego przy ul. Kościelnej w Oławie poprzez:. 1. Nieodpłatne udostępnianie obiektu w godzinach: dni powszednie od poniedziałku do piątku 10:00-18:00, soboty, niedziele i święta w okresie: maj, - wrzesień godz. 10:00-18:00 natomiast w pozostałych miesiącach od10:00-14:00 2. Sprawowanie stałego nadzoru w godzinach udostępniania pomieszczeń szaletu. 3. Przeprowadzanie na własny koszt drobnych napraw i remontów typu: malowanie sufitów wewnątrz obiektu raz w roku, naprawa zamków i wymiana szyb okiennych, żarówek w razie konieczności, usuwanie usterek urządzeń sanitarnych i sieci wodno - kanalizacyjnej w obrębie obiektu, 4. Zapewnienie odpowiedniej ilości środków higieniczno - sanitarnych, drobnego sprzętu typu kubły na odpadki, worki, miotły, wiadra itp. 5.Utrzymywanie pomieszczeń szaletu oraz urządzeń w nich znajdujących się w należytych warunkach sanitarno - higienicznych poprzez codzienne zmywanie przy użyciu środków dezynfekujących podłóg, urządzeń sanitarnych, a raz na 2 tygodnie mycie ścian i drzwi wewnątrz obiektu, 6. Dbanie o porządek w bezpośrednim sąsiedztwie tj. 2 m od ścian obiektu poprzez zamiatanie i usuwanie narastającej roślinności. W obiekcie znajdują się następujące urządzenia sanitarne: 3 muszle klozetowe, 3 pisuary, 2 umywalki, 2 baterie, 2 elektryczne przepływowe podgrzewacze wody. Obiekt jest ogrzewany grzejnikami elektrycznymi. Kubatura obiektu ok.75 m3 (5m x 5m x 3m), pomieszczenia szaletu wykafelkowane od podłogi po sufit
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000 PLN Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 , z późn. zm.). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujące konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oławie nr 92 95850007 0010 0016 7716 0030. Na poleceniu przelewu należy umieścić adnotacje -Wadium - przetarg - Utrzymywanie porządku- a kserokopie polecenia przelewu załączyć do składanej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.olawa.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach