Przetargi.pl
Utrzymanie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego na drogach znajdujących się w zarządzaniu Miejskiego Zarządu Dróg w ramach bieżącego utrzymania ulic na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego.

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Zamenhofa 2b
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7352576 , fax. 062 7352664
  • Data zamieszczenia: 2015-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Zamenhofa 2b 2b
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7352576, fax. 062 7352664
    REGON: 25158267700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.ows.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego na drogach znajdujących się w zarządzaniu Miejskiego Zarządu Dróg w ramach bieżącego utrzymania ulic na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie znaków drogowych i urządzeń zabezpieczających w ramach bieżącego utrzymania ulic na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego - konserwacja oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - montaż ( demontaż ) wymiana elementów oznakowania pionowego - montaż ( demontaż ) wymiana urządzeń bezpieczeństwa ruchu - montaż oznakowania awaryjnego - bariery energochłonne 2. Wykonanie oznakowania poziomego w ramach bieżącego utrzymania ulic na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego - wykonanie - odnawianie oznakowania poziomego na ulicach powiatowych i gminnych miasta Ostrowa Wielkopolskiego. 3.Utrzymanie sygnalizacji świetlnych na drogach na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego znajdujących się w zarządzie Miejskiego Zarządu Dróg - utrzymanie sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, polegające na remontach bieżących i drobnych naprawach - usuwanie awarii sygnalizacji świetlnych - dokonywanie codziennych przeglądów działania sygnalizacji - prowadzenie dzienników eksploatacji sygnalizacji świetlnych UWAGA! Zastrzega się powierzenie części zamówienia dotyczącej utrzymania sygnalizacji świetlnych podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349922009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zleceń dotyczących sytuacji awaryjnych, tych w przypadku których zachodzi potrzeba natychmiastowej reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.osw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach