Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg
- Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 092 100 , fax. 774 092 101
- Data zamieszczenia: 2020-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
Rynek 15
48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
tel. 774 092 100, fax. 774 092 101
REGON: 53141279200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie Gminy Głuchołazy w 2021 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie Gminy Głuchołazy polegające na: 1.1. Utrzymaniu zimowym dróg i chodników na terenie gminy Głuchołazy. Zimowe utrzymanie dróg i chodników obejmuje: -usunięcie opadu śnieżnego, zalegającego jezdnie, utwardzone pobocza oraz obiekty towarzyszące drodze, które stwarzają utrudnienia w ruchu pojazdów, -zwalczanie śliskości zimowej obejmującej zapobieganie występowaniu śliskości zimowej oraz likwidację śliskości zimowej przy zastosowaniu materiałów chemicznych, uszorstniających lub mechanicznych. 1.2.Utrzymaniu letnim dróg i chodników na terenie gminy Głuchołazy: Letnie utrzymanie dróg i chodników polegać będzie na oczyszczaniu jezdni i chodników wraz ze zmywaniem i polewaniem jezdni w okresie letnim wywozie zanieczyszczeń na składowisko odpadów oraz dwukrotnym mechanicznym koszeniu traw i chwastów z poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Głuchołazy Szczegółowy zakres i sposób wykonania usługi zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ - Dokumentacji przetargowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90611000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: 1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru określonego w Części II SIWZ; 2) Formularz cenowy , sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Formularza oferty 3) Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z treścią Załączników nr 1 i 2 do SIWZ; 4) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 11.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 5) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5. ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ (wzór).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie Gminy Głuchołazy w 2021 roku
Dodano: 2021-02-03 - Utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta i gminy Głuchołazy
Dodano: 2020-02-27 - Utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta i gminy Głuchołazy
Dodano: 2019-03-14 - Utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta i gminy Głuchołazy
Dodano: 2019-02-22 - Utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta i gminy Głuchołazy
Dodano: 2018-04-16 - Utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta i gminy Głuchołazy
Dodano: 2017-04-03