Przetargi.pl
Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie Gminy Głuchołazy w 2021 roku

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 092 100 , fax. 774 092 101
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 774 092 100, fax. 774 092 101
    REGON: 53141279200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie Gminy Głuchołazy w 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie Gminy Głuchołazy polegające na: 1.1. Utrzymaniu zimowym dróg i chodników na terenie gminy Głuchołazy. Zimowe utrzymanie dróg i chodników obejmuje: -usunięcie opadu śnieżnego, zalegającego jezdnie, utwardzone pobocza oraz obiekty towarzyszące drodze, które stwarzają utrudnienia w ruchu pojazdów, -zwalczanie śliskości zimowej obejmującej zapobieganie występowaniu śliskości zimowej oraz likwidację śliskości zimowej przy zastosowaniu materiałów chemicznych, uszorstniających lub mechanicznych. 1.2.Utrzymaniu letnim dróg i chodników na terenie gminy Głuchołazy: Letnie utrzymanie dróg i chodników polegać będzie na oczyszczaniu jezdni i chodników wraz ze zmywaniem i polewaniem jezdni w okresie letnim wywozie zanieczyszczeń na składowisko odpadów oraz dwukrotnym mechanicznym koszeniu traw i chwastów z poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Głuchołazy Szczegółowy zakres i sposób wykonania usługi zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ - Dokumentacji przetargowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90611000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: 1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru określonego w Części II SIWZ; 2) Formularz cenowy , sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Formularza oferty 3) Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z treścią Załączników nr 1 i 2 do SIWZ; 4) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 11.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 5) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5. ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ (wzór).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach