Przetargi.pl
Utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta i gminy Głuchołazy

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 092 100 , fax. 774 092 101
  • Data zamieszczenia: 2020-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 774 092 100, fax. 774 092 101
    REGON: 53141279200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowe.glucholazy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta i gminy Głuchołazy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg i chodników w 2020r. na terenie miasta i gminy Głuchołazy, polegające na oczyszczaniu jezdni i chodników wraz ze zmywaniem i polewaniem jezdni w okresie letnim oraz wywozie zanieczyszczeń na składowisko odpadów oraz dwukrotnym mechanicznym koszeniu traw i chwastów z poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Głuchołazy 1. Zakres prac: a) oczyszczanie jezdni: - obejmuje mechaniczne lub ręczne oczyszczanie (pozamiatanie i wywiezienie zanieczyszczeń na wysypisko) - pasa jezdni o szerokości min. 1,0m przy krawężnikach po obu stronach jezdni, (przy wysepkach dzielących ruch na skrzyżowaniach, przy łukach na skrzyżowaniach do ich końca), placów, parkingów, zatok postojowych lub autobusowych oraz posprzątanie błota po burzy lub ulewie z jezdni, parkingów, zatok postojowych i autobusowych b) codzienne zbieranie nieczystości z ulic (jezdni i chodników): - od poniedziałku do piątku: w godzinach rannych nie później niż do godz. 900 i drugi raz w ciągu dnia od godz. 1400 do godz. 1500 - w soboty od godz. 1400 do godz. 1600 - w niedziele w godzinach rannych nie później niż do godz. 800 c) oczyszczanie ręczne chodników: – obejmuje oczyszczanie (pozamiatanie i wywiezienie zanieczyszczeń na wysypisko) – oprócz usunięcia zanieczyszczeń obejmuje także odchwaszczanie powierzchni chodnika (w tym posprzątanie błota po burzy lub ulewie) obejmuje także odchwaszczanie powierzchni chodnika, d) na dzień przed wykazanymi w załączniku nr 7 do SIWZ imprezami oraz świętami wykonawca zobowiązany jest do oczyszczania ulic i chodników (wyjątek stanowi Święto Bożego Ciała (11 czerwca 2020r.), gdzie w dniu następnym wykonawca zobowiązany jest także wykonać powyższe prace e) oczyszczania jezdni i chodników w nagłych wypadkach na wezwanie Zamawiającego, f) polewanie jezdni przy temperaturze powietrza 30 stopni Celsjusza – obejmuje polanie pasa jezdni o szerokości min. 1,0m przy krawężnikach po obu stronach jezdni, g) koszenie poboczy obejmuje dwukrotne mechaniczne koszenie traw i chwastów z poboczy dróg gminnych które odbywać się będzie w dwóch terminach, określonych we wzorze umowy – Część III SIWZ. Szacunkowa łączna powierzchnia koszenia wynosi ok. 56374 m². Realizacja tej części zamówienia odbywać się będzie przy wykorzystaniu własnego sprzętu Zakres zamówienia obejmuje również letnie utrzymanie zatok postojowych, parkingów, placów, obiektów mostowych, oraz zatok autobusowych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta. 2. Szczegółowy zakres prac określa Załącznik nr 7 do SIWZ – Wykaz dróg i chodników, Wykaz świąt i imprez na 2020r., Koszenie poboczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90611000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru określonego w Części II SIWZ; 2)Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z treścią Załączników nr 1 i 2 do SIWZ; 3)Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 11.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4)Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wykonawca może zastrzec w ofercie (oświadczeniem zawartym w Formularzu Oferty), iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach