Przetargi.pl
Utrzymanie zimowe dróg i chodników oraz likwidacja śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających na drogach i chodnikach w miejscowościach na terenie gminy Święta Katarzyna.

Urząd Gminy Święta Katarzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 55-010 Święta Katarzyna, ul. Żernicka 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3116256 wew 114 , fax. 071 3114370
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Święta Katarzyna
    ul. Żernicka 17 17
    55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3116256 wew 114, fax. 071 3114370
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw-katarzyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zimowe dróg i chodników oraz likwidacja śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających na drogach i chodnikach w miejscowościach na terenie gminy Święta Katarzyna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: zakres prac: odśnieżanie dróg gminnych zgodnie z załączonym wykazem, zwalczanie śliskości poprzez posypywanie mieszanką uszorstniającą, łączna ilość kilometrów dróg - 28 529,00 mb. Sprzęt i materiały zapewnia wykonawca. Część II: zakres prac : odśnieżanie chodników gminnych zgodnie z załączonym wykazem, zwalczanie śliskości poprzez posypywanie mieszanką uszorstniającą, łączna ilość chodników 3 870,00 mb. Sprzęt i materiały zapewnia wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1, nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: posiadają wymagane uprawnienia, byli wykonawcą w okresie pięciu lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonawcą co najmniej dwóch robót polegającej na wykonaniu odśnieżaniu dróg, do realizacji zamówienia będą użyte materiały, które posiadają atesty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, nie spełnienie choćby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oferta, 2. wypełniony załącznik nr 1 z podanymi cenami jednostkowymi i wartościami stanowiącymi podstawę oceny ofert, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie lub wis do ewidencji musi zawierać zakres prowadzonej działalności dotyczący transportu i pracy sprzętu. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, 4. porozumienie regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli zaistnieje taka sytuacja, w porozumieniu wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych wykonawców, 5. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę, 6. oferta konsorcjum musi spełniać następujące wymagania - zawierać odrębne i niezależne dla każdego uczestnika konsorcjum wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6, podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum. Do oferty winna być dołączone porozumienie konsorcjum zawierające - oznaczenie stron umowy, oznaczenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum uwzględniające cały okres gwarancji, oznaczenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum oraz zasad reprezentacji, wskazania jednego podmiotu do odbioru korespondencji, określenie sposobu ustania konsorcjum, 7. wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy, jeżeli są to osoby nie wykazane w rejestrze albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 8. dysponują telefonem stacjonarnym z faksem i telefonem komórkowym - w dniu podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany do podania numerów telefonów i numeru faksu oraz osób odpowiedzialnych za kontakt z Zamawiającym, 9.oświadczenia o zapoznaniu się z terenem, 10. oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu, 11. dysponują sprzętem przystosowanym do świadczenia usług objętych niniejszym przetargiem, 12.zaakceptowany projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw-katarzyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach