Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni wysokiej w pasach drogowych administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie

Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Krakowska 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6142300 , fax. 032 6142310
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie
    ul. Krakowska 9 9
    43-600 Jaworzno, woj. śląskie
    tel. 032 6142300, fax. 032 6142310
    REGON: 24026890000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni wysokiej w pasach drogowych administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie zieleni wysokiej w pasach drogowych administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie, tj. 1)wycięcie drzewa i pocięcie pozyskanego drewna na klocki o długości 25 cm, 2)wywóz pociętych klocków w miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego (odległość do 10 km), 3)cięcie pielęgnacyjne drzew wskazanych przez Zamawiającego (usunięcie gałęzi ograniczających skrajnie drogową wraz ze złamanymi i uszkodzonymi), 4)usunięcie odrostów i samosiewów, 5)zmielenie i utylizacja drobnicy, 6)uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach (wybraniu z trawy kamieni, gruzu, śmieci, odpadów i innych zanieczyszczeń, wygrabieniu liści).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy, 2)posiadają niezbędną wiedzę i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wymaga się wskazania co najmniej: a) kierownika robót, który sprawować będzie nadzór nad pielęgnacją i utrzymaniem zieleni wysokiej w pasie drogowym, posiadającego kwalifikacje ukończenia szkoły o profilu ogrodniczym (min. zawodowej) lub posiadać min. 24-to miesięczną praktykę w zakresie prac pielęgnacyjnych zieleni wysokiej. b) 4 osób - pilarzy, posiadających ukończony kurs pilarza drzew. Osoby te muszą posiadać kwalifikacje ukończenia szkoły o profilu ogrodniczym (min. zawodowej) lub posiadać min. 12-to miesięczną praktykę w zakresie prac pielęgnacyjnych zieleni wysokiej. c) 4 osób do pielęgnacji zieleni wysokiej Osoby te muszą posiadać min. 12-to miesięczną praktykę w zakresie prac pielęgnacyjnych zieleni wysokiej. d) 1 osoby do pielęgnacji drzew posiadającą kwalifikacje ukończenia szkoły o profilu ogrodniczym (min. zawodowej) i posiadającą ukończony kurs pilarzy drzew metodą alpinistyczną lub posiadającą co najmniej 12-to miesięczną praktykę w zakresie prac pielęgnacyjnych zieleni wysokiej oraz posiadającą ukończony kurs pilarzy drzew metodą alpinistyczną. e) 2 osób posiadających przeszkolenie w zakresie wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym w czasie wykonywania przedmiotu umowy, zgodnie z przepisami ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. nr 108, poz. 908 z późn. zm.). lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób, zdolnych do wykonania zamówienia. 3)posiadają niezbędny potencjał techniczny - posiadają w dyspozycji sprawne narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności co najmniej: pojazd samowyładowczy lub ciągnik z przyczepą do wywozu odpadów o ładowności powyżej 3,5 Mg. - szt. 1 pojazd dostawczy o ładowności do 3,5 Mg wraz z przyczepą - szt. 1 pojazd - zwyżka - szt.1 rębarka do gałęzi - szt.1 piła spalinowa - szt. 4 lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w sprzętu. 4)posiadają doświadczenie zawodowe w realizacji zakończonych w ciągu ostaniach 3 lat - a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na utrzymaniu zieleni wysokiej w pasie drogowym (wycinka, cięcia pielęgnacyjne) o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł. brutto. 5)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia tj.: - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z póź.zm.) 6)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 100 000,00 zł. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceniać będzie Komisja Przetargowa na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (wg Załącznika nr 3 do SIWZ). 3.Dokumenty wymienione w pkt 1 i 2 składa każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. UWAGA: W przypadku ubiegania się o zamówienie przez przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w spółkach cywilnych, koniecznym jest wskazanie, że o udzielenie zamówienia ubiegają się wspólnicy spółki cywilnej oraz wykazanie przez złożenie odpowiednich dokumentów (np. umowy spółki cywilnej, uchwały wspólników, pełnomocnictwa) lub oświadczeń, prawa do złożenia oferty i/lub zawarcia umowy w imieniu wspólników. 4.Wykaz osób, o których mowa w części V pkt 1 ppkt 2, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (wg Załącznika nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wszystkich dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia i kwalifikacje tj. - kserokopie świadectw ukończenia ukończenia szkoły o profilu ogrodniczym (min. zawodowej) w przypadku kierownika robót, - kserokopie ukończenia kursu pilarza drzew i kserokopie świadectw ukończenia szkoły o profilu ogrodniczym (min. zawodowej) - w przypadku pilarzy, - kserokopie świadectw ukończenia szkoły o profilu ogrodniczym (min. zawodowej) i kserokopie ukończenia kursu pilarzy drzew metodą alpinistyczną - w przypadku osoby do pielęgnacji drzew, - kserokopie aktualnych zaświadczeń o przeszkoleniu pracowników z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym w czasie wykonywania przedmiotu umowy, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. nr 108 z 2005 r., poz. 908 z późniejszymi zmianami) - w przypadku 2 osób. Kserokopie w/w uprawnień i świadectw winny być opatrzone oryginalnymi podpisami i pieczęcią ich właściciela (ewentualnie czytelnym podpisem). Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w Załączniku nr 4 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5.Wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (o których mowa w w części V pkt 1 ppkt 3) - (wg Załącznika nr 5 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli w Załączniku nr 5 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 6.Wykaz usług (wg Załącznika nr 6 do SIWZ) wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na utrzymaniu zieleni wysokiej w pasie drogowym (wycinka, cięcia pielęgnacyjne) o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł. brutto (dołączyć wykaz zrealizowanych usług wraz z podaniem wartości brutto w tys. zł, dat wykonania i odbiorców) oraz dołączyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. 7.Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z póź.zm.) 8.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż określono w Rozdz. V pkt 1 ppkt 6 SIWZ. 9.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i/lub do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10.Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 11.Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.jaworzno.pl; www.bip.jaworzno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach