Przetargi.pl
„Utrzymanie zieleni wewnątrz trzech rond zlokalizowanych w obrębie dróg wojewódzkich nr 780 i nr 933 na terenie Gminy Libiąż, w latach 2021 - 2022”.

Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-590 Libiąż, ul. Działkowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 271 311 , fax. 326 249 290
  • Data zamieszczenia: 2021-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu
    ul. Działkowa 1
    32-590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. 326 271 311, fax. 326 249 290
    REGON: 27625798900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie zieleni wewnątrz trzech rond zlokalizowanych w obrębie dróg wojewódzkich nr 780 i nr 933 na terenie Gminy Libiąż, w latach 2021 - 2022”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Utrzymanie zieleni wewnątrz trzech rond zlokalizowanych w obrębie dróg wojewódzkich nr 780 i nr 933 na terenie Gminy Libiąż, w latach 2021 - 2022”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac polegających na utrzymaniu terenów zieleni, m.in.: nasadzenia uzupełniające, pielęgnacja roślin w tym bylin, róż, traw ozdobnych, pielęgnacja drzew i krzewów, nawożenie, podlewanie, poprawa nawierzchni w przypadku uszkodzeń i inne. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian (zmniejszenie/zwiększenie) ilości w zakresie poszczególnych pozycji ujętych w zakresach prac (podyktowanych faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wynagrodzenia określonego w umowie i przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w formularzu cenowym. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy, aby czynności polegające na faktycznym wykonaniu usługi utrzymania terenów zieleni (m.in. nasadzenia uzupełniające, pielęgnacja roślin w tym bylin, róż, traw ozdobnych, pielęgnacja drzew i krzewów, nawożenie, podlewanie, poprawa nawierzchni w przypadku uszkodzeń o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wymóg nie dotyczy osoby nadzorującej wykonanie prac. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w podpunkcie 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wskazane w podpunkcie 1) w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w podpunkcie 1) zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w podpunkcie 1). 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach