Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni w pasie drogowym wzdłuż dróg powiatowych na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego w 2010 r.

Powiat Bieruńsko-Lędziński ogłasza przetarg

  • Adres: 43-155 Bieruń, ul. Jagiełły 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2163820 , fax. 032 3269287
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bieruńsko-Lędziński
    ul. Jagiełły 1 1
    43-155 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 032 2163820, fax. 032 3269287
    REGON: 27628492800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatbl.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni w pasie drogowym wzdłuż dróg powiatowych na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w rozumieniu art. 2 ust. 10 ustawy p.z.p., polegających na utrzymaniu zieleni w pasie drogowym wzdłuż dróg powiatowych na terenie powiatu bieruńsko - lędzińskiego w 2010 r. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące usługi: - ręczne czyszczenie studzienek ściekowych, - ręczne czyszczenie przykanalików, - oczyszczanie przepustów rurowych, - pielęgnacja krzewów liściastych i żywopłotów, - odmładzanie starych drzew, - wywóz karpiny i gałęzi z miejsca wykonywanych robót, - wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie niezadrzewionym i zadrzewionym, - ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia, - oczyszczanie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp rowów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty: Przedmiar robót, Kosztorys nakładczy oraz Założenia szczegółowe realizacji przedmiotu zamówienia oraz zalecenia i wytyczne. Powyższy przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z wyżej wymienionymi dokumentami jak i obowiązującymi: normami, instrukcjami i innymi obowiązującymi przepisami prawa. W celu doprecyzowania przedmiotu zamówienia Zamawiający informuje, iż w 2009 r. wykonano w ramach utrzymania zieleni w pasie drogowym wzdłuż dróg powiatowych na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego następujące usługi: - Odmładzanie starszych drzew o śr. pni 41 cm-50 cm - 30 szt., - Odmładzanie starszych drzew o śr. pni 51 cm-60 cm - 25 szt., - Odmładzanie starszych drzew o śr. pni 61 cm-70 cm - 42 szt., - Odmładzanie starszych drzew o śr. pni 71 cm-80 cm - 51 szt., - Odmładzanie starszych drzew o śr. pni 81 cm-90 cm - 60 szt., - Odmładzanie starszych drzew o śr. pni 91 cm-100 cm - 72 szt., - Ręczne czyszczenie studzienek - 545 szt., - Ręczne czyszczenie przykanalików - 570 szt., - Oczyszczenie rowów z namułu o grub. 20 cm z wyprofilowaniem skarp rowu - 1074 m, - Oczyszczenie rowów z namułu o grub. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu - 3015 m, - Wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie zadrzewionym - 330 950 m2, - Cięcie żywopłotów z ziemi latem - pędy nie zdrewniałe - 5 100 m2 żyw, - Zgrabienie odciętych pędów z żywopłotów - 5 100 m2 żyw. Miejsce wykonania usług: drogi powiatowe, powiat bieruńsko-lędziński, województwo śląskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772115007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Nie dotyczy niniejszego postępowania 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę związaną z przedmiotem zamówienia oraz o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia. Za usługi związane z przedmiotem zamówienia oraz o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia uznaje się usługi polegającej na utrzymaniu terenów zielonych, w tym: pielęgnacji krzewów liściastych, żywopłotów, przycinanie żywopłotów, odmładzanie drzew liściastych poprzez cięcia pielęgnacyjne lub techniczne korony, wykaszaniu chwastów i samosiewów, karczowanie i ścinanie średniej gęstości krzaków i podszycia, oczyszczanie rowów z namułu o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 1a niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). Uwaga : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 2 spełnia przynajmniej jeden z wykonawców lub łącznie wszyscy wykonawcy. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym, odpowiednio: - samochód dostawczy z zestawem do zabezpieczania i oznakowania robót - min. 1 szt., - podnośnik montażowy samochodowy hydrauliczny (zwyżka) - min. 1 szt., - rozdrabniacz gałęzi - min. 1 szt., - piła spalinowa - min. 5 szt., - kosiarka wysięgnikowa bijakowa - min. 2 szt., - szczotka mechaniczna z pojemnikiem - min. 1 szt., - przycinarka do żywopłotów - min. 2 szt., - kosiarka ręczna - min. 4 szt., - koparko-ładowarka - min. 1 szt., - samochód ciężarowy - min. 2 szt.; Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 1b niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). Uwaga : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 3 lit. a) spełnia przynajmniej jeden z wykonawców lub łącznie wszyscy wykonawcy. b) W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że dysponują minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia pilarza. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 1c i d niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). Uwaga : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 3 lit. b) spełnia przynajmniej jeden z wykonawców lub łącznie wszyscy wykonawcy. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 1e niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 4 spełnia przynajmniej jeden z wykonawców lub łącznie wszyscy wykonawcy. Ponadto potwierdzenia spełnienia ww. warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. Każdy z wyżej wymienionych warunków będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnianie, zgodnie z wymogami określonymi w Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu niniejszego ogłoszenia - doprecyzowujące powyższe warunki ogólne do specyfiki niniejszego zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie powyższych warunków przez wykonawcę będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia i odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. oraz spełniania szczegółowych warunków wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w SIWZ, należy załączyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanej co najmniej jednej usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie - zgodnie z warunkiem udziału w postępowaniu opisanym w pkt. 2 niniejszego ogłoszenia (Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków); b) wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tym zasobem - zgodnie z warunkiem udziału w postępowaniu opisanym w pkt. 3 lit. a) niniejszego ogłoszenia (Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków); c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z warunkiem udziału w postępowaniu opisanym w pkt. 3 lit. b) niniejszego ogłoszenia (Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków); d) oświadczenie, że osoby (pilarze) którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - zgodnie z warunkiem udziału w postępowaniu opisanym w pkt. w pkt. 3 lit. b) niniejszego ogłoszenia (Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków); e) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zgodnie z warunkiem udziału w postępowaniu opisanym w pkt. w pkt. 4) niniejszego ogłoszenia (Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków); Ponadto działając w oparciu o ustawowe delegacje zawarte w art. 44 ustawy p.z.p. należy złożyć: f) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy p.z.p. - zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu opisanymi w pkt. III.2. niniejszego ogłoszenia Zgodnie z ustawowymi delegacjami wynikającymi z art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p.: wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p., wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p.; b) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy p.z.p. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane - rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Jeżeli wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym to składa je wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Podczas badania i oceny ofert Zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatbl.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach