Przetargi.pl
UTRZYMANIE ZIELENI W GMINIE BIERUŃ: PIELĘGNACJA ZIELENI - TRAWNIKI, POBOCZA: ZADANIE 1 - Rejon Bierunia Nowego, ZADANIE 2 – Rejon Bierunia Starego.

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 242 400, , fax. 322 164 777
  • Data zamieszczenia: 2020-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 323 242 400, , fax. 322 164 777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE ZIELENI W GMINIE BIERUŃ: PIELĘGNACJA ZIELENI - TRAWNIKI, POBOCZA: ZADANIE 1 - Rejon Bierunia Nowego, ZADANIE 2 – Rejon Bierunia Starego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 77314100-5 Usługi w zakresie trawników 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: „Utrzymanie zieleni w gminie Bieruń: Pielęgnacja zieleni – Trawniki, pobocza: Zadanie 1 – Rejon Bierunia Nowego; Zadanie 2 - Rejon Bierunia Starego” 3. Zadanie 1 – Rejon Bierunia Nowego A) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest koszenie trawników i poboczy oraz zagospodarowanie skoszonej trawy i liści na powierzchni 274 788,00 m2 oraz 44 868 mb obejmujące swym zakresem w szczególności: a) Skoszenie trawy z trawników i poboczy do uzyskania równej powierzchni cięcia. b) Skoszenie trawy z rowów przydrożnych: skarp wewnętrznych i zewnętrznych oraz korony rowu na odległość nie większą niż 3 m, z bezwzględnym wygrabieniem, zebraniem i usunięciem skoszonej trawy. Zadanie fakturowanie odrębnie z obowiązkowo dołączoną dokumentacją zdjęciową po wykonaniu prac. c) Wycięcie samosiewów drzew, których obwód pnia na wysokości 5 cm nie przekracza: • 80 cm - w przypadku topoli, wierzb, klonu jesionolistnego oraz klonu srebrzystego, • 65 cm – w przypadku kasztanowca zwyczajnego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego, • 50 cm - w przypadku pozostałych gatunków drzew. d) Wycięcie wszystkich odrostów z pni. e) Zebranie i usunięcie odpadów nie ulegających biodegradacji. f) Zebranie skoszonej trawy z miejsc przyległych do trawników i poboczy np. chodników, ulic. g) Zebranie trawy i gałęzi w stosy – nie dotyczy trawników o koszeniu jednokrotnym (poza terenami innymi). h) Zebranie z trawników, poboczy i rowów skoszonej trawy, śmieci, liści, gałęzi. i) Usunięcie wszystkich zanieczyszczeń z miejsc pracy kosiarek, przede wszystkim chodników i ulic przyległych do terenów koszonych. j) Przekazanie zebranej trawy, liści i gałęzi do kompostowni a śmieci na składowisko odpadów. k) Jesienne sprzątnięcie z trawników liści, gałęzi i śmieci. B) W zależności od częstości koszeń trawniki podzielono na klasy. Szczegółowy podział znajduje się w załączniku do Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (dalej SOPZ). C) Ogólny zakres szerokości koszenia poboczy, których tabele stanowią załącznik do SOPZ, przedstawia poniższa tabela: CHARAKTER POBOCZA SZEROKOŚĆ KOSZENIA OD KRAWĘDZI JEZDNI Pobocze na równym terenie tzn. nachylenie jest mniejsze lub równe 5% 3 m na prostych odcinkach, 4 m w środku łuku zakrętu (lub do linii upraw na terenach rolniczych Pobocze ze skarpą tzn. nachylenie jest większe od 5% Do podnóża skarpy, lecz nie dalej niż 12 m Pobocze z rowem odwadniającym Cały rów do wierzchołka skarpy zewnętrznej lecz nie dalej niż 14 m D) Przy realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: a) Poinformować, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, właścicieli samochodów parkujących przy trawnikach, o terminach koszenia (np. ulotki wywieszane w miejscu koszeń lub w pobliżu). b) Zwrócić szczególną uwagę na drzewa rosnące na terenie koszonym, zwłaszcza nowe nasadzenia. Jeżeli nie posiadają one zabezpieczenia przy podstawie pnia to należy zachować wokół niego strefę ochronną nie koszonej trawy o szerokości 5 cm. W przypadku zniszczenia nasadzeń Wykonawca dokona nasadzenia tożsamego w zakresie gatunku i wieku (w miarę możliwości). c) Prowadzić szczegółowy obmiar prac oraz terminów ich wykonania w rozbiciu na miesiące, określone w załącznikach do SOPZ. Zapisy faktycznie wykonanych prac, wraz z określeniem krotności ich wykonania dołączone do faktury będą podstawą finansowego rozliczenia. d) Posiadać następujący sprzęt techniczny: - samochód ciężarowy lub ciągnik z przyczepą min.1 szt. - ciągnik rolniczy (min.1 szt.) z osprzętem do koszenia: * kosiarka bijakowa z wysięgnikiem min. 1 szt. * kosiarka rotacyjna min.1 szt. - kosa spalinowa min.4 szt. UWAGA: Postawione przez Zamawiającego w/w wymagania techniczne muszą zostać spełnione odrębnie dla każdego zadania. E) Zabrania się Wykonawcy realizującemu zamówienie wykonywania koszenia trawników kosiarkami rotacyjnymi w obrębie: - szkół i przedszkoli, - CIG, - Komendy Policji. F) Powyższe usługi objęte są stawką VAT w wysokości 8%. G) Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy oraz formularz kalkulacyjny, stanowiący załącznik do SIWZ. H) Prace będą zlecane przez inspektora GK wg potrzeb (w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Bieruniu) w dwóch trybach: a) tryb podstawowy: zlecenie przesłane pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną – termin realizacji do 5 dni roboczych od wysłania zlecenia przez Zamawiającego; b) tryb priorytetowy: zlecenie przekazane telefonicznie w pilnych przypadkach (w miarę możliwości potwierdzone faksem lub pocztą elektroniczną) – termin realizacji do jednego dnia roboczego od wysłania zlecenia przez Zamawiającego. I) Zamawiający zastrzega sobie: a) Możliwość wprowadzenia zmian w ilości zleconych powierzchni do koszenia. b) Ustalanie kolejności koszenia poszczególnych trawników. c) Możliwość zmian w lokalizacji powierzchni do koszenia – dotyczy pozycji „Tereny inne” w SOPZ. O wszelkich w/w zmianach Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony (tj. do 24 godzin przed rozpoczęciem danego koszenia). J) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. K) Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz ust. 4 ustawy pzp. L) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. M) W niniejszym postępowaniu Zmawiający nie wyznacza czynności w zakresie realizacji zamówienia, które wymagają zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. N) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. O) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na zadanie 1 lub zadanie 2. 4. Zadanie 2 - Rejon Bierunia Starego. A) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest koszenie trawników i poboczy oraz zagospodarowanie skoszonej trawy i liści na powierzchni 202 050 m2 oraz 49 135 mb obejmujące swym zakresem w szczególności : a) Skoszenie trawy z trawników i poboczy do uzyskania równej powierzchni cięcia. b) Skoszenie trawy z rowów przydrożnych: skarp wewnętrznych i zewnętrznych oraz korony rowu na odległość nie większą niż 3 m, z bezwzględnym wygrabieniem, zebraniem i usunięciem skoszonej trawy. Zadanie fakturowane odrębnie z obowiązkowo dołączoną dokumentacją zdjęciową po wykonaniu prac. c) Wycięcie samosiewów drzew, których obwód pnia na wysokości 5 cm nie przekracza: d) 80 cm - w przypadku topoli, wierzb, klonu jesionolistnego oraz klonu srebrzystego, e) 65 cm – w przypadku kasztanowca zwyczajnego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego, f) 50 cm - w przypadku pozostałych gatunków drzew. g) Wycięcie wszystkich odrostów z pni. h) Zebranie i usunięcie odpadów nie ulegających biodegradacji. i) Zebranie skoszonej trawy z miejsc przyległych do trawników i poboczy np. chodników, ulic. j) Zebranie trawy i gałęzi w stosy – nie dotyczy trawników o koszeniu jednokrotnym (poza terenami innymi). k) Zebranie z trawników, poboczy i rowów skoszonej trawy, śmieci, liści, gałęzi. l) Usunięcie wszystkich zanieczyszczeń z miejsc pracy kosiarek, przede wszystkim chodników i ulic przyległych do terenów koszonych. m) Przekazanie zebranej trawy, liści i gałęzi do kompostowni a śmieci na składowisko odpadów. n) Jesienne sprzątnięcie z trawników liści, gałęzi i śmieci. B) W zależności od częstości koszeń trawniki podzielono na klasy. Szczegółowy podział znajduje się w załączniku do Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (dalej SOPZ). C) Ogólny zakres szerokości koszenia poboczy, których tabele stanowią załącznik SOPZ, przedstawia poniższa tabela: CHARAKTER POBOCZA SZEROKOŚĆ KOSZENIA OD KRAWĘDZI JEZDNI Pobocze na równym terenie tzn. nachylenie jest mniejsze lub równe 5% 3 m na prostych odcinkach, 4 m w środku łuku zakrętu (lub do linii upraw na terenach rolniczych Pobocze ze skarpą tzn. nachylenie jest większe od 5% Do podnóża skarpy, lecz nie dalej niż 12 m Pobocze z rowem odwadniającym Cały rów do wierzchołka skarpy zewnętrznej lecz nie dalej niż14 m D) Przy realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: a) Poinformować, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, właścicieli samochodów parkujących przy trawnikach, o terminach koszenia (np. ulotki wywieszane w miejscu koszeń lub w pobliżu). b) Zwrócić szczególną uwagę na drzewa rosnące na terenie koszonym, zwłaszcza nowe nasadzenia. Jeżeli nie posiadają one zabezpieczenia przy podstawie pnia to należy zachować wokół niego strefę ochronną nie koszonej trawy o szerokości 5 cm. W przypadku zniszczenia nasadzeń Wykonawca dokona nasadzenia tożsamego w zakresie gatunku i wieku (w miarę możliwości). c) Prowadzić szczegółowy obmiar prac oraz terminów ich wykonania w rozbiciu na miesiące, określone w załącznikach do SOPZ. Zapisy faktycznie wykonanych prac, wraz z określeniem krotności ich wykonania dołączone do faktury będą podstawą finansowego rozliczenia. d) Posiadać następujący sprzęt techniczny: - samochód ciężarowy lub ciągnik z przyczepą min. 1 szt. - ciągnik rolniczy (min. 1 szt.) z osprzętem do koszenia: * kosiarka bijakowa z wysięgnikiem min. 1 szt. * kosiarka rotacyjna min. 1 szt. - kosa spalinowa min.4 szt. UWAGA: Postawione przez Zamawiającego w/w wymagania techniczne muszą zostać spełnione odrębnie dla każdego zadania. E) Zabrania się Wykonawcy realizującemu zamówienie wykonywania koszenia trawników kosiarkami rotacyjnymi w obrębie: - szkół i przedszkoli, - osiedla ERG. F) Powyższe usługi objęte są stawką VAT w wysokości 8%. G) Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy oraz formularz kalkulacyjny, stanowiąc załącznik do SIWZ. H) Prace będą zlecane przez inspektora GK wg potrzeb (w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Bieruniu) w dwóch trybach: a) tryb podstawowy: zlecenie przesłane pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną – termin realizacji do 5 dni roboczych od wysłania zlecenia przez Zamawiającego; b) tryb priorytetowy: zlecenie przekazane telefonicznie w pilnych przypadkach (w miarę możliwości potwierdzone faksem lub pocztą elektroniczną) – termin realizacji do jednego dnia roboczego od wysłania zlecenia przez Zamawiającego. I) Zamawiający zastrzega sobie: a) Możliwość wprowadzenia zmian w ilości zleconych powierzchni do koszenia. b) Ustalanie kolejności koszenia poszczególnych trawników. c) Możliwość zmian w lokalizacji powierzchni do koszenia – dotyczy pozycji „Tereny inne” w SOPZ. O wszelkich w/w zmianach Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony (tj. do 24 godzin przed rozpoczęciem danego koszenia). J) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień. K) Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz ust.4 ustawy pzp. L) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. M) W niniejszym postępowaniu Zmawiający nie wyznacza czynności w zakresie realizacji zamówienia, które wymagają zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. N) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. O) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na zadanie 1 lub zadanie 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zadanie 1 : 6000zł, zad. 2: 5000 zł. Zasady, formy i tryb wnoszenia wadium określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.OŚWIADCZENIA. 1.1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu (na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,7 ustawy pzp, 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, innych podmiotów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału). Oświadczenia, o jakich mowa wyżej , Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej w ofercie, za wyjątkiem oświadczenia o którym mowa poniżej. 1.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego: (www.bierun.pl; BIP: zakładka - zamówienia publiczne/zamówienia powyżej 30 000 euro/ogłoszenia o zamówieniach/ przedmiotowe zamówienie) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp tj. informacje podawane na otwarciu ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp tj.: o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o której mowa. 2. Zawartość oferty: 1.1 Wypełniony formularz ofertowy. 1.2 Formularz kalkulacyjny ceny ofertowej. 1.3 Oświadczenia, zobowiązania podmiotu trzeciego (jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby tego podmiotu). 1.4 Pełnomocnictwa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, w przypadku reprezentacji Wykonawcy przez pełnomocnika oraz w przypadku uczestnictwa w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie. 1.5 Informacje w zakresie wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach