Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni w gminie Bieruń: Obsada kwiatowa jednoroczna.

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 242 400, , fax. 322 164 777
  • Data zamieszczenia: 2019-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 323 242 400, , fax. 322 164 777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni w gminie Bieruń: Obsada kwiatowa jednoroczna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: „Utrzymanie zieleni w gminie Bieruń: Obsada kwiatowa jednoroczna”. 3. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest letnia i jesienna obsada kwiatowa. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) Przygotowanie gruntu, dostarczenie i posadzenie sadzonek kwiatów w ilości 25 szt./m2. Sadzonki muszą już kwitnąć, kompozycja kwiatowa musi zawierać min. dwa gatunki spośród wymienionych w tabelach w kol. 2 „Rodzaj obsady”. W przypadku wskazania jednego lub dwóch gatunków, należy zastosować tylko wskazany rodzaj obsady. b) Obsada wiosenna konstrukcji kwietnikowych. c) Obsada letnia donic wolnostojących, donic wiszących, konstrukcji kwietnikowych, będących własnością Zamawiającego. Donice oraz kwietniki dostarczyć w fazie pełnego wzrostu i kwitnienia roślin. d) Pielęgnacja codzienna, stosownie do panujących warunków atmosferycznych, obejmująca wg potrzeb m.in. pielenie, podlewanie, nawożenie, uzupełnianie ubytków, włącznie z usunięciem obsady wiosennej. e) Obsada jesienna klombu na Rynku i grobów wojennych na cmentarzu przy ul. Krakowskiej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawiera załącznik nr 4 do SIWZ, wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ oraz wzór kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę (siłami własnymi) kluczowych części zamówienia. Przez kluczowe części zamówienia rozumie się wykonanie następujących czynności : a) Przygotowanie gruntu, posadzenie sadzonek kwiatów. b) Obsada wiosenna konstrukcji kwietnikowych. c) Obsada letnia donic wolnostojących, donic wiszących, konstrukcji kwietnikowych. d) Pielęgnacja codzienna stosownie do panujących warunków atmosferycznych obejmująca wg potrzeb: pielenie, podlewanie, nawożenie, uzupełnianie ubytków. 6. Zamawiającego określa wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. 2016 poz. 1666 z późn. zm.). Szczegóły określa załącznik do SIWZ – wzór umowy. 7. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6,7 ustawy Pzp, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 000,00 zł. Zasady, formy i termin wnoszenia wadium określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia Wykonawcy warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu (na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,7 ustawy pzp, 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, innych podmiotów na potrzeby realizacji zamówienia ( zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału). Oświadczenia, o jakich mowa wyżej , Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej w ofercie, za wyjątkiem oświadczenia o którym mowa poniżej. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego: (www.bierun.pl; BIP: zakładka - zamówienia publiczne/zamówienia powyżej 30 000 euro/ogłoszenia o zamówieniach/ przedmiotowe zamówienie) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp tj. informacje podawane na otwarciu ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp tj.: o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o której mowa. Poglądowy wzór oświadczenia Zamawiający zamieści wraz informacją z otwarcia ofert. 3. Zawartość oferty: 3.1 Wypełniony formularz ofertowy. 3.2 Formularz kalkulacyjny ceny ofertowej. 3.3 Oświadczenia, zobowiązania. 3.4 Pełnomocnictwa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, w przypadku reprezentacji Wykonawcy przez pełnomocnika oraz w przypadku uczestnictwa w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie. 3.5 Informacje w zakresie wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach