Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Żywieckiego w 2011 r.: - wycinka drzew - cięcia pielęgnacyjne w koronach drzew - wycinka zakrzaczeń - frezowanie pni

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Krasińskiego 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8612424 , fax. 033 8614623
  • Data zamieszczenia: 2011-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Krasińskiego 13 13
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 033 8612424, fax. 033 8614623
    REGON: 07219804900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.zywiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Żywieckiego w 2011 r.: - wycinka drzew - cięcia pielęgnacyjne w koronach drzew - wycinka zakrzaczeń - frezowanie pni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Żywieckiego w 2011 r. a) wycinka drzew, b) cięcia pielęgnacyjne w koronach drzew, c) wycinka zakrzaczeń, d) frezowanie pni. 2. Zakres prac przewidziany do realizacji określają: a) przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 8 do Specyfikacji, b) szczegółowa specyfikacja techniczna stanowiąca Załącznik nr 9 do Specyfikacji, c) wykaz pni do frezowania stanowiący Załącznik nr 10 do Specyfikacji, d) wykaz drzew do wycinki stanowiący Załącznik nr 11 do Specyfikacji, e) wycena drzewa stanowiąca Załącznik nr 12 do Specyfikacji wraz z aneksem stanowiącym Załącznik nr 13 do Specyfikacji. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu od Zamawiającego pozyskanego z wycinki drewna. 4. Gałęzie pozyskane w trakcie cięć pielęgnacyjnych traktowane będą jako odpad (urobek), który Wykonawca usunie i zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt, zgodnie z odpowiednimi przepisami. 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanych robót, zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa a ewentualnie uszkodzenia napowietrznych i podziemnych sieci energetycznych i teletechnicznych naprawi na koszt własny. Wykonawca odpowiada również za ewentualne szkody w majątku własności prywatnej i publicznej (ogrodzenia, budynki, mienie znajdujące się w obrębie robót itp.). 6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania uzgodnień odnośnie sposobu i czasookresu wykonania robót w obrębie napowietrznych linii energetycznych i telekomunikacyjnych z właścicielami tych urządzeń na własny koszt. 7. Prace należy prowadzić bez ograniczania ruchu na drodze. Jeżeli Wykonawca uzna, że ze względów bezpieczeństwa musi ograniczyć ruch na drodze, winien we własnym zakresie i na własny koszt wprowadzić organizację ruchu zastępczego. W takim wypadku Wykonawca ponosi koszty wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu, zatwierdzenia projektu przez zarządcę drogi, wprowadzenia oznakowania robót i objazdów, jak również ponosi koszty związane ze wstrzymaniem ruchu i jego oznakowaniem, wynikłym w trakcie prac. Ponadto wykonawca zobowiązany jest powiadomić Komendę Powiatową Policji o zmianach w organizacji ruchu drogowego. 8. Zamawiający wymaga, aby w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego robót, całkowicie uprzątnął teren pasa drogowego z pozostałości po wykonanych robotach (drobny urobek gałęzi z wycinki i cięć pielęgnacyjnych, zrąbki, pocięta grubizna itp.). 9. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu od Zamawiającego pozyskanego drewna, pozyskanego z wycinki, którego wartość wyceniona jest na podstawie stosownej dokumentacji wykonanej przez rzeczoznawcę majątkowego. Wartość zobowiązania finansowego Wykonawcy z tytułu zakupu pozyskanego drewna zostanie określona po faktycznym zakończeniu wycinki drzew.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 2 200,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Żywcu, na konto: Getin Bank Oddział w Bielsku-Białej Filia w Żywcu 37 1560 1023 0000 9140 0000 0253. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż wyżej opisanej, należy składać w kasie Starostwa Powiatowego w Żywcu przy ul. Krasińskiego 13, I piętro, pok. nr 31. 5. Terminowe wniesienie wadium w formie pieniężnej oznacza, że żądana przez Zamawiającego kwota została wpłacona w pełnej wysokości przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, że wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w innych formach będzie wniesione w terminie, jeżeli stosowny dokument zostanie zdeponowany u Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą. 8. Nie przewiduje się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zywiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach