Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni na ternie miasta Wyszkowa - kwietniki i rabaty

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07200 Wyszków, Aleja Róż
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 424 201 , fax. 297 424 209
  • Data zamieszczenia: 2017-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2
    07200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 297 424 201, fax. 297 424 209
    REGON: 52493800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni na ternie miasta Wyszkowa - kwietniki i rabaty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na założeniu i pielęgnacji kwietników sezonowych - przygotowanie podłoża, oraz wykonanie nasadzeń roślin sezonowych na rabatach, w „murkach”, wazach kwietnikowych, wiszących donicach oraz ich kompleksowa pielęgnacja. 1. Założenie kwietników rabatowych: Przygotowanie gruntu pod nasadzenia tj. usunięcie i wywiezienie warstwy wyjałowionego humusu, przekopanie i użyźnienie gruntu, nawiezienie ziemi urodzajnej, modelowanie rabat, podsianie trawą, wymianę ziemi w wazach. a) Zakup materiału roślinnego i obsadzenie rabat - sezon wiosenny- bratki duże, w pełni rozwinięte - 135 m2/32 szt/m2 : przy ulicach: - na placu przed budynkiem Urzędu Miejskiego– 34m2 ( w tym: herb Wyszkowa białe i czerwone – 19,4m2) - ul. Sikorskiego –rondo – 70 m2 oraz w wazach przy: - 31 m2 - ul. 3 Maja – 7 szt (okrągłe) - ul. Sowińskiego -11 Listopada) – 12 szt (okrągłe) - ul. Sowińskiego przy fontannie 6 szt (okrągłe) - ul. Pułtuska przy Sowińskiego 2 szt , Pułtuska przy Daszyńskiego 1 szt (podłużne) - ul. Prosta przy „Hutniku” 2 szt (podłużne) - ul. Joselewicza 7 szt (podłużne) zastosowany materiał ma być w pełni rozwinięty. b) Zakup materiału roślinnego i obsadzenie rabat – sezon letni – 377 m2 / 32 szt /m2 przy ulicach: Na placu przed budynkiem Urzędu Miejskiego – 34 m2 (herb Wyszkowa - 19,4 m2) białe i czerwone begonie stale kwitnące - 14,6 m 2 - pelargonia rabatowa- różne kolory, smagliczka ul. Dworcowa przy Matejki–23m2–aksamitka niska rozpierzchła o kwiatach pełnych, starzec, ul. Sowińskiego przy rondzie 30 m2 - begonia stale kwitnąca, smagliczka ul. Sowińskiego przy Prostej- 140 m2 ( w murkach – herb Wyszkowa)- begonie białe i czerwone ul. Sowińskiego (w murku w okolicy fontanny) -21m2 - szałwia, starzec ul. Sowińskiego ( w murku naprzeciw fontanny) – 11m2 – szałwia, starzec ul. Sowińskiego ( palisady) -48 m2- pelargonia rabatowa o kwiatach pełnych, na obrzeżach ipomea jasna i ciemna ul. Sikorskiego –rondo - 70m2, aksamitka niska rozpierzchła o kwiatach pełnych, starzec, c/ obsadzenie waz kwietnikowych - 410 szt - wazy okrągłe 25 szt - 10 szt/ 1 waza, wazy podłużne 20 szt – 8 szt /1 waza ul. 3 Maja – 7 szt (okrągłe) -begonia dragon, ipomea jasna i ciemna, surfinia ul. Sowińskiego -11 Listopada – 12 szt (okrągłe) - begonia dragon, ipomea jasna i ciemna, surfinia ul. Sowińskiego przy fontannie 6 szt (okrągłe) - begonia dragon lub sundarville czerwone, surfina ul. Pułtuska 2 szt, Pułtuska przy Daszyńskiego 1 szt, (podłużne) -nemesia Sunsatia Cherry on ice biało -różowe ul. Prosta przy „Hutniku” 2 szt (podłużne) pelargonia Tyrolska ( czerwona i różowa), trawa ozdobna ul. Joselewicza 7 szt (podłużne) – pelargonia rabatowa ( łososiowa) euphorbia –gipsówka, trawa ozdobna ul. 3 Maja przy parku 1 szt ) pelargonia rabatowa- różne kolory, euphorbia –gipsówka, trawa ozdobna Kamieńczyk 7 szt (podłużne) pelargonia rabatowa- różne kolory, euphorbia –gipsówka, trawa ozdobna d) Zakup materiału roślinnego, donic-uzupełnienie ziemią urodzajną wymieszaną z hydrożelem, obsadzenie kwiatami ozdobnymi: 102 donice - pelargonia Tyrolska lub pelargonie pełne zwisające (czerwone i różowe) po 3 szt w doniczce, euphorbia –gipsówka, lub trawa ozdobna . Zastosowany materiał ma być w pełni rozwinięty. Zawieszenie na istniejących uchwytach, umocowanych na słupach oświetlenia ulicznego przy ul. Pułtuskiej 18 latarni i ul. Gen. Wincentego Kowalskiego - 8 latarni, Sowińskiego przy fontannie 8 latarni ( 34 latarni po 3 uchwyty na każdej) . 2. Założenie kwietników rabatowych w Parku Ferdynanda Wazy przy ul. 3 Maja wg projektu nasadzeń: Przygotowanie gruntu pod nasadzenia tj. przekopanie i użyźnienie gruntu a) zakup materiału roślinnego i obsadzenie rabat – sezon wiosenny- 121,3m2 - bratek ogrodowy – 102,1 m2 - starzec popielaty – 19,2m2 b) zakup materiału roślinnego i obsadzenie rabat – sezon letni- 102,1 m2 - Paciorecznik (Canna) - 17,6 m2, - niecierpek - 16,8 m2 begonia stale kwitnąca - 67, 7 m2 3. Nasadzenie roślin cebulowych kwitnących wiosną – 70 m2/ 50 szt /m2– tulipany, żonkile, krokusy (z zabezpieczeniem podłoża siatką), 4. Pielęgnacja kwietników sezonowych na rabatach, w murkach i kwiatów w donicach i wazach– w Parku Karola Ferdynanda Wazy oraz w wieżach kwietnikowych ustawionych na Placu Wyzwolenia (obsadzonych kwiatami przez Zamawiającego) podlewanie - codzienne w zależności od potrzeb, zasilanie nawozami mineralnymi dostosowanymi do gatunku roślin, odchwaszczanie, obcinanie trawników przy rabatach, przycinanie i usuwanie przekwitniętych kwiatostanów i suchych liści, uzupełnianie sadzonek kwiatów w donicach, wazach i na rabatach, które zostały uszkodzone przez niewłaściwą pielęgnację ( z winy Wykonawcy) oraz zdewastowanych, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, likwidacja nasadzeń w tym: wykopanie roślin cebulowych i posadzenie z zabezpieczeniem siatką podłoża, i przygotowanie gruntu na okres zimowy, demontaż donic. Szacunkowe obmiary poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym. III. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia • Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. • W przypadku dwukrotnego stwierdzenia przez Zamawiającego nienależytego wykonania umowy, (potwierdzonego pisemnym wezwaniem Wykonawcy do świadczenia usługi zgodnie z przedmiotem zamówienia i SIWZ), Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy ( przez nienależyte wykonanie umowy należy rozumieć m. in. nie wykonanie prac w wyznaczonym terminie, bez należytej staranności tj. określonych standardów oraz niezgodnie z przedmiotem zamówienia). W przypadkach opisanych powyżej Zamawiający ma prawo nakazać zaprzestanie wykonywania usługi, powierzyć poprawienie lub dokończenie usługi objętą umową innym podmiotom na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. • Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia kontroli sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do stawienia się na wezwanie Zamawiającego w celu przeprowadzenia kontroli wykonywanych prac, niezwłocznie nie dłużej jednak niż w ciągu 2 godzin od powiadomienia telefonicznego potwierdzonego fax- em lub e-mailem. W przypadku braku możliwości kontaktu lub niezastosowanie się do wezwania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego wykonania czynności kontrolnych a zastrzeżenia Zamawiającego Wykonawca uznaje za uzasadnione. Podstawą do naliczenia kary umownej będzie protokół kontroli wykonania zamówienia sporządzony przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego przy udziale bądź w przypadku niestawienia się Wykonawcy, po powiadomieniu Wykonawcy). Kary mogą zostać potracone z faktury Wykonawcy za dany miesiąc oraz z zabezpieczenia należytego wykonania umowy. • Prace wykonywane będą każdorazowo po zleceniu przez Zamawiającego. Zlecenie zawierało będzie wskazanie miejsca, określenie rodzaju prac oraz termin wykonania - termin wykonania prac nie dłuższy niż 5 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia, • Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do zgłoszenia wykonanych robót celem dokonania odbioru. • Wykonawca na wykonaną usługę wraz z dostarczonymi donicami, podłożem i kwiatami udziela gwarancji na okres trwania umowy. • Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza materiały, urządzenia, sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia tj. podstawowy sprzęt ogrodniczy (opryskiwacze, nożyce do cięcia, motyki, grabie, szpadle, sekatory, piły ręczne) oraz sprzęt do poboru, transportu wody i podlewania. • Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac w kamizelkach odblaskowych, zgodnie z obowiązującymi Przepisami BHP. • Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania umowy. • Częstotliwość wykonywania prac pielęgnacyjnych i porządkowych ma zapewnić stały estetyczny wygląd miasta i powinna być dostosowana do warunków atmosferycznych oraz pór roku. • Istnieje możliwość doboru innych roślin po akceptacji Zamawiającego. Klauzule społeczne: 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę min. 1 osobę wykonującą bezpośrednie czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1502 z późn. zm.) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: a) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed przystąpieniem do realizacji usług, przedłoży Zamawiającemu informację na temat osób zatrudnionych na umowę o pracę, ze wskazaniem czynności, które dana osoba będzie wykonywała w zakresie realizacji zamówienia zgodnie z postanowieniem zawartym w niniejszym punkcie SIWZ, b) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, każdorazowo na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia (do wglądu) kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi bezpośrednie czynności w zakresie realizacji zamówienia. (* w przedłożonych kopiach umów informacje – dane wrażliwe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 powinny być anonimowe, nie podlega temu imię i nazwisko pracownika ) c) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu robót budowlanych/ usług - w terminie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z lit. b, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu robót budowlanych, d) W przypadku nieudokumentowania przez Wykonawcę, na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w lit. b, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu robót budowlanych/usług, są zatrudnieni przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę z postanowieniem w niniejszym punkcie SIWZ - Zamawiającemu przysługiwało będzie prawo naliczenia Wykonawcy kary umownej w wysokości 0,05 % wynagrodzenia brutto, wynikającego z pkt. 1.2 druku złożonej oferty, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w przedstawieniu dowodów zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu robót budowlanych/usług, zgodnie z zobowiązaniem wynikającym z niniejszego punktu SIWZ, e) Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy jeśli Wykonawca, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, o którym mowa w lit. b, nie udokumentuje, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu robót budowlanych, są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. 2. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach