Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2010 roku

Gmina Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 681-05-02 , fax. 058 6810973, 6945135
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
    ul. gen. Józefa Hallera 1 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 058 681-05-02, fax. 058 6810973, 6945135
    REGON: 00052754600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.kartuzy.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) całoroczne pielęgnowanie drzew i krzewów, koszenie, zgrabianie i wywożenie trawy rosnącej w pasach drogowych wskazanych ulic, 2) utrzymywanie żywopłotów, 3) utrzymywanie trawników w formie dywanowej, 4) nasadzenie rabat kwiatowych materiałem własnym oraz ich pielęgnacja, 5) konserwacja donic drewnianych z roślinnością wieloletnią, uzupełnianie roślin oraz ich pielęgnacja, 6) wykonywanie przeglądów drzewostanu pod względem zagrożeń dla ruchu kołowego i pieszego, 7) usuwanie suchych drzew oraz wykonywanie nasadzeń drzew w powstałych lukach, 8) utrzymywanie czystości oraz wywóz śmieci ze wskazanych działek, 9) utrzymywanie w czystości miejsc pamięci narodowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki określone w art. 22 PZP sprecyzowane poniżej: 1.1. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, co zostało sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: Wykonał lub wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, przynajmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu lub pielęgnacji zieleni o łącznej wartości min. 100.000 zł. W przypadku aktualnie wykonywanych świadczeń ciągłych, Wykonawca musi wykazać, że w zrealizowanej dotychczas części wykonał usługi o wartości minimalnej 100.000 zł. 1.2. Dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co zostało sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi stosowne kwalifikacje zawodowe, odpowiednio: 1) Co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje zawodowe do utrzymania i pielęgnacji zieleni, tj.: wykształcenie średnie lub wyższe w kierunku konserwacji terenów zielonych lub ukończony kurs specjalistyczny uprawniający do pracy w drzewostanie oraz min. dwuletnie doświadczenie zawodowe w pielęgnacji i utrzymaniu zieleni. 2) Co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje zawodowe pilarza do pracy na wysokościach oraz min. dwuletnie doświadczenie w tym zawodzie. 1.3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co zostało sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000 zł. 1.4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt.10.1 części I SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Wykonawca składa: 1) Dokument stwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Formularz oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Formularz oświadczenia określa zał. nr 3 do SIWZ. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie. Formularz oświadczenia określa zał. nr 4 do SIWZ. 5) Polisa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia. 6) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.kartuzy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach