Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni miejskiej w m. Sandomierz

Gmina Miejska Sandomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 6440100 , fax. 015 6440100
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Sandomierz
    Plac Poniatowskiego 3 3
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 6440100, fax. 015 6440100
    REGON: 83040992700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni miejskiej w m. Sandomierz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace polegać będą na powierzchownym oczyszczaniu terenów zielonych /parków, skwerów, zieleni w pasach drogowych i dwóch placów zabaw/ z gałęzi liści i śmieci w ilości 59142 m2 koszeniu traw w ilości 42488 m2 cięciu żywopłotów w ilości 1109 mb pieleniu rabat różanych i bieżącym utrzymaniu krzewów w ilości 611 m2 oraz nasadzaniu kwiatów jednorocznych w ilości ok. 3100 szt. a w okresie zimowym odśnieżanie alejek i posypywanie piachem w ilości 13474 m2. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium- 4.000,00 zł (słownie:cztery tysiące zł 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy - prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy jw., a w szczególności: > w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali co najmniej 3 potwierdzone referencjami usługi o charakterze podobnym z niniejszym zamówieniem tj. utrzymanie zieleni miejskiej, > kierownik robót powinien posiadać uprawnienia zawodowe do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia w zakresie architekta terenów zieleni Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły -Spełnia bądź nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony formularz ofertowy. 2)Kosztorys ofertowy. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług o charakterze podobnym z niniejszym zamówieniem tj. utrzymanie zieleni miejskiej - co najmniej 3 7) Co najmniej 3 referencje dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością. 8) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego jakim dysponuje wykonawca. 9) Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania w/w sprzętu. 10) Wykaz kadry. 11) Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 12) Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika robót w zakresie architekta terenów zieleni. 13) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy - prawo zam. publ. 14) Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych. 15) Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z Zał. Nr 1 do SIWZ- na formularzu oferty. 16) Oświadczenie o związaniu ofertą - na formularzu oferty. 17) Oświadczenie o tajności części oferty - na formularzu oferty. ( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji) 18) Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum) 19) Parafowany projekt umowy. 20) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach