Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Gubina

Gmina Gubin o statusie miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66-620 Gubin, Piastowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, , fax. 684 558 102
  • Data zamieszczenia: 2020-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin o statusie miejskim
    Piastowska 24
    66-620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, , fax. 684 558 102
    REGON: 97077019000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Gubina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni miejskiej na terenie gminy Gubin o statusie miejskim przy użyciu narzędzi własnych Wykonawcy. Zakres robót obejmuje: 1) Strefa I a) koszenie trawników o powierzchni ok. 11,5 ha, do 3 razy w okresie od 1 sierpnia do 15 listopada, wysokość skoszonej trawy 5 -10 cm, Zamawiający będzie zgłaszał potrzebę koszenia danej powierzchni trawnika, b) formowanie 1500 mb żywopłotów – do 2 razy w okresie od 1 sierpnia do 15 listopada, c) pielęgnacja istniejących nasadzeń - 1500 m2 rabat, polegająca na podlewaniu, odchwaszczaniu, ściółkowaniu korą, demontażu palików przy drzewach wraz z wiązaniami, zwalczanie chorób i szkodników, podlewanie – 8 m3 na przestrzeni dwóch tygodni, 2.) Strefa II a) koszenie trawników o powierzchni ok. 4,5 ha, do 2 razy w okresie od 1 sierpnia do 15 listopada, wysokość skoszonej trawy 5 -10 cm, Zamawiający będzie zgłaszał potrzebę koszenia danej powierzchni trawnika, b) formowanie 800 mb żywopłotów - do 2 razy w okresie od 1 sierpnia do 15 listopada, 3) wywóz i zagospodarowanie skoszonej trawy, przyciętych gałęzi, żywopłotu do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (IPOK) – 70 t skoszonej trawy, liści, przyciętych gałęzi. Zamawiający dopuszcza zwiększenie/zmniejszenie podanych ilości, o 10%, co nie będzie stanowić podstawy do zmiany umowy, 4) usuwanie wskazanych przez Zamawiającego suchych i stwarzających zagrożenie drzew z terenów zieleni miejskiej, wywóz i zagospodarowanie konarów i gałęzi do IPOK, wywóz pni we wskazane przez Pełnomocnika miejsce – do 20 szt.; 5) pielęgnacja drzew i krzewów polegająca na wycinaniu suszu gałęziowego, wykonywaniu cięć sanitarnych utrzymaniu formowanego kształtu korony - 100 godzin pracy podnośnika koszowego i pilarza; 6) usuwanie liści z alejek spacerowych i parkowych chodników, ścieżek rowerowych wraz ze stacjami rowerowymi, ze schodów znajdujących się przy ul. Pułaskiego, ul. Krzywej, ul. Wysockiego, ul. Stromej, Parku Waszkiewicza, ul. Królewskiej, ul. Gdańskiej, ul. Grunwaldzkiej wraz z wywozem i zagospodarowaniem odpadów do IPOK – w okresie od 15 października do 30 listopada – do 3 razy w tygodniu (pow. 9625m2); 7) w okresie od 15 listopada do 30 listopada prowadzić zimowe utrzymanie schodów, alejek spacerowych i parkowych chodników, ścieżek rowerowych poprzez: a) zwalczanie śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej) poprzez odśnieżanie nawierzchni, pokrywanie nawierzchni schodów mieszaniną piasku z solą, materiałami uszorstniającymi (pow. 9625m2); 8) bieżące sprzątanie i wywóz odpadów z terenów zieleni miejskiej do IPOK (Strefa I i II) – 1 raz w tygodniu; 9) dokonywanie prac pielęgnacyjnych z użyciem narzędzi ogrodniczych (np. haczek, grabi, szpadli); 10) czyszczenie, malowanie oraz bieżąca naprawa ławek i koszy na odpady. Wskazanych przez Zamawiającego 20 sztuk ławek i 20 szt. koszy na śmieci znajdujących się na terenach zielonych. Łączna ilość ławek na terenach zielonych– 230 szt., łączna ilość koszy na śmieci – 180 szt. 11) bieżące utrzymanie czystości i porządku urządzeń fontann miejskich – 1 szt. – 1 raz w tygodniu; 12) bieżące opróżnianie koszy na odpady usytuowanych na terenach zieleni miejskiej, przy alejkach spacerowych, na placach zabaw oraz przy ścieżkach rowerowych wraz z wywozem i zagospodarowaniem opadów do IPOK – 180 szt. koszy na odpady (ok. 5 t), - opróżnianie koszy do 3 razy w tygodniu. Zamawiający dopuszcza zwiększenie/zmniejszenie podanych ilości, o 10%, co nie będzie stanowić podstawy do zmiany umowy, 13) przedkładanie Zamawiającemu tygodniowego harmonogramu prac: Wykonawca do końca ostatniego dnia pracującego każdego tygodnia przedłoży tygodniowy harmonogram prac planowanych na następny tydzień 14) raz w miesiącu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu protokół zawierający informacje na temat wywozu i zagospodarowania odpadów wytworzonych i zebranych w trakcie realizacji zadania (odpady zmieszane zebrane z koszy usytuowanych na terenach zieleni miejskiej, biomasa) tj. kod, masa, instalacja (podmiot posiadający stosowne pozwolenia), do której zostały przekazane odpady oraz proces, któremu zostały poddane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) na konto Zamawiającego 13 1020 5402 0000 0502 0027 8747. Wadium uważa się wniesione w momencie wpływu wymaganej kwoty na rachunek bankowy Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów; na potwierdzenie niniejszego warunku Wykonawca złoży: a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art.9b i 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b) wpis w rejestrze BDO w zakresie transportu odpadów komunalnych, podpisana umowa z podmiotem posiadającym stosowne zezwolenie na utylizację odpadów i innych zanieczyszczeń powstających przy realizacji zamówienia Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Powyższe oświadczenie należy złożyć w formie oryginału do siedziby Zamawiającego wg wzoru załącznika nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach