Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Gubina

Gmina Gubin o statusie miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66-620 Gubin, Piastowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, , fax. 684 558 102
  • Data zamieszczenia: 2020-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin o statusie miejskim
    Piastowska 24
    66-620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, , fax. 684 558 102
    REGON: 97077019000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Gubina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni miejskiej na terenie gminy Gubin o statusie miejskim przy użyciu narzędzi własnych Wykonawcy. Zakres robót obejmuje: 1. Strefa I a) koszenie trawników o powierzchni ok. 11,5 ha, do 5 razy w okresie wegetacji tj. 15 marca do 15 listopada, wysokość skoszonej trawy 10 cm, b) formowanie 1500 mb żywopłotów – do 5 razy w okresie wegetacji, tj. 15 marca do 15 listopada c) pielęgnacja istniejących nasadzeń - 1500 m2 rabat, polegająca na podlewaniu, odchwaszczaniu, ściółkowaniu korą, demontażu palików przy drzewach wraz z wiązaniami, zwalczanie chorób i szkodników 2. Strefa II (załącznik nr 12) a) koszenie trawników o powierzchni ok. 4,5 ha, do 3 razy w okresie wegetacji tj. 15 marca do 15 listopada, b) formowanie 800 mb żywopłotów - do 3 razy w okresie wegetacji, tj. 15 marca do 15 listopada 3. wywóz i zagospodarowanie skoszonej trawy, przyciętych gałęzi, żywopłotu do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (IPOK) – 170 t rocznie skoszonej trawy, liści, przyciętych gałęzi 4. usuwanie wskazanych przez Zamawiającego suchych i stwarzających zagrożenie drzew z terenów zieleni miejskiej, wywóz i zagospodarowanie konarów i gałęzi do IPOK, wywóz pni we wskazane przez Pełnomocnika miejsce – do 50 szt. rocznie; 5. pielęgnacja drzew i krzewów polegająca na wycinaniu suszu gałęziowego, wykonywaniu cięć sanitarnych utrzymaniu formowanego kształtu korony - 200 godzin pracy podnośnika koszowego i pilarza rocznie; 6. tworzenie do 500 m2 rabat i łąk kwietnych, wysiew nasion, nasadzenia drzew, krzewów, roślin cebulowych oraz roślin rabatowych rocznie; 7. usuwanie liści z alejek spacerowych i parkowych chodników, ścieżek rowerowych wraz ze stacjami rowerowymi, ze schodów znajdujących się przy ul. Pułaskiego, ul. Krzywej, ul. Wysockiego, ul. Stromej, Parku Waszkiewicza, ul. Królewskiej, ul. Gdańskiej, ul. Grunwaldzkiej wraz z wywozem i zagospodarowaniem odpadów do IPOK – w okresie od 15 października do 30 listopada – do 3 razy w tygodniu (pow. 9625m2); 8. w okresie od 15 listopada do 15 marca prowadzić zimowe utrzymanie schodów, alejek spacerowych i parkowych chodników, ścieżek rowerowych poprzez: a) zwalczanie śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej) poprzez odśnieżanie nawierzchni, pokrywanie nawierzchni schodów mieszaniną piasku z solą, materiałami uszorstniającymi (pow. 9625m2); 9. bieżące sprzątanie i wywóz odpadów z terenów zieleni miejskiej do IPOK (Strefa I i II); 10. dokonywanie prac pielęgnacyjnych z użyciem narzędzi ogrodniczych (np. haczek, grabi, szpadli); 11. montaż nowych ławek – do 10 szt. rocznie, koszy na odpady – do 10 szt rocznie 12. czyszczenie, malowanie oraz bieżąca naprawa ławek i koszy na odpady – 230 szt. ławek, 180 koszy na śmieci, 13. bieżące utrzymanie czystości i porządku urządzeń fontann miejskich – 1 szt.; 14. bieżące opróżnianie koszy na odpady usytuowanych na terenach zieleni miejskiej, przy alejkach spacerowych, na placach zabaw oraz przy ścieżkach rowerowych wraz z wywozem i zagospodarowaniem opadów do IPOK – 180 szt. koszy na odpady (ok. 45 t rocznie), - opróżnianie koszy do 3 razy w tygodniu, 15. bieżąca aktualizacja inwentaryzacji drzew z terenów zieleni miejskiej – 1 razy w roku, do dnia 30 września; 16. przedkładanie Zamawiającemu tygodniowego harmonogramu prac: Wykonawca do końca ostatniego dnia pracującego każdego tygodnia przedłoży tygodniowy harmonogram prac planowanych na następny tydzień 17. raz w miesiącu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu protokół zawierający informacje na temat wywozu i zagospodarowania odpadów wytworzonych i zebranych w trakcie realizacji zadania (odpady zmieszane zebrane z koszy usytuowanych na terenach zieleni miejskiej, biomasa) tj. kod, masa, instalacja (podmiot posiadający stosowne pozwolenia), do której zostały przekazane odpady oraz proces, któremu zostały poddane. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania pozyskanych w ramach wykonywania zadnia odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 poz. 797), a dokumenty potwierdzające ten proces (karty przekazania) będą u Wykonawcy i przedkładane do wglądu Zamawiającego na każde jego żądanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów; na potwierdzenie niniejszego warunku Wykonawca złoży: a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art.9b i 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b) wpis w rejestrze BDO w zakresie transportu odpadów komunalnych, podpisana umowa z podmiotem posiadającym stosowne zezwolenie na utylizację odpadów i innych zanieczyszczeń powstających przy realizacji zamówienia Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Powyższe oświadczenie należy złożyć w formie oryginału do siedziby Zamawiającego wg wzoru załącznika nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach