Przetargi.pl
UTRZYMANIE ZIELENI I SPRZĄTANIE MIASTA PODKOWA LEŚNA W 2010 ROKU

Urząd Miejski w Podkowie Leśnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7589878, 7589004 , fax. 022 7589003
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej
    ul. Akacjowa 39/41 39/41
    05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie
    tel. 022 7589878, 7589004, fax. 022 7589003
    REGON: 00050713800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE ZIELENI I SPRZĄTANIE MIASTA PODKOWA LEŚNA W 2010 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni i sprzątanie miasta Podkowa Leśna w 2010 roku zgodnie z zakresem określonym w punkcie IV siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 3500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) zgodnie z pkt XI siwz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędna wiedzę związaną ze sprzątaniem miast i z pielęgnacją zieleni miejskiej i udokumentują doświadczenie potwierdzające wykonanie z należytą starannością przynajmniej dwóch usług z okresu trzech lat rozpoczęte i zakończone przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, związanych ze sprzątaniem miast i pielęgnacją zieleni miejskiej odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 wymienionej ustawy oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. 5) Dysponują następującym sprzęt do realizacji zamówienia: - samochód dostawczy 2 szt. - zamiatarka 1 szt. - ciągnik z osprzętem 1 szt. - koparko - ładowarka 1 szt. - podkaszarki 3 szt. - kosiarki z koszem 2 szt. - nożyce mechaniczne do ciecia żywopłotu 1 szt. - piły mechaniczne 2 szt. - rębarka do gałęzi 1 szt. oraz innym sprzętem potrzebnym do realizacji zamówienia. 6) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w tym min. 2 kierowców z uprawnieniem do kierowania pojazdów mechanicznych kategorii C) oraz osobami/osobą posiadającymi wykształcenie wyższe ogrodnicze lub kierunkowe (leśnik, ogrodnik, architekt krajobrazu) z min 3- letnim doświadczeniem w pracy przy pielęgnacji zieleni wysokiej lub osobę/y posiadającą wykształcenie średnie kierunkowe (ogrodnik, leśnik, rolnik) z min 5-letnim doświadczeniem przy pielęgnacji zieleni wysokiej oraz osobę/y posiadającą uprawnienia wymagane Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. 7) Zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w SIWZ i załączonym projekcie umowy. 8) Udzielą 12-miesiecznej gwarancji na wykonane wiązania w koronie lub pniu drzewa licząc od dnia odbioru tych prac. 9) Do Oferty załączą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VII i VIII SIWZ. 10) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy. 11) Spółka cywilna nie jest przedsiębiorcą natomiast wspólnicy spółki cywilnej w ramach wykonywanej przez nich działalności gospodarczej uznawani są za przedsiębiorców i to wspólnicy są podmiotem praw i obowiązków z tytułu prowadzonej działalności. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły -spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - (załącznik nr 1), - parafowany wzór umowy (załącznik nr 2) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów z terenu Miasta Podkowa Leśna, - dowód wpłacenia wadium, 2. Inne dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie. potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz posiadanego sprzętu wymaganego i przewidzianego do realizacji zamówienia - na załączniku nr 3. - wykaz personelu wraz z podaniem uprawnień przewidzianego do realizacji zamówienia - na załączniku nr 4 - wykaz usług o podobnym charakterze zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie. Wykaz powinien zawierać daty wykonania usług i nazwy odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 5 oraz powinien być uzupełniony dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkowalesna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach