Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni i infrastruktury oraz ścinanie drzew w Paku w Reptach Śląskich oraz wykonanie prac na powierzchniach leśnych w Tarnowskich Górach

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3933600 , fax. 32 3933602
  • Data zamieszczenia: 2018-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32 3933600, fax. 32 3933602
    REGON: 000527210
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni i infrastruktury oraz ścinanie drzew w Paku w Reptach Śląskich oraz wykonanie prac na powierzchniach leśnych w Tarnowskich Górach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca: Część nr 1 – "Utrzymanie zieleni i infrastruktury w Parku w Reptach - Tarnowskich Górach w okresie 2018 do 31 maja 2019 r." Zamówienie obejmuje utrzymanie zieleni niskiej i infrastruktury Parku w Reptach –Tarnowskich Górach obiektu wpisanego do rejestr zabytków województwa katowickiego, nr rejestru A/660/66, o powierzchni ok. 154 ha, w tym min.: - koszenie łąk i trawników parkowych z pow. ok. 8,80 ha - koszenie trawy, chwastów i jednorocznych samosiewów z pow. ok. 29.500 m2 - cięcia odmładzające krzewów – 350 szt. - cięcie krzewów żywopłotowych – ok. 1571 m2 - pielęgnacja kwietników bylinowych – ok. 479,29 m2 - zwalczanie rdestowca ostrokończystego – pow. 0,10 ha - wyłożenie feromonów do odłowu kornika – 50 szt. - ochrona drzew kasztanowca białego przez wyłożenie 200 szt. feromonów, wygrabianie liści spod drzew kasztanowców – powierzchnia 10200 m2 - wygrabienie liści i innych nieczystości z trawników z pow. ok. 0,75 ha - zakładanie trawnika – 800 m2 - sadzenie drzew – 46 szt. i pielęgnacja młodych drzew 220 szt. - konserwacja rowów 1234,10 mb i przepustów – 104,10 mb wraz z wykaszaniem skarp rowów – ok. 3955 m2; - bieżące utrzymanie czystości - prowadzenie bieżącej konserwacji i naprawy infrastruktury parkowej (ławki, bariery, itp.) - zamiatanie nawierzchni (alejki parkowe, parking, schody) – pow. ok. 130 230,00 m2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnych w czasie trwania umowy zmian ilościowych zakresu robót w poszczególnych pozycjach przedmiaru robót sporządzonego na podstawie opisu przedmiotu zamówienia. Zmiany w zakresie wykonywania poszczególnych robót będą wynikały z panujących w sezonie warunków atmosferycznych, długości okresu wegetacji, ilości dokonywanych zniszczeń infrastruktury itp. Część nr 2 – "Planowa i interwencyjna wycinka drzew w Parku w Reptach – Tarnowskich Górach, w okresie 2018 – 31 maja 2019 r." Zamówienie obejmuje planową i interwencyjną wycinkę drzew w Parku w Reptach, obiekt wpisany do rejestr zabytków województwa katowickiego, nr rejestru A/660/66, o powierzchni ok. 154 ha, w tym: - wycinkę drzew stojących, złomów, wywrotów – 180 szt. - czyszczenie z podrostu – pow. 2,40 ha - czyszczenie wczesne – pow. ok. 2,00 ha - interwencyjne usuwanie gałęzi i konarów zawieszonych w koronach drzew – ok. 10 szt. - frezowanie pni drzew – ok. 30.000 cm2, - wyrób drewna wg sortymentów – ok. 255 m3 - odcinanie i rozdrabnianie gałęzi ze złomów i wywrotów - 70,00 m3 - gospodarowanie drewnem pochodzącym z wycinki drzew, zgodnie z Zarządzeniem 562/2013 Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry z dnia 14 lutego 2013 r. w sprawie ustalenia zasad gospodarki drewnem pochodzącym z wycinki drzew z nieruchomości będących własnością Gminy Tarnowskie Góry (stanowi załącznik nr 3 do umowy). Część nr 3 – "Prace w zakresie gospodarki leśnej na powierzchniach położonych w Tarnowskich Górach przy ul. Grzybowej i Polarnej". Zamówienie obejmuje wykonanie zabiegów w zakresie gospodarki leśnej na terenach leśnych położonych w Tarnowskich Górach przy ul. Grzybowej i Polarnej zgodnie z Uproszczonym planem urządzenia lasu gminy Tarnowskie Góry na okres od 01.01.2017 r. do 31.12.2026 r. oraz decyzją Starosty Tarnogórskiego sygn. OŚR.6164.1447.2017 z dnia 02.01.2018 r. w tym: - usuwanie złomów i wywrotów z powierzchni 5,16 ha - 19,79 m3, - trzebież wczesna na powierzchni 0,78 ha - 5,00 m3 . - pielęgnacja upraw leśnych na powierzchni łącznej 2,16 ha – 2-krotnie, - trzebież późna na powierzchni 2,25 ha – 22,00 m3, - cięcia przygodne na powierzchni 2,00 ha – 5,00 m3, - cięcia sanitarne na powierzchni 0,93 ha – 5,00 m3, - rozebranie ogrodzenia z uprawy leśnej – 220 mb, - naprawienie ogrodzenia w uprawie leśnej – 200 mb - gospodarowanie drewnem pochodzącym z wycinki drzew, zgodnie z Zarządzeniem 562/2013 Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry z dnia 14 lutego 2013 r. w sprawie ustalenia zasad gospodarki drewnem pochodzącym z wycinki drzew z nieruchomości będących własnością Gminy Tarnowskie Góry. 2. Szczegółowy zakres usługi zwiera Załącznik nr 8a, 8b i 8c do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla Części nr 1, 2 oraz nr 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77313000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: • część nr 1 - 1.800,00 zł • część nr 2 - 1.500,00 zł • część nr 3 - 400,00 zł 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem „Wadium – Utrzymanie zieleni w Parku w Reptach Śl. - Część …...”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 4) O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2) "Formularz Oferty”, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Wypełniony przedmiar robót – kalkulacja ceny – dla każdej części oddzielny (wzór stanowi Załącznik nr 10a, 10b i 10c do SIWZ). 4) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 6) Dowód wniesienia wadium. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach