Przetargi.pl
Utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń poboru opłat zlokalizowanych w podstrefie A oraz montaż, uruchomienie i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń poboru opłat zlokalizowanych w podstrefie B - na terenie miasta Bydgoszczy

Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-844 Bydgoszcz, ul. Toruńska 174a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5822723 , fax. 52 5822777
  • Data zamieszczenia: 2013-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
    ul. Toruńska 174a 174a
    85-844 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5822723, fax. 52 5822777
    REGON: 09047697100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń poboru opłat zlokalizowanych w podstrefie A oraz montaż, uruchomienie i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń poboru opłat zlokalizowanych w podstrefie B - na terenie miasta Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Podstrefa A: 1.1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymanie urządzeń poboru opłat, zwanych dalej w tekście parkomatami, produkcji KZŁ Bydgoszcz S.A. - Locomat P700, w ilości 101 szt. w stałej sprawności technicznej umożliwiającej obsługę parkujących kierowców. Parkomaty dostarczone przez Zamawiającego objęte są gwarancją wynikającą z dostawy w ramach odrębnego zamówienia publicznego pn. Inteligentne Systemy Transportowe w Bydgoszczy. Podmiotem odpowiedzialnym za dostawę parkomatów jest firma SPRINT S.A. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy prowadzenia serwisu nie obejmującego czynności gwarancyjnych tylko czynności eksploatacyjne polegające na: a. okresowym ładowaniu i w razie konieczności wymianie akumulatorów na nowe. Zamawiający, na podstawie protokołu przekazania, przekaże Wykonawcy 30 szt. akumulatorów. b. Usuwanie przedmiotów obcych z parkomatów wrzuconych przez otwory obudowy, c. Usuwaniu zabrudzeń obudowy zewnętrznej spowodowanych aktami wandalizmu (nalepki, naklejki, graffiti, itp.) oraz czynnikami zewnętrznymi, d. Utrzymywanie w stałej czystości obudów i wewnętrznych komór, e. Utrzymywanie w stałej czystości kieszeni biletowych, f. Wykonywanie podstawowych czynności serwisowych (bez ingerencji w oprogramowanie oraz wymianie wadliwych części na nowe) polegających na usuwaniu drobnych usterek sporadycznie pojawiających się w trakcie normalnej eksploatacji parkomatów takich jak zacięcie noża w drukarce, blokada kasy pośredniej, blokada wrzutnika monet, zabrudzenie kanału wrzutowego itp., g. Uzupełnianiu papieru w drukarkach parkomatów. Papier dostarcza Wykonawca, h. Zmiana lokalizacji parkomatu - do 20 szt. w trakcie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania poniższych czynności (na własny koszt) związanych ze zmianą lokalizacji parkomatu: - demontaż parkomatu, - dostarczenie oraz montaż podstaw pod parkomat, - montaż parkomatu (z wyłączeniem działań związanych z ingerencją w oprogramowanie tj. zmianą nazwy ulicy, stawek opłat itp.) w terminie do 7 dni roboczych od pisemnego zgłoszenia faxem na nr telefonu lub mailem na adres podany przez Wykonawcę, - zapewnienie powierzchni magazynowej dla demontowanych urządzeń w przypadku braku wyznaczenia nowej lokalizacji, - zabezpieczenie parkomatu w czasie magazynowania uniemożliwiającym jego zabrudzenie, i. Zapewnienie dostępności do urządzeń dla służb Zamawiającego w zakresie wybierania gotówki. Wybieranie gotówki z urządzeń Zamawiający będzie wykonywał przy pomocy wyspecjalizowanych służb. Dodatkowo Zamawiający wymaga aby w czynnościach polegających na wybieraniu gotówki obowiązkowo, każdorazowo uczestniczył przedstawiciel Wykonawcy (serwisant). j. Diagnostyka parkomatów: W celu właściwej diagnostyki parkomatów, konieczne jest przeprowadzenie co najmniej 3 przeglądów w ciągu okresu objętego umową wg następująceg programu: - test przycisku odpowiedzialnego za zmianę języka podawanego na wyświetlaczu, test przycisków akceptowania transakcji, anulowania transakcji, - test czujnika otwarcia drzwi technicznych, kasowych, - test czytnika kart wartościowych, - sprawdzenie otworu wrzutowego i czytnika monet, - sprawdzenie kontaktów i test sprawności procesora, - test zabezpieczeń zamków, - sprawdzenie czystości obudów i wewnętrznych komór, - sprawdzenie czystości kieszeni biletowej. Wykonanie powyższych prac winno być udokumentowane protokółem podpisanym przez Zamawiającego. k. Wykonawca na własny koszt ubezpieczy parkomaty od aktów wandalizmu. Zamawiający wyrazi zgodę na cesję należności wynikających z realizacji napraw po aktach wandalizmu na rzecz Wykonawcy. Wykonawca podczas realizacji naprawy związanej z aktem wandalizmu powinien być w kontakcie z producentem. II.odstrefa B: 1. 1.1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest montaż w Podstrefie B i utrzymanie urządzeń poboru opłat, zwanych dalej w tekście parkomatami, produkcji Siemens - Sity 5, w ilości 101 szt. (w stałej sprawności technicznej umożliwiającej obsługę parkujących kierowców polegające na: a. Okresowym ładowaniu i w razie konieczności wymianie akumulatorów na nowe. Wymaga się, by akumulator zabezpieczał pracę parkomatu w okresie co najmniej 3 miesięcy. Należy prowadzić statystykę numeryczną akumulatorów w parkomatach w celu ustalenia historii ich wymiany. b. W przypadku modyfikacji lub zmiany źródeł zasilania utrzymywanie ich w sprawności zapewniającej 3 - miesięczną ciągłą pracę parkomatu bez konieczności ingerencji serwisu, c. Usuwanie przedmiotów obcych z parkomatów wrzuconych przez otwory obudowy, d. Usuwaniu uszkodzeń spowodowanych aktami wandalizmu i czynnikami zewnętrznymi, e. Usuwaniu drobnych usterek sporadycznie pojawiających się w trakcie normalnej eksploatacji parkomatów, np.: zacięcie noża w drukarce, blokada kasy pośredniej, zacięcie się zamka, blokada wrzutnika monet, zabrudzenie kanału wrzutowego, przywrócenie łączności z automatem itp., f. Uzupełnianiu papieru w drukarkach parkomatów. Papier dostarcza Wykonawca. g. Naprawie części zamiennych, zgodnie z pkt. 1.5.b., h. Dostosowanie oprogramowania parkomatów do obowiązujących stawek opłat oraz do zmian lokalizacji. i. Zmiana lokalizacji parkomatu - do 20 szt. w trakcie trwania umowy. Parkomaty, których nie można od razu ponownie wykorzystać w innym miejscu składowane są przez Wykonawcę i w razie potrzeby ponownie montowane i uruchamiane w innym miejscu określonym przez Zamawiającego. Koszty składowania parkomatów ponosi Wykonawca. Parkomaty tymczasowo wyłączone należy zabezpieczyć, przykryć i ponownie uruchomić na podstawie pisemnego zgłoszenia Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych. Koszty dostaw i montażu podstaw do parkomatów ponosi Wykonawca. Koszty zmiany oprogramowania w parkomatach, w związku ze zmianami stawek opłat, przestawieniem parkomatu itp. pokrywa Wykonawca. j. Zapewnienie dostępności do urządzeń dla służb Zamawiającego w zakresie wybierania gotówki. Wybieranie gotówki z urządzeń Zamawiający będzie wykonywał przy pomocy wyspecjalizowanych służb. Dodatkowo Zamawiający wymaga aby w czynnościach polegających na wybieraniu gotówki obowiązkowo, każdorazowo uczestniczył przedstawiciel Wykonawcy (serwisant). Wykonawca zobowiązany jest do kwartalnego pokrywania niedoborów gotówki z parkomatów (gotówką w kasie zamawiającego w ostatnim dniu każdego kwartału). k. Konserwacji parkomatów: W celu właściwej konserwacji parkomatów, konieczne jest przeprowadzenie co najmniej 3 przeglądów w ciągu roku wg następującego programu: - Testowanie kart parametryzujących, zmiennika języka podawanego na wyświetlaczu, czujnika otwarcia drzwi, czytnika kart wartościowych, - Sprawdzenie otworu wrzutowego i czytnika monet wraz z przeczyszczeniem, - Odkurzenie kontaktów i sprawdzenie procesora, - Sprawdzanie układów parkomatu i zabezpieczenie przed włamaniem, - Mycie obudów i odkurzenie wewnętrznych komór, usuwanie graffiti i nalepek, - Utrzymywanie w czystości kieszeni biletowej, Wykonanie powyższych prac winno być udokumentowane protokółem podpisanym przez Zamawiającego. Montaż i uruchomienie urządzeń w miejscach i terminach uzgodnionych z Zamawiającym w ciągu 14 dni od dnia przekazania zdemontowanego parkomatu do montażu w nowym miejscu, najpóźniej do dnia 30.04.2013r., według harmonogramu uzgodnionego przez strony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503160003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysiący złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Bank Polska Kasa Opieki S.A. (Bank PeKaO S.A.) - Nr konta 25 1240 6452 1111 0010 4816 9416 z adnotacją WADIUM -urządzenia poboru opłat zlokalizowane na terenie miasta Bydgoszczy. 4. Dowód wniesienia wadium: 1) zaleca się dołączyć do oferty potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2) potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP - należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 5. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach