Przetargi.pl
Utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń poboru opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Bydgoszczy

Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-844 Bydgoszcz, ul. Toruńska 174a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5822723 , fax. 52 5822777
  • Data zamieszczenia: 2014-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
    ul. Toruńska 174a 174a
    85-844 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5822723, fax. 52 5822777
    REGON: 09047697100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń poboru opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w rozumieniu art. 2 ust. 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - dalej UPZP (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), obejmująca m.in.: I. Utrzymanie urządzeń typu Locomat P700 - produkcji KZŁ Bydgoszcz, przeznaczonych do poboru opłat, zwanymi dalej w tekście ,,parkomatami,, w ilości 101 szt. w stałej sprawności technicznej umożliwiającej obsługę parkujących kierowców. Przedmiotowe parkomaty objęte są gwarancją wynikającą z dostawy w ramach odrębnego zamówienia publicznego. Podmiotem odpowiedzialnym za dostawę parkomatów jest firma SPRINT S.A. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy prowadzenia serwisu nie obejmującego czynności gwarancyjnych tylko czynności eksploatacyjne polegające m.in. na: 1.okresowym ładowaniu i w razie konieczności wymianie akumulatorów na nowe. Zamawiający, na podstawie protokołu przekazania, przekaże Wykonawcy 30szt. akumulatorów. 2. Usuwanie przedmiotów obcych z parkomatów wrzuconych przez otwory obudowy, 3. Usuwaniu zabrudzeń obudowy zewnętrznej spowodowanych aktami wandalizmu (nalepki, naklejki, graffiti, itp.) oraz czynnikami zewnętrznymi, 4. Utrzymywanie w stałej czystości obudów i wewnętrznych komór, 5. Utrzymywanie w stałej czystości kieszeni biletowych, 6. Wykonywanie podstawowych czynności serwisowych (bez ingerencji w oprogramowanie oraz wymianie wadliwych części na nowe) polegających na usuwaniu drobnych usterek sporadycznie pojawiających się w trakcie normalnej eksploatacji parkomatów takich jak zacięcie noża w drukarce, blokada kasy pośredniej, blokada wrzutnika monet, zabrudzenie kanału wrzutowego itp., 7. Uzupełnianiu papieru w drukarkach parkomatów. Papier dostarcza Wykonawca, 8. Bieżące utrzymanie w czystości oraz odśnieżanie w przypadku opadów śniegu paneli solarnych zasilających parkomat. 9. Zapewnienie dostępności do urządzeń dla służb Zamawiającego w zakresie wybierania gotówki. Wybieranie gotówki z urządzeń Zamawiający będzie wykonywał przy pomocy wyspecjalizowanych służb. Dodatkowo Zamawiający wymaga aby w czynnościach polegających na wybieraniu gotówki obowiązkowo, każdorazowo uczestniczył przedstawiciel Wykonawcy (serwisant). 10. Diagnostyka parkomatów. 11. Objazdy kontrolne. Plan obszaru wykonywania zamówienia określa załącznik A. II. Utrzymanie urządzeń poboru opłat, zwanymi dalej w tekście ,,parkomatami,, produkcji Siemens - Sity 5, w ilości 101szt. w stałej sprawności technicznej umożliwiającej obsługę parkujących kierowców polegające m.in. na: 1.Okresowym ładowaniu i w razie konieczności wymianie akumulatorów na nowe. Wymaga się, by akumulator zabezpieczał pracę parkomatu w okresie co najmniej 3 miesięcy. Należy prowadzić statystykę numeryczną akumulatorów w parkomatach w celu ustalenia historii ich wymiany. 2. W przypadku modyfikacji lub zmiany źródeł zasilania utrzymywanie ich w sprawności zapewniającej 3 - miesięczną ciągłą pracę parkomatu bez konieczności ingerencji serwisu. 3.Usuwanie przedmiotów obcych z parkomatów wrzuconych przez otwory obudowy, 4.Usuwaniu uszkodzeń spowodowanych aktami wandalizmu i czynnikami zewnętrznymi, 5.Usuwaniu drobnych usterek sporadycznie pojawiających się w trakcie normalnej eksploatacji parkomatów, np. : zacięcie noża w drukarce, blokada kasy pośredniej, zacięcie się zamka, blokada wrzutnika monet, zabrudzenie kanału wrzutowego, przywrócenie łączności z automatem itp., 6.Uzupełnianiu papieru w drukarkach parkomatów. Papier dostarcza Wykonawca 7.Naprawie i wymianie części zamiennych, zgodnie z pkt. 8 ppkt. 8.2 8.Dostosowanie oprogramowania parkomatów do obowiązujących stawek opłat oraz do zmian lokalizacji. 9.Konserwacji parkomatów. Plan obszaru wykonywania zamówienia określa załącznik B. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza, jak za własne zachowanie (art.474 K.c). Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz załącznikami, w tym wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503160003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, w Banku Polska Kasa Opieki S.A. (Bank Pekao S.A.) - Nr konta: 25 1240 6452 1111 0010 4816 9416 z adnotacją: ,,WADIUM - Utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń poboru opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Bydgoszczy,,. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być wystawione na: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85- 844 Bydgoszcz. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: 1.potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2.potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP - wyłącznie w formie oryginału dołączonego do oferty Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach