Przetargi.pl
utrzymanie w czystości Miejskiej Krytej Pływalni „KAPRY” przy ul. Andrzeja 3 w Pruszkowie

Miejska Kryta Pływalnia Kapry ogłasza przetarg

  • Adres: 05800 Pruszków, ul. Andrzeja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 595 256 , fax. 227 595 257
  • Data zamieszczenia: 2018-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Kryta Pływalnia Kapry
    ul. Andrzeja 3
    05800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 227 595 256, fax. 227 595 257
    REGON: 1587153600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plywalniakapry.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    utrzymanie w czystości Miejskiej Krytej Pływalni „KAPRY” przy ul. Andrzeja 3 w Pruszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usług obejmuje: 1. Dane ogólne: - powierzchnia zabudowy - 1 427 m2 - kubatura - 15 355 m3 - powierzchnia użytkowa - 3 013,1 m2 - ilość kondygnacji - 1/3 powierzchnia wody (basenów) - sportowego - 314,25 m2 - rekreacyjnego - 162,0 m2 - dla zjeżdżających rurą - 26,16 m2 - brodzika - 11,32 m2 - whirpoole - 5,0 m2 Mycie i dezynfekcja dotyczy całości pomieszczeń tzn. podłóg, ścian, drzwi i urządzeń znajdujących się w pomieszczeniu. Dezynfekcja powinna odbywać się wg procedury opisanej w załączniku B. 2. Do czynności serwisu codziennego należy: a/ zaopatrzenie i uzupełnianie w pomieszczeniach sanitarnych: - papier toaletowy - ręczniki papierowe - mydło w płynie b/ utrzymanie czystości w pomieszczeniach sanitarnych, przebieralniach, natryskach i ciągach komunikacyjnych 3. Zapewnienie bieżącej czystości: - powierzchni szklanych wewnętrznych i zewnętrznych - balustrad - elementów wyposażenia budynku 4. Utrzymanie w czystości kanałów i ciągów wentylacyjnych oraz pozostałych elementów wyposażenia hali basenowej ( np. elementy nagłośnienia, oprawy oświetlenia itp. ) 5. W czasie przerwy konserwacyjnej (raz w roku) lub z nakazu SANEPID-u mycie i dezynfekcja niecek basenowych i urządzeń wyposażenia basenów. 6. Mycie okien na zewnątrz – co najmniej dwa razy w roku. W/w zakres prac musi odbywać się poza godzinami pracy obiektu. 3.2/ Do obowiązków serwisu w godzinach pracy obiektu tj. 6.30 – 22.00 należy : 1. Uzupełnianie w miarę potrzeb środków czystościowych (np. papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe). 2. Utrzymanie czystości w pomieszczeniach sanitarnych, przebieralniach, natryskach i ciągach komunikacyjnych. 3. Utrzymanie czystości na terenie zewnętrznym, pielęgnacja zieleni. 4. W okresie zimowym odśnieżanie pieszych ciągów komunikacyjnych. 3.3/ Do obowiązków serwisu poza godzinami pracy obiektu tj. 22.00 – 6.30 należy : 1. Dezynfekcja i czyszczenie hali basenowej. 2. Dezynfekcja i czyszczenie saun, przebieralni i natrysków. 3. Czyszczenie korytarzy, kas, szatni głównej i holu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (według załączonego druku) 2) Oświadczenie określone w pkt. 9.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24, ust. 5 pkt. 1 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału 3) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie 4) Zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy) 5) Oświadczenia Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach