Przetargi.pl
Utrzymanie urządzeń wodnych na terenie Gdyni

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-364 Gdynia, 10 Lutego 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
  • Data zamieszczenia: 2022-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
    10 Lutego 24
    81-364 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
    REGON: 191675557
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie urządzeń wodnych na terenie Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia w zakresie części 1 obejmuje utrzymanie i konserwację urządzeń wodnych w południowej części miasta Gdyni.Prace wykonuje się w sześciu zbiornikach retencyjnych, czterech stawach, korytach prowadzących wody o łącznej długości 14,54 km.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w zakresie Części 1, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają załączniki do SWZ:a) Załącznik A do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – część 1 rejon południowy,b) Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz cenowy.c) załączn2k nr 8 do SWZ - Wzór umowy na część 1.Przedmiot zamówienia w zakresie części 2 obejmuje utrzymanie i konserwację urządzeń wodnych w północnej części miasta Gdyni.Prace wykonuje się na jednym zbiorniku retencyjnym, jednym stawie, korytach prowadzących wody o łącznej długości 14,17 km. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają załączniki do SWZ:a) Załącznik B do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – część 2 rejon północny,b) Załącznik nr 1B do SWZ – Formularz cenowy.c) załącznik nr 8 do SWZ - Wzór umowy na część 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90721000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:Część 1 – Rejon Południowy : 4 500,00 zł,Część 2- Rejon Północny : 4 500,00 zł.W przypadku składania oferty na dwie części oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na wybrane przez Wykonawcę części zamówienia. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2) i 3) oraz ust.2 ustawy. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24 w Gdyni.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24 w Gdyni w PKO BP Oddział 14 w Gdyni, nr: PL 56 1440 1084 0000 0000 0619 0227, z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr EZP. 271.71.2022. część …… . 6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy dokumentu). 7. Gwarancje lub poręczenia o których mowa w ust. 3 muszą być złożone w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do wystawienia przedmiotowych dokumentów (np. bank, ubezpieczyciel) i złożone wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy. 8. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 9. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 pkt 1)-3) ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – także przez ten okres. 10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium, z tym że Wykonawca zobowiązany jest podać Zamawiającemu w Formularzu OFERTA adres e-mail gwaranta do złożenia oświadczenia o zwolnieniu wadium. 12.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 1pkt 1) - 3) ustawy. 13. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o zwrot wadium, w przypadkach o których mowa w art. 98 ust. 2 pkt 1) – 4) ustawy.14. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 12 - 13, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy. 15. Kopię dowodu wniesienia wadium w formie pieniądza zaleca się dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę:A) warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:2.1. wykazania wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:a) dla CZĘŚCI 1– jednej usługi, polegającej na utrzymaniu i konserwacji urządzeń wodnych na terenach zurbanizowanych, o wartości netto co najmniej 200 000,00 zł i realizowanej w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy,lub– dwóch usług, polegających na utrzymaniu i konserwacji urządzeń wodnych na terenach zurbanizowanych, o łącznej wartości netto co najmniej 200 000,00 zł, w tym jedna z usług musi być realizowana w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 12 miesięcyb) dla CZĘŚCI 2:– jednej usługi, polegającej na utrzymaniu i konserwacji urządzeń wodnych na terenach zurbanizowanych, o wartości netto co najmniej 200 000,00 zł i realizowanej w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy,lub– dwóch usług, polegających na utrzymaniu i konserwacji urządzeń wodnych na terenach zurbanizowanych, o łącznej wartości netto co najmniej 200 000,00 zł, w tym jedna z usług musi być realizowana w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy2.2. skierowania przez wykonawcę do realizacji zamówienia:a) dla CZĘŚCI 1 / CZĘŚCI 2:jednej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, jako osoba nadzorująca wykonywanie prac prowadzonych w terenie posiadającej minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w branży budowlanej oraz uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub jednej osoby posiadającej tytuł technika melioracji wodnych posiadającego przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności wodno-melioracyjnej.Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020r., poz. 1333 z późn. zm.) z zastrzeżeniem art. 12a ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 2272 z późn. zm.).Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 220 z późn. zm.).Dotyczy składania oferty na dwie części zamówienia:Zamawiający nie dopuszcza posiadania ww. uprawnień przez jedną osobę.W przypadku składania oferty na dwie części ww. warunek musi być spełniony podwójnie.2.3. dysponowania następującymi urządzeniami technicznymi:a) dla CZĘŚCI 1 / CZĘŚĆI 2:co najmniej dwoma samochodami przeznaczonymi do transportu zespołu eksploatacyjnego, przystosowanego do przewozu odpadów komunalnych, o ładowności minimum 3,5 t każdy.Zamiast samochodu przeznaczonego do transportu zespołu eksploatacyjnego z przystosowaniem do przewozu odpadów komunalnych Zamawiający dopuszcza wykazanie oddzielnie samochodu do transportu zespołu eksploatacyjnego i samochodu przystosowanego do przewozu odpadów komunalnych o ładowności minimum 3,5 t.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców. Dotyczy składaniu oferty na dwie części zamówienia:Powyższe wymagania muszą być spełnione dla każdej części oddzielnie. Zamawiający nie dopuszcza wykazywania tych samych urządzeń dla dwóch części.B) warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda:dla CZĘŚCI 1/ CZĘŚĆI 2:wykazania posiadania środków finansowych w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo – kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400 000 zł (czterysta tysięcy złotych).W przypadku składania oferty na dwie części ww. warunek musi być spełniony dla obu części na wartość minimum 800.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach