Przetargi.pl
Utrzymanie urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Szprotawa w latach 2015-2017

Nadleśnictwo Szprotawa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-300 Szprotawa, ul. Henrykowska 1A
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3763379 , fax. 068 3762462
  • Data zamieszczenia: 2015-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szprotawa
    ul. Henrykowska 1A 1A
    67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
    tel. 068 3763379, fax. 068 3762462
    REGON: 97004019000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szprotawa.zielonagora.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Szprotawa w latach 2015-2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych na obiektach melioracyjnych tj. rowów wraz z występującymi w ich ciągu przepustami na terenie Nadleśnictwa Szprotawa. Aktualnie urządzenia melioracyjne wymagają prac konserwacyjnych i remontowych. Rowy posiadają zamulone dna oraz przerośnięte krzakami i trawami skarpy i ich okolice. Natomiast przepusty w części wymagają jedynie odmulenia, a w części uległy one zniszczeniu i wymagają wymiany elementów na nowe. Odcinki rowów wg załączonego zestawienia określone na poszczególnych rysunkach sytuacyjnych należy oczyścić na poziomie dna. Oczyszczenie rowu polega na wybraniu namułu naniesionego przez wodę, ścięciu trawy i krzaków w obrębie rowu oraz ich wygrabienia poza krawędź rowu. W każdym przypadku należy uzyskać szerokość dna założoną w tabeli zbiorczej stanowiącej załącznik nr 14 do SIWZ. Najmniejszy dopuszczalny spadek podłużny rowu powinien wynosić 0,2%, a w wyjątkowych sytuacjach na odcinkach nie przekraczających 200m, 0,1%. Namuł i nadmiar gruntu pochodzącego z remontowanych rowów i skarp należy rozplantować w miejscu zaakceptowanym przez Inspektora nadzoru. Sposób zniszczenia pozostałości po usuniętej roślinności powinien być zgodny z ustaleniami SST lub wskazaniami Inspektora nadzoru. Przepusty w ciągu rowów objętych pracami utrzymaniowymi należy oczyścić. Część przepustów ze względu na stan techniczny przewidziano do remontu. Informacje szczegółowe odnośnie średnic przepustów oraz ich długości zawarto w tabeli zbiorczej stanowiącej załącznik nr 14 do SIWZ. Prace remontowe będą polegać na wymianie elementów betonowych przepustu. Prefabrykaty rurowe powinny być wykonane z betonu klasy co najmniej B-30. Kręgi betonowe należy ułożyć na ławie żwirowej, a następnie wykonać na nowo przyczółki darniowe. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania terenu budowy w zakresie czasowego przełożenia koryta cieku w przypadku przepływu wody w rowie, na którym będzie wykonywany przepust. Do wykonania izolacji przepustów można stosować lepik asfaltowy na gorąco bez wypełniacza. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują załączniki do SIWZ - projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, plany sytuacyjne wraz z tabelą zbiorczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 20 300 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy trzysta złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz.1804, z późn. zm.). 3. Zgodnie z art. 45 ust. 3 i 7 ustawy wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, a wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego tj. PKO BP S.A. o/Szprotawa 41 1020 5460 0000 5402 0042 1917 z dopiskiem na blankiecie przelewu, Utrzymanie urządzeń melioracyjnych w latach 2015-2017 - wadium 4. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5. Wskazane jest dołączyć do oferty kserokopię przelewu potwierdzonego za zgodność z oryginałem lub wydruku komputerowego dyspozycji przelewu potwierdzonego przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (jw. w pkt. 3) będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed terminem składania ofert, tj. najpóźniej do godz. 09:30 w dniu 24.07.2015r. gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) powoduje, że Zamawiający będzie w posiadaniu wadium. 7. Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (jw. w pkt. 3) przed terminem składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium nastąpi po upływie terminu składania ofert, tj. po upływie godziny 09:30 w dniu 24.07.2015r.- podlega wykluczeniu z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp), a oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona (art. 24 ust. 4 ustawy Pzp). 8. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, stwierdzenie, czy wadium zostało wniesione przed upływem terminu składania ofert, nastąpi na podstawie dokumentu uzyskanego z banku. 9. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Wadium takie należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą. W celu ustalenia formy wniesienia wadium należy na kopercie z ofertą umieścić adnotację - Wadium wniesiono w innej formie. 10. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (umocowanego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego w przypadku konieczności pilnego wykonania zadania ujętego w niniejszym zamówieniu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_szprotawa/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach