Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
- Data zamieszczenia: 2009-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
ul. Sikorskiego 3-4 3-4
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
REGON: 21096668000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorzow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz oznakowania pionowego na odcinku drogi krajowej S3 w granicach administracyjnych miasta Gorzowa Wlkp. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Utrzymanie obejmuje: - oczyszczenie mechaniczne i malowanie ekranów dźwiękochłonnych, - oczyszczenie mechaniczne i malowanie barier chodnikowych (na wiadukcie drogowym) oraz poręczy (na schodach) - uzupełnienie elementów odblaskowych na balustradzie tzw. kocie oczka - montaż słupków typu (U-1b) prowadzących i hektometrowych na barierach ochronnych. - wymianę tablicy drogowskazowej wraz z konstrukcją wsporczą według załączonego projektu - projekt tablicy załączony do specyfikacji nr D-07.02.01 . - wymianę uszkodzonych barier energochłonnych stalowych pojedynczych , - regulację, dokręcanie i uzupełnianie brakujących elementów barier energochłonnych stalowych pojedynczych. Szacunkowa wartość zamówienia: 95.926,27 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502300006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2500 PLN (słownie : dwa tysiące pięćset PLN)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) dysponują lub będą dysponować (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) co najmniej jednym: - samochodem ciężarowym skrzyniowym, - podnośnikiem montażowym samochodowym, 4) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres na który opiewa polisa jest krótszy - złoży oświadczenie, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia - do 30.09.2009r. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składają wszyscy wspólnicy. 4) Wykaz sprzętu. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w celu wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał sprzęt techniczny, którym nie dysponuje lecz będzie dysponował. 6) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres na który opiewa polisa lub inny dokument ubezpieczenia jest krótszy - polisę lub inny dokument ubezpieczenia oraz oświadczenie, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie na terenie miasta Gorzowa Wlkp. urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
Dodano: 2012-05-04 - Przeglądy okresowe, naprawy awaryjne i remonty sprzętu do zimowego utrzymania dróg będącego w dyspozycji następujących Rejonów GDDKiA Oddział w Zielonej Górze: Gorzów Wlkp., Nowa Sól, Świebodzin, Słubice, Żary
Dodano: 2009-07-13