Przetargi.pl
Przeglądy okresowe, naprawy awaryjne i remonty sprzętu do zimowego utrzymania dróg będącego w dyspozycji następujących Rejonów GDDKiA Oddział w Zielonej Górze: Gorzów Wlkp., Nowa Sól, Świebodzin, Słubice, Żary

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-950 Zielona Góra, ul. Bohaterów Westerplatte 31
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3255313, 3271068, 3271069 , fax. 068 3253468
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze
    ul. Bohaterów Westerplatte 31 31
    65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3255313, 3271068, 3271069, fax. 068 3253468
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeglądy okresowe, naprawy awaryjne i remonty sprzętu do zimowego utrzymania dróg będącego w dyspozycji następujących Rejonów GDDKiA Oddział w Zielonej Górze: Gorzów Wlkp., Nowa Sól, Świebodzin, Słubice, Żary
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeglądy okresowe, naprawy awaryjne i remonty sprzętu do zimowego utrzymania dróg będącego w dyspozycji następujących Rejonów GDDKiA Oddział w Zielonej Górze: Gorzów Wlkp. ul. Kostrzyńska 4a, Nowa Sól ul. Wojska Polskiego 100, Świebodzin ul. Sobieskiego 14, Słubice ul. Krótka 7, Żary ul. Wapienna 4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502300006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIĆ WYKONAWCY: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu określone są w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy Pzp. Potencjał ekonomiczno-finansowy a) w zakresie sytuacji ekonomiczno-finansowej Wykonawca musi złożyć podpisane oświadczenie o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości zapewniającej realizację przedmiotowego zamówienia, b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą pracowników zdolnych do wykonania zadania, którzy posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w usługach przeglądów, napraw i remontów sprzętu do zimowego utrzymania dróg. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 usługi przeglądów, napraw i remontów sprzętu do zimowego utrzymania dróg porównywalne z przedmiotem zamówienia, o rocznej wartości usług nie mniejszej niż 100 000,00 PLN Potencjał techniczny Wykonawca musi wykazać, że dysponuje sprzętem o odpowiedniej klasie niezbędnym do należytego wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. Wykonawca winien dysponować: a) Przyrządami do przeprowadzania badań kontrolnych - karty testów danej posypywarki; b) Urządzeniem napędowym do symulacji pracy posypywarki z napędem na koło; c) Przyrządem do sprawdzania prędkości obrotowej talerza posypywarki; d) Minimum trzema samochodami serwisowymi z wyposażeniem; e) Warsztatem stałym z wykazem posiadanego na wyposażeniu sprzętu. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone wyżej muszą spełniać łącznie. Podstawą oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa niżej, na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW PRZEZ WYKONAWCÓW Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu wymagań finansowych na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2 do SIWZ. 2. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać nazwiska osób, które będą przewidziane do wykonywania zamówienia, dane na temat kwalifikacji wskazanych osób. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 4. Wykaz wykonanych usług, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. (Doświadczenie zawodowe). Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 5. Wykaz posiadanego potencjału technicznego wymaganego dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5 (Potencjał techniczny). W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie stanowiska, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b). składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt b). Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach