Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, ul. 14 Lutego 20
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-67 212 34 25 , fax. 0-67 212 46 81
- Data zamieszczenia: 2009-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
ul. 14 Lutego 20 20
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 0-67 212 34 25, fax. 0-67 212 46 81
REGON: 57076656800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
utrzymanie terenów zieleni i placów zabaw przejętych op MZGM i PTBS w Pile. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: prace pielęgnacyjne drzew, prace pielęgnacyjne krzewów, wycinki drzew, po uzyskaniu decyzji administracyjnych, usuwanie samosiewów, koszenie trawników, zgrabianie skoszonej trawy, wygrabianie liści, sadzenie krzewów / drzew, renowacja małej architektury i urządzeń zabawowych (oczyszczenie, malowanie, uzupełnienie brakujących elementów, ewentualnie demontaż elementów nie nadających się do renowacji), zakup i zamontowanie urządzeń zabawowych, prace porządkowe, usuwanie wszelkich zagrożeń (wykonawca jest zobowiązany przystąpić do prac w czasie nie dłuższym niż 30 minut od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar i kosztorys tzw. ślepy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5000.00zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 2) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 3)Parafowany wzór umowy - załącznik nr 3 4)Dowód wniesienia wadium 5)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt.4 SIWZ 6)Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty- nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia). 7) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 8) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca ( sprzęt specjalistyczny przewidziany na potrzeby zamówienia)- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 9) Wypełnione kosztorysy ofertowe (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6a i 6b) 10)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług co najmniej 1 zadanie zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, o wartości nie niższej niż 50 000 zł z podaniem daty wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rewaloryzacja parku zabytkowego w Kotlinie
Dodano: 2016-06-21 - Utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Trzcianka
Dodano: 2016-06-15 - Utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Trzcianka
Dodano: 2016-05-23 - Oczyszczenie brzegów Stawu Parkowego i Małego na terenie Glinianek z konarów, gałęzi drzew, prześwietlenie krzewów, wygrabienie liści wzdłuż linii brzegowej wskazanej na mapie, w pasie o szer. 5 m (2 m szer. od brzegu stawów w stronę tafli wody, 3 m szer. od brzegu stawów w stronę lądu), usunięcie leżących gałęzi i konarów na terenie wskazanym na mapie, przycięcie wiszących konarów
Dodano: 2016-04-01 - Bieżąca konserwacja i utrzymanie zieleni oraz grobów na cmentarzach wojennych położonych na terenie miasta Poznania: groby i cmentarze wojenne na stokach Cytadeli Poznańskiej i groby wojenne na cmentarzach parafialnych
Dodano: 2016-03-11 - Utrzymanie Parku im. Ks. T. Kirschke-prześwietlenie drzew, usuwanie karpin i samosiewów, odtworzenie fragmentów trawnika, zakup i montaż elementów zabezpieczających górkę saneczkową - zadanie nr 1 Usunięcie samosiewów z terenu przy ul. Browarnej/Radziewoja/Chociebora - zadanie nr 2
Dodano: 2016-03-11 - Bieżące utrzymanie i pielęgnacja pasów zieleni drogowej na terenie miasta Kalisza
Dodano: 2016-02-12 - Bieżące utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej
Dodano: 2016-02-11 - Bieżąca konserwacja i utrzymanie zieleni oraz grobów na cmentarzach wojennych położonych na terenie miasta Poznania: groby i cmentarze wojenne na stokach Cytadeli Poznańskiej i groby wojenne na cmentarzach parafialnych
Dodano: 2016-02-08 - Wykonanie prac pielęgnacyjnych w drzewostanie przyulicznym w dzielnicach Nowe Miasto i Wilda oraz wycinka drzew w parku Gospoda Targowa przy ulicy Heweliusza, w Parku Sołackim, oraz na zieleńcu przy ul. Myśliborskiej
Dodano: 2015-11-20