Urząd Miejski w Koninie ogłasza przetarg
- Adres: 62-500 Konin, Plac Wolności 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (063) 24-01-111, 63 2401139 , fax. (063) 2401135
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koninie
Plac Wolności 1 1
62-500 Konin, woj. wielkopolskie
tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, fax. (063) 2401135
REGON: 00065723700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UTRZYMANIE SZALETÓW MIEJSKICH NA TERENIE MIASTA KONINA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Utrzymanie szaletów miejskich na terenie miasta Konina przy ul. 11 Listopada, ul. Aleje 1-go Maja, ul. Szeligowskiego i ul. Błaszaka w zakresie : 1. zawarcia umów na dostawę energii elektrycznej, c.o., wody oraz dodatkowo umowy najmu za szalet przy ul. Szeligowskiego, 2. utrzymania stanu higieniczno-sanitarnego wewnątrz szaletów zgodnie z wymogami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dla Miasta i Powiatu Konińskiego, 3. utrzymania porządku i czystości wokół szaletów, 4. zabezpieczenia środków czystości i narzędzi w ilościach gwarantujących prawidłową pracę i spełnienie wymogów sanitarnych, 5. malowania wewnątrz wraz z stolarką okienną i drzwiową w szaletach przy ul. Szeligowskiego i przy ul. 11 Listopada - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy, tj. : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia 2.Posiadają niezbędne doświadczenie w wykonywaniu usług objętych przedmiotem zamówienia, wyrażające się wykonaniem lub wykonywaniem (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - minimum 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć również prace związane z utrzymaniem czystości i porządku. 3. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Formularz Oferty 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy 5. Wykaz wykonanych lub wykonywanych (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - minimum 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia + dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie 6. Informacja o zakresie usług powierzonych podwykonawcy (jeżeli dział podwykonawców przewidziany jest w realizacji zamówienia) 7. Formularz cenowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną