Urząd Miasta i Gminy w Kępnie ogłasza przetarg
- Adres: 63-600 Kępno, ul. Kościuszki 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7828806 , fax. 062 7828801, 7826801
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie
ul. Kościuszki 5 5
63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
tel. 062 7828806, fax. 062 7828801, 7826801 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kepno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku na wybranych nieruchomościach i obiektach w Gminie Kępnno w okresie 1 stycznia - 31 grudnia 2010r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem przetargu jest utrzymanie czystości i porządku na wybranych nieruchomościach i obiektach położonych w Gminie Kępno (sprzątanie placów zabaw i innych nieruchomości, odśnieżanie, koszenie traw, oczyszczanie słupów ogłoszeniowych, usuwanie odpadów zgromadzonych w koszach ulicznych, flagowanie centrum miasta z okazji obchodów świąt państwowych i lokalnych uroczystości, prace porządkowe w miejscach pamięci narodowej, ustawianie i przechowywanie ławek ulicznych itp.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania kwalifikacyjne stawiane wykonawcom (opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków): W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420, Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty i informacje. Przystępując do zamówienia każdy wykonawca musi złożyć następujące dokumenty i informacje: 1/ charakterystyka wykonawcy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2/ oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2). 3/ oświadczenie zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3), 4/ oferta wykonania usług - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, 5/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7/ zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, o którym mowa w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251, Nr 88, poz. 587, z 2008 r. Nr 138, poz. 865, Nr 199, poz. 1227, Nr 223, poz. 1464, z 2009 r. Nr 18, poz. 97, Nr 79, poz. 666).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/kepno
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną