Przetargi.pl
Utrzymanie Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń

Główny Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00807 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 222 204 801 , fax. 222 204 899
  • Data zamieszczenia: 2018-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
    Al. Jerozolimskie 94
    00807 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 222 204 801, fax. 222 204 899
    REGON: 1742760400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie Systemu Teleinformatycznego Centralna Ewidencja Naruszeń (ST CEN). Centralna Ewidencja Naruszeń jest systemem gromadzącym dane i informacje z przeprowadzonych kontroli zgodnie z art. 80 ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym. ST CEN służy również do wsparcia procesów realizowanych przez Główny Inspektorat Transportu Drogowego (GITD) oraz Wojewódzkie Inspektoraty Transportu Drogowego (WITD). System wykorzystywany jest przez inspektorów przeprowadzających kontrole podmiotów prowadzących działalność w zakresie transportu drogowego oraz podmiotów i osób fizycznych korzystających z dróg, na których obowiązuje uiszczenie opłaty za przejazd po nich. Centralna Ewidencja Naruszeń wykorzystywana jest do tworzenia raportów na potrzeby GITD, WITD oraz w związku z obowiązkiem przesyłania danych do Komisji Europejskiej. Na realizację przedmiotu zamówienia składają się następujące elementy: Utrzymanie oprogramowania użytkowego systemu, usuwanie zgłoszonych w okresie trwania Umowy incydentów, błędów, niezgodności z dokumentacją techniczną oraz innych anomalii dotyczących działania Oprogramowania, zgodnie z procedurą obsługi zgłoszeń i rozwiązywania problemów. Szczegółowe informacje zawarte w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku we wskazanym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA sporządzony według wzoru OF.0.; 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy w tym postępowaniu złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe i ewentualne wyjaśnienia (sporządzone według wzoru DP.2.) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach