Główny Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg
- Adres: 00807 Warszawa, Al. Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 222 204 801 , fax. 222 204 899
- Data zamieszczenia: 2018-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Al. Jerozolimskie 94
00807 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 222 204 801, fax. 222 204 899
REGON: 1742760400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie Systemu Teleinformatycznego Centralna Ewidencja Naruszeń (ST CEN). Centralna Ewidencja Naruszeń jest systemem gromadzącym dane i informacje z przeprowadzonych kontroli zgodnie z art. 80 ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym. ST CEN służy również do wsparcia procesów realizowanych przez Główny Inspektorat Transportu Drogowego (GITD) oraz Wojewódzkie Inspektoraty Transportu Drogowego (WITD). System wykorzystywany jest przez inspektorów przeprowadzających kontrole podmiotów prowadzących działalność w zakresie transportu drogowego oraz podmiotów i osób fizycznych korzystających z dróg, na których obowiązuje uiszczenie opłaty za przejazd po nich. Centralna Ewidencja Naruszeń wykorzystywana jest do tworzenia raportów na potrzeby GITD, WITD oraz w związku z obowiązkiem przesyłania danych do Komisji Europejskiej. Na realizację przedmiotu zamówienia składają się następujące elementy: Utrzymanie oprogramowania użytkowego systemu, usuwanie zgłoszonych w okresie trwania Umowy incydentów, błędów, niezgodności z dokumentacją techniczną oraz innych anomalii dotyczących działania Oprogramowania, zgodnie z procedurą obsługi zgłoszeń i rozwiązywania problemów. Szczegółowe informacje zawarte w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku we wskazanym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA sporządzony według wzoru OF.0.; 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy w tym postępowaniu złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe i ewentualne wyjaśnienia (sporządzone według wzoru DP.2.) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi opieki serwisowej i opieki powdrożeniowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP oraz opieki serwisowej sprzętu i oprogramowania systemowego oraz backup‘owego
Dodano: 2024-06-11 - Zakup wsparcia do posiadanych licencji do urządzeń load balancer
Dodano: 2024-06-08 - Świadczenie usług rozwoju, usług serwisu pogwarancyjnego oraz opieki autorskiej dla systemu eDOKweb w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2024-05-29 - Rozbudowa środowiska kontenerowego dla potrzeb systemów biznesowych
Dodano: 2024-05-16 - Świadczenie usług serwisowych aplikacji HIS Medicus On-line dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
Dodano: 2024-04-19 - Świadczenie usługi utrzymania i wsparcia technicznego dotyczącego: aplikacji do obsługi dokumentów planistycznych oraz aplikacji do gospodarowania gruntami (...)
Dodano: 2024-04-08 - Świadczenie usługi utrzymania stabilności działania systemu Atmosfera przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2024-03-14 - Świadczenie usługi serwisu (rozbudowa, upgrade, uptade, opieka autorska) Systemu SOZAT z uwzględnieniem prawa opcji na świadczenie usługi serwisu oraz opieki autorskiej systemu Ekopłatnik
Dodano: 2023-12-14 - Opieka serwisowa, nadzór nad prawidłowością działania oprogramowania do systemu informatycznego: System Informacji Przestrzennej (GIS), Warszawska Mapa Bezpieczeństwa.
Dodano: 2023-11-09 - Wsparcie rozszerzone dla SAP-HANA
Dodano: 2023-07-12