Przetargi.pl
Utrzymanie stałej czystości ulic, chodników i placów na terenie Gminy Jedlicze w 2010 roku

Gmina Jedlicze ogłasza przetarg

  • Adres: 38-460 Jedlicze, Rynek 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4352207 , fax. 013 4352025
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlicze
    Rynek 6 6
    38-460 Jedlicze, woj. podkarpackie
    tel. 013 4352207, fax. 013 4352025
    REGON: 37044055400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlicze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie stałej czystości ulic, chodników i placów na terenie Gminy Jedlicze w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie stałej czystości ulic, chodników i placów na terenie Gminy Jedlicze w 2010 roku, wyszczególnionych w punktach 1. l., 1.2. i 1.3.: 1.1.ulic wraz z chodnikami w Jedliczu: ul. Rynek, ul. Tokarskich, ul. Brzozowej na długości chodnika, ul. Kolejowej, ul. Dubisa, ul. Tysiąclecia do torów kolejowych, ul. Sienkiewicza do placu targowego, ul. Łukasiewicza, ul. Konopnickiej do skrzyżowania z ul. Sikorskiego, ul. Rejtana, ul. Trzecieskiego, ul. Armii Krajowej na długości chodnika, ul. Kościuszki, ul. Stawiarskich, ul. Cichej, ul. Traugutta; chodników: w Dobieszynie - obok szkoły podstawowej, w Żarnowcu - obok szkoły podstawowej, w Potoku - od Domu Ludowego do szkoły podstawowej, 1.2.przystanki autobusowe na terenie gminy, których właścicielem jest Gmina Jedlicze 1.3.parking przy Urzędzie Gminy, plac zabaw przy Domu Ludowym w Jedliczu - Męcince. Utrzymanie stałej, czystości w/w ulic, parkingów, chodników, placów i innych miejsc obejmuje: - zamiatanie z odpowiednią częstotliwością ręczne lub mechaniczne chodników, pasów przykrawężnikowych i innych utwardzonych nawierzchni oraz wygrabianie trawników polegające na usuwaniu zaśmieceń w postaci papierów, niedopałków papierosów, puszek po napojach, itp. wraz z ich wywozem do miejsca unieszkodliwiania lub odzysku, - usuwanie wykwitów zielonych rosnących w szparach nawierzchni jezdni i pomiędzy płytami chodników, - sprzątanie miasta po imprezach masowych organizowanych przez gminę, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, - oczyszczanie ze śniegu i lodu poprzez odgarnięcie w miejsce nie powodujące zakłóceń w ruchu pieszych i pojazdów, - w okresie zimowym zwalczanie gołoledzi na placach, chodnikach, parkingu i przystankach wymienionych punktach 1.1.-1.3., zgodnie z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230, póz. 1960 z późn. zm.), - w przypadku intensywnych opadów śniegu w uzgodnieniu z Zamawiającym wywóz śniegu na zwałowisko miejskie, - oczyszczanie chodników oraz pasów przykrawężnikowych z piachu zużytego w okresie zimowym do łagodzenia skutków zimy, wraz z jego wywozem (wykonane jednorazowo w nieprzekraczalnym terminie do 31 maja 2010 roku), - na terenie całej gminy: a) bieżące opróżnianie koszy ulicznych i wywóz zmiotek z częstotliwością zapewniającą ich nieprzepełnienie, b) utrzymanie koszy na śmieci w należytym stanie sanitarnym i technicznym, c) uzupełnianie zniszczonych i skradzionych koszy na śmieci poprzez rozstawianie lub montaż po uprzednim pobraniu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, d) uprzątnięcie martwych zwierząt z pasów drogowych dróg gminnych oraz ich wywóz, e) uprzątnięcie i wywóz z pasów drogowych dróg gminnych pozostałości po wypadkach drogowych (szkło, niewielkie elementy metalowe, itp.). Powierzchnia w/w chodników, przystanków autobusowych, placów i parkingów na terenie Gminy Jedlicze: około 11.300 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Uwaga! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć wymagane w punkcie VI.1 SIWZ dotyczące wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 1 do SIWZ). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt. VI.1.a,b SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa w pkt VI.3.a).a, SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt VI.3.a).b SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. VI.3.a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jedlicze.bip.krosoft.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach