Przetargi.pl
Utrzymanie skarp, konserwację urządzeń dylatacyjnych, oczyszczanie systemu odwodnienia, konserwację stalowych łożysk obiektów inżynierskich, mycie obiektów i ekranów na terenie miasta Wrocławia

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 53-633 Wrocław, ul. Długa 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
  • Data zamieszczenia: 2016-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    ul. Długa 49 49
    53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
    REGON: 00015014200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie skarp, konserwację urządzeń dylatacyjnych, oczyszczanie systemu odwodnienia, konserwację stalowych łożysk obiektów inżynierskich, mycie obiektów i ekranów na terenie miasta Wrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie skarp, konserwacja urządzeń dylatacyjnych, oczyszczanie systemu odwodnienia, konserwacja stalowych łożysk obiektów inżynierskich, mycie obiektów i ekranów na terenie miasta Wrocławia. 2.Zakres zamówienia obejmuje: a/Utrzymanie skarp i stożków przy podporach skrajnych: -Oczyszczenie z bujnej roślinności przez wycinkę samosiejek i krzewów oraz koszenie wysokich traw na umocnionych stożkach przy podporach skrajnych obiektów inżynierskich -Oczyszczanie spoin w umocnieniu stożków z wegetującej roślinności -Oczyszczenie z roślinności i zanieczyszczeń schodów skarpowych -Oczyszczenie z roślinności i zanieczyszczeń odwodnienia stożków z elementów prefabrykowanych -Wywóz nieczystości i ich utylizacja -Wykonanie inwentaryzacji ilościowej w celu weryfikacji danych w zleceniu i poinformowanie Inspektora o ewentualnych rozbieżnościach -Wykonanie dokumentacji fotograficznej przed oczyszczeniem i po oczyszczeniu stożków, schodów skarpowych, elementów odwodnienia -Założenie i prowadzenie dziennika realizacji i książki przedmiarów -Zgłoszenie rozpoczęcia prac do ZDiUM z 3 - dniowym wyprzedzeniem -Wykonywanie robót według wskazań w zleceniu przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia b/ Utrzymanie i konserwację urządzeń dylatacyjnych: -Przygotowanie projektu organizacji ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót i uzgodnienia go z Zarządzającym Ruchem, -Oznakowanie prac wg obowiązujących przepisów i uzgodnionego projektu ORZ, -Ręczne oczyszczenie wkładek neoprenowych z zanieczyszczeń typu: śruby, kamienie, fragmenty desek, itp/, -Mechaniczne oczyszczenie wkładek neoprenowych z zanieczyszczeń w rejonie jezdni przez użycie myjek wysokociśnieniowych /niedozwolone jest używanie wszelkiego rodzaju ostrych narzędzi typu szpadel, łopata, pręt, itp/, -Odkręcenie blach osłonowych dylatacji chodnikowych i mechaniczne oczyszczenie wkładek neoprenowych z zanieczyszczeń przez użycie myjek wysokociśnieniowych /niedozwolone jest używanie wszelkiego rodzaju ostrych narzędzi typu szpadel, łopata, pręt, itp/, -Dokręcenie blach osłonowych na chodnikach, -Zabezpieczanie antykorozyjne elementów skorodowanych po uzgodnieniu tych robót z Inspektorem Nadzoru /dotyczy w szczególności elementów stalowych dylatacji i blach maskujących/, -Ręczne czyszczenie dylatacji blokowych z zanieczyszczeń -Czyszczenie jedni wzdłuż krawężników i chodników w odległości min 10m od dylatacji po jej obu stronach, a w szczególności z zanieczyszczeń pozostających po oczyszczeniu ciśnieniowym urządzeń dylatacyjnych -Wywóz nieczystości i ich utylizacja -Wykonanie obmiarów kontrolnych długości dylatacji w jezdni i chodniku -Wykonanie dokumentacji fotograficznej przed oczyszczeniem i po oczyszczeniu urządzeń dylatacyjnych -Zgłoszenie rozpoczęcia prac do Działu Zarządzania Ruchem Wydziału Inżynierii Miejskiej UM, WT, Policji, Centrum Zarządzania Kryzysowego z minimum 7- dniowym wyprzedzeniem, podając datę, czas i miejsce wykonywania przewidywanych prac -Założenie i prowadzenie dziennika realizacji i książki przedmiarów c/Utrzymanie i konserwację systemu odwodnienia: -Przygotowanie projektu organizacji ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót i uzgodnienia go z Zarządzającym Ruchem, -Oznakowanie prac wg obowiązujących przepisów i uzgodnionego projektu ORZ, -Ręczne oczyszczenie każdego wpustu na obiekcie inżynierskim -W razie konieczności, ręczne czyszczenie wpustu w bezpośrednim sąsiedztwie za dylatacją na polecenie Inspektora Nadzoru, -Wykonanie inwentaryzacji ilościowej wpustów i powiadomienie Inspektora Mostowego w przypadku rozbieżności z ilością wskazaną w zleceniu -Wykonanie dokumentacji fotograficznej przed oczyszczeniem i po oczyszczeniu odwodnienia -Sprawdzenie drożności systemu odwodnienia wraz z udrożnieniem kolektorów w przypadku wystąpienia zatoru w kanałach przez ciśnieniowe przepłukanie całego systemu, /dotyczy to w szczególności takich obiektów jak:Most i estakady Milenijne, Most Warszawski Zachodni nowy i Główny w ciągu ul. Kromera, Estakada Gądowianka - wiadukt wsch. i zach. na ul. Na Ostatnim Groszu, Estakady Klecińskie zach. i wsch. w ul. Klecińskiej, Mosty Strzegomskie w ul. Strzegomskiej, wiadukt ul. Lotnicza nad torami tramwajowymi, mosty i wiadukty przy Stadionie Miejskim - 10szt. w ciągu ul. Lotniczej - Kosmonautów, estakady w ciągu al. Jana III Sobieskiego, wiadukt B. Krzywoustego nad al. J.III Sobieskiego, estakady i wiaduktu w ciągu ul. B. Komorowskiego/ -Wykonanie opasek w kolorze żółtym przez odtworzenie powłok antykorozyjnych stalowych krawężników po wcześniejszym oczyszczeniu powierzchni stalowych przez piaskowanie - dotyczy obiektów: mostów Dmowskiego, mostów Mieszczańskich i innych wskazanych przez Inspektora -Wykonanie napraw betonowej opaski bezpieczeństwa, oczyszczenie ze skorodowanego betonu przez piaskowanie, uzupełnienie materiału przez reprofilacje ubytków /PCC/, odtworzenie powłok antykorozyjnych betonu w kolorze żółtym na moście Wł. Sikorskiego -Oczyszczenie odwodnienia liniowego wzdłuż krawężnika na moście Sikorskiego -Oczyszczenie cieków przykrawężnikowych na całej długości obiektów mostowych przy udrażnianiu wpustów /opaska szerokości 0,5m/ -Oczyszczenie odwodnienia liniowego na innych obiektach wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym stalowych koryt wskazanych przez Inspektora -Oczyszczenie odwodnienia na przyczółkach na wskazanych obiektach mostowych -Wywóz nieczystości i ich utylizacja -Zgłoszenie rozpoczęcia prac do Działu Zarządzania Ruchem Wydziału Inżynierii Miejskiej UM, WT, Policji, Centrum Zarządzania Kryzysowego z minimum 7 - dniowym wyprzedzeniem, podając datę, czas i miejsce wykonywania przewidywanych prac -Założenie i prowadzenie dziennika realizacji i książki przedmiarów d/ Utrzymanie i konserwację łożysk stalowych: -Oczyszczenie nisz podłożyskowych z wszelkich zanieczyszczeń na całej powierzchni w ramach konserwacji zleconych łożysk -Oczyszczenie nisz podłożyskowych z wszelkich zanieczyszczeń na obiektach wskazanych oddzielnym zleceniem /dotyczy obiektów, na których nie ma potrzeby przeprowadzenia konserwacji łożysk/ -Oczyszczenie łożysk stalowych przez wypiaskowanie skorodowanych elementów -Zabezpieczenie antykorozyjne łożysk -Zabezpieczenie części tocznych łożysk przy użyciu smaru stałego, odpornego na działanie wody i nie zawierającego składników powodujących korozję stali -Wykonanie inwentaryzacji ilościowej w celu weryfikacji danych w zleceniu i poinformowanie Inspektora o ewentualnych rozbieżnościach -Wykonanie dokumentacji fotograficznej przed oczyszczeniem i po oczyszczeniu łożysk wraz z niszami podłożyskowymi -Wywóz nieczystości i ich utylizacja -Zgłoszenie rozpoczęcia prac do Działu Zarządzania Ruchem Wydziału Inżynierii Miejskiej UM, Wydział Transportu UM, Policji, Centrum Zarządzania Kryzysowego z minimum 7 - dniowym wyprzedzeniem tylko w przypadku gdy prace będą kolidowały z ruchem drogowym pod obiektami inżynierskimi, podając datę, czas i miejsce wykonywania przewidywanych prac -Zgłoszenie rozpoczęcia prac do ZDiUM z 3 - dniowym wyprzedzeniem -Założenie i prowadzenie dziennika realizacji oraz książki przedmiarów e/Mycie konstrukcji stalowych mostów po okresie zimowego utrzymania: -Czyszczenie i mycie obiektów inżynierskich o konstrukcji stalowej z soli i innych środków utrzymania zimowego - raz w roku po sezonie zimowym /mycie wodą pod ciśnieniem z dodatkiem ekologicznych środków myjących/ - dotyczy 100% konstrukcji wyniesionej ponad poziom jezdni. -Oczyszczanie i mycie wyposażenia typu klosze lamp w ramach mycia konstrukcji stalowej -Usuwanie zanieczyszczeń organicznych na węzłach konstrukcji ramowych, łukowych typu ptasie odchody -Odtwarzanie miejscowe powłok antykorozyjnych uszkodzonych w wyniku mycia konstrukcji z zachowaniem istniejącej kolorystyki obiektów /użycie farby tylko do antykorozji konstrukcji mostowych/ -Założenie i prowadzenie dziennika realizacji oraz książki przedmiarów -Wykonanie dokumentacji fotograficznej przed oczyszczeniem i po oczyszczeniu -Poniesienie opłat związanych z czasowym wyłączeniem sieci trakcyjnej -Oczyszczenie pylonów mostu Grunwaldzkiego z ptasich odchodów i dzikich gniazd f/Mycie konstrukcji: -Czyszczenie i mycie ekranów na obiektach inżynierskich i poza nimi - po sezonie zimowym oraz w okresie letnim i jesiennym /mycie wodą pod ciśnieniem z dodatkiem ekologicznych środków myjących/ - dotyczy 100% konstrukcji wyniesionej ponad poziom jezdni na zlecenie zamawiającego. - Czyszczenie i mycie elementów szklanych balustrad na obiektach inżynierskich, -Usunięcie wszelkich zanieczyszczeń typu graffiti przy czyszczeniu i myciu sezonowym ekranów bez uszkodzenia powierzchni /nie dopuszcza się używania acetonu, narzędzi ostrych/, chemia do czyszczenia napisów musi być tak dobrana by nie uszkodziła struktury paneli akrylowych i poliwęglowych -Założenie i prowadzenie dziennika realizacji oraz książki przedmiarów -Wykonanie dokumentacji fotograficznej przed oczyszczeniem i po oczyszczeniu -Przygotowanie projektu organizacji ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót i uzgodnienia go z Zarządzającym Ruchem, -Oznakowanie prac wg obowiązujących przepisów i uzgodnionego projektu ORZ, -Zgłoszenie rozpoczęcia prac do Działu Zarządzania Ruchem Wydziału Inżynierii Miejskiej UM, Wydział Transportu UM, Policji, Centrum Zarządzania Kryzysowego z minimum 7 - dniowym wyprzedzeniem tylko w przypadku gdy prace będą kolidowały z ruchem drogowym, podając datę, czas i miejsce wykonywania przewidywanych prac Obiekty zostaną wskazane przez Zamawiającego każdorazowo w zleceniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637123006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdium.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach