Przetargi.pl
UTRZYMANIE I KONSERWACJA OŚWIETLENIA, PRZEPOMPOWNI, ODWODNIENIA W PODZIEMNYCH PRZEJŚCIACH DLA PIESZYCH I TUNELACH PIESZO-ROWEROWYCH MIASTA WROCŁAWIA

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 53-633 Wrocław, ul. Długa 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
  • Data zamieszczenia: 2015-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    ul. Długa 49 49
    53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
    REGON: 00015014200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE I KONSERWACJA OŚWIETLENIA, PRZEPOMPOWNI, ODWODNIENIA W PODZIEMNYCH PRZEJŚCIACH DLA PIESZYCH I TUNELACH PIESZO-ROWEROWYCH MIASTA WROCŁAWIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i konserwacja oświetlenia, przepompowni, odwodnienia w podziemnych przejściach dla pieszych i tunelach pieszo-rowerowych miasta Wrocławia. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. utrzymanie i konserwację oświetlenia: a) utrzymanie w ciągłej sprawności (całodobowej) oświetlenia przejść podziemnych i tuneli pieszo-rowerowych na terenie miasta, b) utrzymanie w ciągłej sprawności (całodobowej) wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z szafkami bezpiecznikowymi, konserwację dodatkowych osłon punktów świetlnych oraz utrzymanie pomieszczeń technicznych w rozdzielniach elektrycznych c) bieżącą konserwację i utrzymanie wszelkich urządzeń ciepłowniczych, wodnokanalizacyjnych, wentylacyjnych wraz z odpowiednimi pomieszczeniami technicznymi (przepompownie, wentylatornie), d) prowadzenie stałego monitoringu oświetlenia - wizyty min. raz dziennie na obiekcie przez konserwatora potwierdzone wpisem do książki konserwacji, e) bieżące utrzymanie w czystości opraw oświetlenia - mycie min. raz w miesiącu i każdorazowo na polecenie Inspektora, potwierdzone wpisem do książki konserwacji, f) konserwację i utrzymanie oświetlenia przez bieżącą wymianę spalonych świetlówek z wpisem do książki konserwacji daty i ilości wymienionych elementów, g) konserwację i utrzymanie instalacji zasilającej w ciągłej sprawności wraz z rozdzielniami, szafkami bezpiecznikowymi, h) utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń technicznych i rozdzielni elektrycznych wraz z zabezpieczeniem i konserwacją zamków, i) wykonywanie raz w miesiącu generalnego przeglądu urządzeń przez osoby upoważnione z uprawnieniami potwierdzonego wpisem do książki konserwacji z podaniem daty, oraz rodzaju przeprowadzonych czynności, j) przeprowadzanie regularnych badań i pomiarów instalacji z przekazywaniem protokołów dla Zamawiającego, k) ponoszenie niezbędnych kosztów poboru energii dla potrzeb realizacji zadania, l) w przypadku zaistnienia awarii elementów konstrukcji przejścia, tunelu, sieci instalacyjnych - podjęcie natychmiastowych działań zmierzających do zabezpieczenia i oznakowania w miarę potrzeb miejsca awarii, wezwania w razie konieczności odpowiednich służb miejskich (straż pożarna, pogotowie energetyczne, pogotowie wodno - kanalizacyjne) oraz powiadomienie Zamawiającego o fakcie wystąpienia awarii, m) zabezpieczenie instalacji po aktach wandalizmu przed dalszą dewastacją potwierdzone wpisem do książki konserwacji z podaniem daty stwierdzenia uszkodzeń oraz sposobem wykonanego zabezpieczenia. 2.2. utrzymanie i konserwację systemu odwodnienia - przepompowni: a) oczyszczanie i udrażnianie odwodnienia liniowego, a w szczególności kanałów odprowadzających wodę do przepompowni ręcznie na bieżąco, a w przypadku braku skuteczności za pomocą dostępnego sprzętu specjalistycznego potwierdzone wpisem do książki konserwacji (z podaniem daty przeprowadzenia udrożnienia, rodzaju użytego sprzętu, osoby odpowiedzialnej za nadzór ze strony Wykonawcy i Zamawiającego), b) zapobieganie zastoiskom wody na posadzkach przez usuwanie nagromadzonych zanieczyszczeń we wpustach odwodnienia, c) utrzymanie w ciągłej sprawności pomp odpompowujących wodę z odstojników, d) raz na kwartał oczyszczanie z namułu i zanieczyszczeń przepompowni oraz odstojników; potwierdzanie wykonanej czynności wpisem do książki konserwacji (z podaniem daty wykonywanej czynności przez osobę nadzorującą ze strony Wykonawcy i odbiorem przez Zamawiającego), e) utrzymanie w stałej sprawności instalacji elektrycznych zasilających przepompownie, f) pomiary pomp i instalacji wg obowiązujących przepisów wraz z przekazywaniem kopii protokołów z tych czynności do Zamawiającego, g) ponoszenie niezbędnych kosztów poboru energii dla potrzeb realizacji zadania, h) utrzymanie i konserwację zamków zabezpieczających pomieszczenia techniczne, i) utrzymanie w stałej czystości pomieszczeń technicznych (przepompowni), j) konserwację mechanicznych części pomp i przewodów odprowadzających wodę z przepompowni przez zabezpieczenie elementów stalowych przed korozją wżerową, k) bieżący monitoring przepompowni polegający na przeprowadzeniu przeglądu wizualnego pomieszczeń technicznych i ich wyposażenia pod kątem sprawności urządzeń minimum raz w tygodniu oraz każdorazowo w trakcie i po opadach deszczu (potwierdzone wpisem do książki konserwacji z podaniem daty przeprowadzenia kontroli). 2.3. roboty naprawcze: a) likwidację nieczynnych lub uszkodzonych kabli zasilających na polecenie Zamawiającego b) wymianę opraw i całego osprzętu uszkodzonych w wyniku nieprawidłowego prowadzenia prac eksploatacyjno - utrzymaniowych (koszt ponosi Wykonawca), c) wykonanie wszelkich napraw przywracających sprawność urządzeń bądź poprawiających bezpieczeństwo użytkowania na zlecenie, po wcześniejszym oszacowaniu kosztów i zatwierdzeniu kosztorysu ofertowego przez Zamawiającego d) wymianę na zlecenie Zamawiającego uszkodzonych mechanicznie części oświetlenia typu lampy, przewody e) wymianę uszkodzonych pomp w wyniku wyeksploatowania ich elementów f) uzupełnianie skradzionych systemowych i nietypowych elementów odwodnienia liniowego, g) demontaż starych i montaż nowych elementów odwodnienia w przypadku braku możliwości naprawy istniejących urządzeń odwodnienia; wymianę kanałów odwodnienia h) wymianę skorodowanych drzwi do pomieszczeń technicznych i) montaż nowej instalacji elektrycznej po stwierdzonych aktach wandalizmu - kradzieży j) wymianę uszkodzonych rozdzielni elektrycznych, k) likwidację rozdzielni elektrycznych, l) zabezpieczenie i odcięcie zasilania głównego całego oświetlenia, m) pomiary kontrolne instalacji po wykonanych naprawach, (kopia protokołów pomiarów ma być przekazana do Zamawiającego przed rozliczeniem robót) n) wymianę uszkodzonych, skorodowanych kratek ściekowych, o) naprawę kanałów odwodnienia liniowego, p) prowadzenie monitoringu za pomocą kamer systemu kanałów odprowadzających wody do kanałów deszczowych lub przepompowni 2.4. dokumentowanie prowadzonych czynności i zgłaszanie uszkodzeń: a) założenie i prowadzenie książki konserwacji oraz odnotowywanie czynności wymienionych w pkt 2.1 oraz 2.2 poprzez wpisanie daty ich wykonania, zakresu i danych osoby odpowiedzialnej za konserwację b) przechowywanie i udostępnianie książki konserwacji z przeprowadzanych czynności i monitorowania obiektów, c) niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego na piśmie i telefonicznie o powstałych problemach eksploatacyjnych i uszkodzeniach mających wpływ na bezpieczne użytkowanie obiektów d) dokumentowanie wszystkich czynności z przeprowadzanych konserwacji, wymian, napraw w zakresie oświetlenia, awarii systemu odwodnienia, wymiany poszczególnych elementów, oczyszczania odstojników przez wykonywanie dokumentacji fotograficznej przed przystąpieniem do robót i po ich zakończeniu. Materiały będą stanowić załącznik do protokołu odbioru robót pod miesięczne rozliczenie zakresu powierzonych zadań w ramach zamówienia, e) niezwłoczne zgłaszanie uszkodzeń nie wynikających z niewłaściwego realizowania zakresu zamówienia typu: awarie, wandalizm, uszkodzenia na skutek wyeksploatowania elementów podzespołów z wpisem do książki konserwacji z podaniem daty jej wystąpienia i osoby zgłaszającej f) powiadamianie każdorazowo Zamawiającego i policji o aktach wandalizmu polegających na kradzieży elementów instalacji, uszkodzeniach mechanicznych opraw, g) sporządzenie inwentaryzacji uszkodzeń po aktach wandalizmu na polecenie Zamawiającego h) zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia robót naprawczych telefonicznie i wpisem do książki konserwacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637123006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na wykonane roboty naprawcze
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdium.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach