Przetargi.pl
UTRZYMANIE RUCHU INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W SPZZOZ W WYSZKOWIE

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 7437600 , fax. 297 437 605
  • Data zamieszczenia: 2017-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
    ul. Komisji Edukacji Narodowej 1
    07200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 7437600, fax. 297 437 605
    REGON: 30872600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE RUCHU INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W SPZZOZ W WYSZKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: UTRZYMANIE RUCHU INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W SPZZOZ W WYSZKOWIE wraz z rozdzielniami, przewodami elektrycznymi, sprzętem elektrycznym, urządzeniami regulacji i poboru energii elektrycznej oraz innymi urządzeniami elektrycznymi. W szczególności obowiązkiem Wykonawcy jest: 1) bieżąca obsługa, kontrola, konserwacja, przeglądy i naprawy instalacji elektrycznych oraz urządzeń dla utrzymania w ciągłej sprawności technicznej instalacji w budynkach i na terenie SPZZOZ w Wyszkowie. 2) podejmowanie wszelkich działań niezbędnych dla zapewnienia pełnej funkcjonalności instalacji i urządzeń oraz utrzymania ich w ciągłej sprawności w stanie zgodnym z przeznaczeniem i obowiązującymi przepisami prawa, przy uwzględnieniu obowiązku zachowania ich odpowiedniego standardu użytkowego; 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. W celu zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia Zamawiający ustala wizję lokalną z Wykonawcami na dzień 27.03.2017 r. o godz. 11.00 rozpoczęcie w siedzibie Zamawiającego, Budynek Administracyjny – Sala Narad. Zgłoszenie zainteresowanych podmiotów proszę kierować na adres e-mail: askoczen@szpital-wyszkow.com.pl – kierownik Działu Technicznego i Zamówień Publicznych tel. 795143059. Zamawiający jednocześnie informuje, iż w trakcie spotkania będzie sporządzona lista obecności. 4) Zamawiający wymaga wykonania przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców głównej części zamówienia tj. UTRZYMANIE RUCHU INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W SPZZOZ W WYSZKOWIE. Dopuszczalne jest podwykonawstwo w następującym zakresie: 1. Przeglądy i naprawy Rozdzielni Głównej; 2. Okresowe badania instalacji elektrycznych - pomiary elektryczne w tym: a) badanie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania, b) badanie wyłączników różnicowoprądowych, c) badanie stanu rezystancji izolacji w układzie TNS, d) badanie instalacji i urządzeń piorunochronnych 3. Inne pomiary oraz analizy i audity wymagane dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w Postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości: 7 000,00 zł., słownie: siedem tysięcy złotych. 2. Wadium musi być skutecznie wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 3.1.w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO SA, nr rachunku: 62 1240 5631 1111 0010 4519 7908. 3.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3.gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument, potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych powyżej może zostać wystawiony na jednego z Wykonawców. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu (w tytule) przelewu należy wpisać: „Wadium – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr …”. Zamawiający wymaga załączenia do oferty kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium. 6. W pozostałych przypadkach, o których mowa w rozdziale ust. 3 pkt 3.2 – 3.5, wymagane jest dostarczenie Zamawiającemu oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego i złożenie tego dokumentu w siedzibie Zamawiającego – siedziba wskazana powyżej. Zaleca się aby oryginał dokumentu załączyć do oferty w osobnej kopercie a kopię dokumentu dołączyć do oferty. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, o której mowa w rozdziale ust. 3 pkt 3.3 – 3.4 powyżej, zaleca się aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 7.1.nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiający), gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, 7.2.przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego, 7.3.kwotę gwarancji, 7.4.okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 7.5.zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa. 9. Zamawiający zwraca wadium, wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia postępowania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego; 13. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. 14. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach