Przetargi.pl
„Utrzymanie roślinności niskiej na terenie gminy Michałowice”

GMINA MICHAŁOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MICHAŁOWICE
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Reguły, woj. mazowieckie
    REGON: 013269290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie roślinności niskiej na terenie gminy Michałowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu koszenia terenów zielonych należących do Gminy Michałowice.2. Przedmiotem zamówienia objęte są:1) trawników,2) terenów niezagospodarowanych (nieużytków),3) trawników na placach zabaw 3. W ramach Przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego grabienia pokostu, jego wywozu i utylizacji.4. Prace powinny być wykonywane w standardzie oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.5. Wykonawca zobowiązany jest do:1) wykonywania prac objętych niniejszą umową w terminie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką ogrodniczą, wymogami bhp oraz utrzymywania miejsca prac w czystości i porządku,2) pisemnego zgłaszania Zamawiającemu dziennych raportów planowanych prac, do których Wykonawca przystąpi dnia następnego. Raporty będą przesyłane codziennie do godziny 15:45 na adres skrzynki zielen@michalowice.pl, lub najpóźniej do godz. 8.30 w dniu rozpoczęcia prac,3) pisemnego zgłaszania Zamawiającemu dziennych raportów dot. zakończonych prac, wynikających z Przedmiotu umowy. Wszystkie prace będą prawidłowo wykonane, zgodnie ze sztuką ogrodniczą, obowiązującymi odpowiednimi przepisami i wymogami bhp. Raporty będą przesyłane codziennie do godziny 24:00 na adres skrzynki mailowej zielen@michalowice.pl. Za zakończenie prac oraz ich prawidłowe wykonanie rozumie się prace zakończone, potwierdzone i odebrane uprzednio przez przedstawicieli Wykonawcy, a następnie zgłoszone Zamawiającemu,4) sporządzenia kompletnej dokumentacji rozliczeniowej i przedstawienia jej Zamawiającemu do odbioru prac, za prace zlecone przez Zleceniodawcę, za jego wiedzą i zgodą. Wykonawca do 5 dnia następnego miesiąca przedstawi rzeczywisty kosztorys wykonanych prac, który po weryfikacji i zatwierdzeniu przez przedstawiciela Urzędu Gminy będzie stanowić załącznik do protokołu odbioru, podpisanego przez obie Strony. Strony ustalają, że odbiór będzie odbywał się w dni robocze z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego sporządzenia i podpisania protokołu odbioru w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie uczestniczył w odbiorze lub gdy Wykonawca odmówi podpisania protokołu. W przypadku prac wykonanych nieprawidłowo, sporządzony protokół odbioru będzie podstawą do rozliczenia wynagrodzenia i naliczenia kar umownych,5) wykonywania prac w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz zapewniający ochronę uzasadnionych interesów osób trzecich, pod rygorem odpowiedzialności cywilnej za powstałe szkody,6) do ubezpieczenia prac z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z dodatkowymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej,7) posiadania umowy na odbiór odpadów obejmującej co najmniej okres trwania niniejszej umowy,8) wywozu odpadów do właściwej instalacji. Koszt wywozu odpadów musi być uwzględniony w cenie usługi,9) usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, powstałych w trakcie wykonywania prac (dot. m. in. materiału roślinnego, uszkodzeń istniejących nawierzchni, instalacji, obiektach małej architektury), 6. Pracownicy Wykonawcy, wykonujący prace na rzecz Zamawiającego, winni być ubrani w estetyczne ubrania robocze, a w przypadku wykonywania prac w pasie drogowym dodatkowo kamizelki odblaskowe. 7. Środki transportu, wykorzystywane do wykonywania prac, winny posiadać pozwolenie od Zamawiającego na wjazd na trawniki przyuliczne oraz być oznakowane (logo, pełna nazwa i adres firmy). Zamawiający zobowiązuje się do wydania zezwolenia przed przystąpieniem do realizacji prac.8. Wymagania dotyczące zatrudnienia (klauzule społeczne) o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej: 1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia;2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 1510) osobę/y wykonującą/e czynności kosiarza, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do składania ofert wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniuZamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał:1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej o ile podmiot ubiegający się o zamówienie publiczne prowadzi działalność gospodarczą. O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, a więc nie posiadają wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 100.000,00 zł. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie może być niższa niż 100.000,00 zł.4) Zdolność techniczna lub zawodowa:a) doświadczenie Wykonawcy:Wykonawca powinien wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał:- min. 2 usługi na koszeniu trawników na terenach publicznych przy użyciu sprzętu mechanicznego o wartości min. 70.000,00 zł brutto każda.UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.b) dysponowania osobami:Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że będzie w stanie skierować do realizacji zamówienia publicznego niżej wymienione osoby w tym odpowiedzialne za świadczenie usług i kontrolę jakości, tj.:a) min. 2 brygadzistów posiadających co najmniej:• wykształcenie średnie lub zawodowe ogrodnicze, architektury krajobrazu lub terenów zieleni,• minimum 2-letnie doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z utrzymaniem zieleni niskiej (w wykonawstwie).Doświadczenie ww. osoby stanowi kryterium oceny ofert w tym postępowaniub) min. 16 kosiarzy trawc) dysponowania sprzętem:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował w celu wykonania zamówienia narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi w niżej wymienionym zakresie, umożliwiajacym wykonanie zamówienia:• kosiarka traktorowa z pojemnikiem na trawę min. 4 szt.,• kosiarka spalinowa z koszem na trawę min. 4 szt.,• kosiarka samojezdna typu AMAZONE min. 2 szt.,• podkaszarka min. 6 szt.,• samochód ciężarowy skrzyniowy, samowyładowczy o ładowności min. 3,5 t min. 2 szt.,• samochód ciężarowy skrzyniowy, samowyładowczy o ładowności min. 5 t min. 1 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach