Przetargi.pl
Utrzymanie punktów oświetleniowych na terenie gminy Porąbka w 2023r. stanowiących własność TAURON Nowe Technologie S.A.

Gmina Porąbka ogłasza przetarg

  • Adres: 43-353 Porąbka, Krakowska 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Porąbka
    Krakowska 3
    43-353 Porąbka, woj. śląskie
    REGON: 072182290
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie punktów oświetleniowych na terenie gminy Porąbka w 2023r. stanowiących własność TAURON Nowe Technologie S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie utrzymania punktów oświetleniowych na terenie gminy Porąbka stanowiących własność TAURON Nowe Technologie S.A. w ramach tzw. ”usługi oświetleniowej” w roku 2023, polegającej na:1. Świadczeniu usług na infrastrukturze oświetleniowej w sposób zapewniający sprawność techniczną zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością oraz zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w zakresie obejmującym w szczególności:a) oględziny infrastruktury oświetleniowej,b) wykonywanie wymaganych pomiarów infrastruktury oświetleniowej,c) wymianę niesprawnych źródeł światła,d) utylizację zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany,e) lokalizację i naprawę uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej, wymiana uszkodzonych odcinków linii,f) utrzymywanie tabliczek zaciskowo – bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymiana uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych,g) wymianę uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach,h) wymianę uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy,i) utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp.),j) bieżącą kontrolę i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających,k) kontrolę prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych elementów urządzeń sterowania. Nastawianie czasów włączania i wyłączania przez Wykonawcę według wskazań Zamawiającego nie częściej niż 2 razy w roku, l) odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo – zabezpieczeniowych,ł) prowadzenie dokumentacji techniczno – ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego, o którym mowa w pkt 12,m) utrzymanie opraw w należytej czystości.2) całodobowej obsłudze infrastruktury oświetleniowej za pośrednictwem właściwych komórek organizacyjnych, umożliwiającej zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu infrastruktury oświetleniowej przez 7 dni tygodnia i 24 godziny na dobę;3) bezzwłocznym podejmowaniu działań interwencyjnych w sytuacjach wyjątkowych, takich jak:a) kolizja drogowa w wyniku której uszkodzeniu uległa infrastruktura oświetleniowa,b) stan infrastruktury oświetleniowej stwarzający zagrożenie dla otoczenia,c) niesprawność fragmentów infrastruktury oświetleniowej stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej SN/0,4 kV,d) inne przypadki spowodowane np. działaniem żywiołów oraz osób trzecich.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 1510 ze zm.). W związku z powyższym Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie prac bezpośrednio związanych z usługami konserwacji punktów świetlnych, w tym z: a)obsługą urządzeń transportu bliskiego (pracownik posiadający uprawnienia do obsługi urządzeń transportu bliskiego)b)wykonywaniem prac konserwacyjnych oświetlenia ulicznego (pracownicy posiadający ważne uprawnienia do prac pod napięciem, ważne świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na urządzeniach do 1 kV w zakresie „sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego”, oraz posiadający ważne świadectwo kwalifikacyjne „D”). Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułuniespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych stanowiącym załącznik do Zaproszenia do negocjacji z Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach