Przetargi.pl
Utrzymanie, przeglądy oraz konserwacja instalacji, systemów i urządzeń zainstalowanych na terenie multimodalnego dworca Łódź Fabryczna w części miejskiej – wykonanie zastępcze

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg

  • Adres: 90447 Łódź, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6384959, 6384911 , fax. 42 638-49-58
  • Data zamieszczenia: 2019-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
    ul. Piotrkowska 173
    90447 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6384959, 6384911, fax. 42 638-49-58
    REGON: 47317005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl;

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie, przeglądy oraz konserwacja instalacji, systemów i urządzeń zainstalowanych na terenie multimodalnego dworca Łódź Fabryczna w części miejskiej – wykonanie zastępcze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu, przeglądach oraz konserwacji instalacji, systemów i urządzeń zainstalowanych na terenie multimodalnego dworca Łódź Fabryczna w części miejskiej.Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie zastępcze obowiązków wynikających z umowy nr 90/131/0004/11I/I z dnia 18.08.2011 roku w związku z zawieszeniem realizacji usługi przez obecnego Wykonawcę.1.1. Część 1 – Usługa utrzymania instalacji, systemów i urządzeń na terenie multimodalnego dworca Łódź Fabryczna zlokalizowanych w obszarze Wielostanowiskowego Przystanku Autobusowego oraz Wielopoziomowego Parkingu Podziemnego wraz z pełnieniem całodobowego pogotowia awaryjnego – wykonanie zastępcze. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania instalacji, systemów i urządzeń na terenie multimodalnego dworca Łódź Fabryczna zlokalizowanych w obszarze Wielostanowiskowego Przystanku Autobusowego oraz Wielopoziomowego Parkingu Podziemnego wraz z pełnieniem całodobowego pogotowia awaryjnego (7 dni w tygodniu), stanowiącej wykonanie zastępcze obowiązków wynikających z umowy nr 90/131/0004/11/I//I z dnia 18.08.2011 roku. Wykonawca zobowiązany jest do koordynacji i uzgadniania, z przedstawicielami PKP S.A oraz wykonawcami działającymi na ich zlecenie, prac prowadzonych na terenie nieruchomości PKP S.A zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową (DTR) systemów oraz urządzeń zainstalowanych na terenie Wielostanowiskowego Przystanku Autobusowego oraz Parkingów Podziemnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym (Formularz nr 2a), w Tomie II SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części 1 oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy. Załączniki do Tomu II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Opisu przedmiotu zamówienia znajduję się pod adresem: ftp://mapaftp.uml.lodz.pl/ZDiT/Dokumentacja_cz_miejska_Dworca_Fabrycznego/ 1.2. Część 2 - Usługa wykonywania przeglądów oraz czynności konserwacyjnych instalacji, systemów i urządzeń na terenie multimodalnego dworca Łódź Fabryczna zlokalizowanych w obszarze Wielostanowiskowego Przystanku Autobusowego oraz Parkingów Podziemnych – wykonanie zastępcze. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonywania przeglądów oraz czynności konserwacyjnych instalacji, systemów i urządzeń na terenie multimodalnego dworca Łódź Fabryczna zlokalizowanych w obszarze Wielostanowiskowego Przystanku Autobusowego oraz Parkingów Podziemnych – stanowiącej wykonanie zastępcze obowiązków wynikających z umowy nr 90/131/0004/11/I//I z dnia 18.08.2011 roku. Wykonawca, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, zobowiązany jest dostarczyć pisemne oświadczenie, że posiada wymagane zgodnie z DTR, Instrukcjami obsługi i warunkami gwarancji, stanowiącymi załącznik do Tomu II SIWZ, autoryzacje, zgody lub inne dokumenty pozwalające na świadczenie usług w sposób nienaruszający warunków gwarancji i gwarantujący zachowanie wynikających z niej uprawnień. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym (Formularz nr 2b), w Tomie II SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części 2 oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy. Załączniki do Tomu II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Opisu przedmiotu zamówienia znajduję się pod adresem: ftp://mapaftp.uml.lodz.pl/ZDiT/Dokumentacja_cz_miejska_Dworca_Fabrycznego/ 2. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu Przedmiotu Zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga, by podczas realizacji zamówienia czynności polegające na: Część 1 – bieżącej kontroli systemów oraz urządzeń wykonywała co najmniej 1 osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę; Część 2 – świadczeniu usług konserwacyjnych oraz przeglądowych systemów oraz urządzeń wykonywała co najmniej 1 osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę. 4. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w pkt 3 powyżej oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy.Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, b)uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5.1. Dotyczy Części 1 1) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia pisemnej gwarancji jakości na wymienione części zamienne, zgodnie z treścią wzoru umowy (Tom III SIWZ), na okres 12 miesięcy licząc od daty poszczególnych odbiorów miesięcznych. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 5.2. Dotyczy Części 2: 1)Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia pisemnej gwarancji jakości na wymienione części zamienne, zgodnie z treścią wzoru umowy (Tom III SIWZ), na okres 12 miesięcy licząc od daty poszczególnych odbiorów miesięcznych. 2) Okres gwarancji jakości może ulec wydłużeniu w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie dłuższego okresu gwarancji jakości zgodnie z zapisami pkt.18 SIWZ. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres 24 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej zostanie umieszczony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach